Dzieki panowie za dobre słowo, mobilizuje do działania
Lecimy z gratami
Ogólnie wszystkie mozliwe uszczelki, uszczeleczki oringi, simmeringi itp elementy ida nowe...
Śruby, te które sa brzydkie, lub te, które wypada zmienić, np, sruby głowicy, sruba koła pasowego, czy zamachowego rowniez
Po bloku vra, od pompy wodnej do króćca na głowicy idzie plastikowa rurka, rurka, ktora po 25 latach służby rozpada sie w rekach, podobnie jak dwa małe wezyki z niej wychodzące. Dostępne sa oczywiscie róznej maści zamienniki typu topran, hans pries po 20zł, ale z jakoscia jak powszechnie wiadomo nie ma to wiele wspolnego, wiec po dluzszych poszukiwaniach, udalo sie trafic zestawik od Meyle
Czerwone przewody zapłonowe marki Bremi, które VW pakowało na pierwszy montaz niestety nie sa dostepne w Polsce (no dobra są, na Classicu za prawie 900pln

), wiec zostały sciagniete z Niemiec w bardziej przyziemnej cenie.
Pierwsze kroki w oczyszczaniu powierzchni, tu akurat po śrucie, ale docelowo to jak i góra kolektora bedzie szkiełkowane
Co by pod maską było ładnie, nowe customowe trzpienie
Na obecną chwile jest skręcona część osprzętu i głowica. Na dniach lecimy z rozrządem i resztą
Na koniec jedno z tegorocznego Herculesa
Pozdroo, cdn