Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck
Z silnikiem prace troche zwolnily bo zimno w garazu i nie chce sie robic. Plus taki, ze nie zostalo duzo, przynajmniej pozornie
Za to dlubie sobie cos tam w domowym zaciszu, nazbieralem przez lata troche zapasowych kierunkow i halogenow, cos tam eksperymentuje i efekty sa takie:
Nówek sie nie da kupic, to trzeba sobie zrobic
Pozatym, dzien przed sylwestrem przyszla paka z Niemiec, a w niej 2 ranty 2.5 calowe na tył w miejsce 3 calowych. Robie regres z 9.5 na 9 na dupie, co by to troche lepiej spasowac.
Teraz jest tak:
Po zmianie będzie tak:
Troszke dokrece w dol i powinno byc spoko, finalnie beda 4x9" na rantach 2 z przodu i 2.5 z tyłu
Pozdroo
Za to dlubie sobie cos tam w domowym zaciszu, nazbieralem przez lata troche zapasowych kierunkow i halogenow, cos tam eksperymentuje i efekty sa takie:
Nówek sie nie da kupic, to trzeba sobie zrobic
Pozatym, dzien przed sylwestrem przyszla paka z Niemiec, a w niej 2 ranty 2.5 calowe na tył w miejsce 3 calowych. Robie regres z 9.5 na 9 na dupie, co by to troche lepiej spasowac.
Teraz jest tak:
Po zmianie będzie tak:
Troszke dokrece w dol i powinno byc spoko, finalnie beda 4x9" na rantach 2 z przodu i 2.5 z tyłu
Pozdroo
Keep It Clean!
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
Na 9" mega naciąg I lepsza możliwość spasowania.
Mój golf mk2:
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807
Siema
pomalu bo pomalu ale grunt ze do przodu
Lecimy z upem
Kuka skrecone
Nowa pompa oleju
Nowe zaciski na tył z Classic Parts, ostatnie
Nowy zbiorniczek sprysków i wspomagania
Nowe kierownice powietrza na chlodnice
Wiazka silnikowa wyczyszczona i na nowo zaizolowana
Wybierak z golfa 4/ibizy juz lezal na polce dawno ale dopiero teraz bedzie okazja go wsadzic, przy okazji powymieniane wszystkie plasticzki, nowy smar i roznica w skoku lewarka jako ciekawostka
Skrzynie tez oddalem do przegladu, wymienione zostaly synchronizator dwojki, walek sprzeglowy, piasta piatego biegu, wszystkie mozliwe uszczelnienia i lozyska oraz olej
Czesc gratow wyszkielkowana czesc wypiaskowana i pomalowana proszkowo na czarno
Musialem kupic 3 komplety blach z wentylatorami zeby poskladac jeden fajny komplet do siebie, glownie chodzi o te plastiki wkolo wiatrakow na 1 foto, dziadostwo jednorazowe a nowe niedostepne
Listwa wtryskowa tez wymagala wymiany
Generalnie jak zwykle powodem opoznien jest nowy czlonek rodziny
2.8 VR6 USA, mial byc na dupowoz ale idzie na graty bo nie ma podlogi
Jeszcze kwestia kupic nowe poduchy silnika, sprzeglo i umyc komore z czym mam nie lada problem przy moich warunkach mieszkalnych ale cos wymysle i wjazd do budy. Po cichu licze ze w tym miesiacu
Pozdro!
pomalu bo pomalu ale grunt ze do przodu
Lecimy z upem
Kuka skrecone
Nowa pompa oleju
Nowe zaciski na tył z Classic Parts, ostatnie
Nowy zbiorniczek sprysków i wspomagania
Nowe kierownice powietrza na chlodnice
Wiazka silnikowa wyczyszczona i na nowo zaizolowana
Wybierak z golfa 4/ibizy juz lezal na polce dawno ale dopiero teraz bedzie okazja go wsadzic, przy okazji powymieniane wszystkie plasticzki, nowy smar i roznica w skoku lewarka jako ciekawostka
Skrzynie tez oddalem do przegladu, wymienione zostaly synchronizator dwojki, walek sprzeglowy, piasta piatego biegu, wszystkie mozliwe uszczelnienia i lozyska oraz olej
Czesc gratow wyszkielkowana czesc wypiaskowana i pomalowana proszkowo na czarno
Musialem kupic 3 komplety blach z wentylatorami zeby poskladac jeden fajny komplet do siebie, glownie chodzi o te plastiki wkolo wiatrakow na 1 foto, dziadostwo jednorazowe a nowe niedostepne
Listwa wtryskowa tez wymagala wymiany
Generalnie jak zwykle powodem opoznien jest nowy czlonek rodziny
2.8 VR6 USA, mial byc na dupowoz ale idzie na graty bo nie ma podlogi
Jeszcze kwestia kupic nowe poduchy silnika, sprzeglo i umyc komore z czym mam nie lada problem przy moich warunkach mieszkalnych ale cos wymysle i wjazd do budy. Po cichu licze ze w tym miesiacu
Pozdro!
Keep It Clean!