zawsze ten kor byl dla mnie top one
teraz jeszcze z tym silnikiem mistrzostwo
taki napakowany jakością i idealnym stanem
jak dołu nie robisz to ogarniesz to szybko, ale mimo to Cie zejdzie
klapy bym nie zakładał jak nie było, zostaw za jakiś czas kupisz kawalerkę pod Tarnowem patrząc na ceny części
tak szczerze, szczerze świetny kor i szczerze, szczerze gratuluję egzemplarza
Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck
Prezentuje się wyśmienicie motor wymiata!
Mój golf mk2:
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807
Dzieki panowie za dobre słowo, mobilizuje do działania
Lecimy z gratami
Ogólnie wszystkie mozliwe uszczelki, uszczeleczki oringi, simmeringi itp elementy ida nowe...
Śruby, te które sa brzydkie, lub te, które wypada zmienić, np, sruby głowicy, sruba koła pasowego, czy zamachowego rowniez
Po bloku vra, od pompy wodnej do króćca na głowicy idzie plastikowa rurka, rurka, ktora po 25 latach służby rozpada sie w rekach, podobnie jak dwa małe wezyki z niej wychodzące. Dostępne sa oczywiscie róznej maści zamienniki typu topran, hans pries po 20zł, ale z jakoscia jak powszechnie wiadomo nie ma to wiele wspolnego, wiec po dluzszych poszukiwaniach, udalo sie trafic zestawik od Meyle
Czerwone przewody zapłonowe marki Bremi, które VW pakowało na pierwszy montaz niestety nie sa dostepne w Polsce (no dobra są, na Classicu za prawie 900pln ), wiec zostały sciagniete z Niemiec w bardziej przyziemnej cenie.
Pierwsze kroki w oczyszczaniu powierzchni, tu akurat po śrucie, ale docelowo to jak i góra kolektora bedzie szkiełkowane
Co by pod maską było ładnie, nowe customowe trzpienie
Na obecną chwile jest skręcona część osprzętu i głowica. Na dniach lecimy z rozrządem i resztą
Na koniec jedno z tegorocznego Herculesa
Pozdroo, cdn
Lecimy z gratami
Ogólnie wszystkie mozliwe uszczelki, uszczeleczki oringi, simmeringi itp elementy ida nowe...
Śruby, te które sa brzydkie, lub te, które wypada zmienić, np, sruby głowicy, sruba koła pasowego, czy zamachowego rowniez
Po bloku vra, od pompy wodnej do króćca na głowicy idzie plastikowa rurka, rurka, ktora po 25 latach służby rozpada sie w rekach, podobnie jak dwa małe wezyki z niej wychodzące. Dostępne sa oczywiscie róznej maści zamienniki typu topran, hans pries po 20zł, ale z jakoscia jak powszechnie wiadomo nie ma to wiele wspolnego, wiec po dluzszych poszukiwaniach, udalo sie trafic zestawik od Meyle
Czerwone przewody zapłonowe marki Bremi, które VW pakowało na pierwszy montaz niestety nie sa dostepne w Polsce (no dobra są, na Classicu za prawie 900pln ), wiec zostały sciagniete z Niemiec w bardziej przyziemnej cenie.
Pierwsze kroki w oczyszczaniu powierzchni, tu akurat po śrucie, ale docelowo to jak i góra kolektora bedzie szkiełkowane
Co by pod maską było ładnie, nowe customowe trzpienie
Na obecną chwile jest skręcona część osprzętu i głowica. Na dniach lecimy z rozrządem i resztą
Na koniec jedno z tegorocznego Herculesa
Pozdroo, cdn
Keep It Clean!
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
Cisniemy dalej
Nowa paneweczka na wałek pośredni
Rozrzad pakowany przez Febi, w środku oryginał
Koło zębate na wałek pośredni nówka z ASO
Podobnie jak kolejna partia srubek i uszczelek, głownie do rozrządu
Odswiezona pokrywa zaworów
Jeszcze zostały jakies pierdoły i nastepny etap do wyjazd silnika z budy, tu prace troche zwolnią
Pozdro!
Nowa paneweczka na wałek pośredni
Rozrzad pakowany przez Febi, w środku oryginał
Koło zębate na wałek pośredni nówka z ASO
Podobnie jak kolejna partia srubek i uszczelek, głownie do rozrządu
Odswiezona pokrywa zaworów
Jeszcze zostały jakies pierdoły i nastepny etap do wyjazd silnika z budy, tu prace troche zwolnią
Pozdro!
Keep It Clean!