Strona 31 z 44

Re: [Corrado] by Sebastian

: 30 marca 2013, o 21:23
autor: DanielG60
proste, że schmidt'y lepsze ;) bez dwóch zdań :)

Re: [Corrado] by Sebastian

: 15 kwietnia 2013, o 19:23
autor: rico782
pasuje cos o korku,kolo takie se,gleba taka se,silnik cos tam rycy,a ogolnie to tak se :lol: :lol: :lol: Seba kiedy kolo wpada ? :D

Re: [Corrado] by Sebastian

: 15 kwietnia 2013, o 21:52
autor: Sebastian
No nie od dzis wiadomo ze szału ni ma ;)
Koło na spokojnie, nie pali sie, mysle ze za kilka m-cy

Kilka fotek z rozpoczęcia, na ktorym udalo sie zdobyc 2 debiutanckie garnki, TOP 3 wnętrze i TOP 15 całej imprezy :mrgreen:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: [Corrado] by Sebastian

: 16 kwietnia 2013, o 09:22
autor: sniper
Corr jak zwykle zrobił dobrą robotę, i ta VRa :twisted: Czekam, jak siądzie na Schmidt'ach

Re: [Corrado] by Sebastian

: 16 kwietnia 2013, o 16:20
autor: Kaspoll1988
dokąłdnie! Pięknie go było słychać jak z rynku w brzesku wjechaliśmy w tą wąską uliczkę jak zrobił przegazówke! Muzyka dla uszu

Re: [Corrado] by Sebastian

: 30 kwietnia 2013, o 19:14
autor: Sebastian
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przymiarka Schmidta
Tył wystaje 3 centy, przód oparł sie o jarzmo, wchodzi na styk dopiero z dystansem 17mm, wystajac przy tym 3.5cm :D
Teraz zacznie sie walka zeby to jakos mozliwie upchac no i ogarnac kolko wedle planu, mysle ze na spokojnie na przyszly sezon sie wszystko ogarnie ;)

Z przodu jedyna opcja to zebrac troche z jarzma i zacisku, teraz pytanie ile mozna bezpiecznie zdjac?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Natomiast na chwilę obecną, wygląda to tak, gdyż trzeba było zrobić przegląd, ktory de facto parch przeszedł bez zająknięcia :mrgreen:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: [Corrado] by Sebastian

: 30 kwietnia 2013, o 19:25
autor: rico782
Hmm,a moze tak felge stoczyc te 3 cm :lol: nie no powiem Ci Seba ze masz nie lada zadanie bo ciezko bedzie.

Re: [Corrado] by Sebastian

: 30 kwietnia 2013, o 19:27
autor: Sebastian
Własnie felge nie bardzo, rotor juz w serii jest cienki :(

Re: [Corrado] by Sebastian

: 30 kwietnia 2013, o 23:19
autor: przexek
Przyjedź do mnie :D Razem damy rade :D

Re: [Corrado] by Sebastian

: 8 lipca 2013, o 17:07
autor: Sebastian
Dawno mnie tu nie było :P

Corr troche pojezdzil na seryjnym setupie, ale nie taka tematyka forum, wiec szkoda zanudzac ;)
Jako ze pojawily sie dogodne mozliwosci, wzialem sie wreszcie za klime, ktora nie chodzila odkad kupilem parcha.
Rozbebeszenie calego frontu, coby dostac sie do skraplacza i osuszacza...

Obrazek
Obrazek

Skraplacz byl dziurawy i pojechal do spawania a osuszacz kupilem z jakiegoś Golfa, w sumie rozni sie tylko tym ze ma jakis dodatkowy zaworek, ktorego u mnie nie bylo, ale to raczej nie problem, po prostu zostanie zaślepiony ;)

Przy okazji zdecydowalem sie na nowy olej, mimo ze obecny ma dopiero 3.5tyś km, to jest juz ponad trzyletni, oraz oczywiście nowe filtry.
Wybor padl na Valvoline VR1 Racing 10W-60

Obrazek

Chłodnica klimy została naprawde dobrze pospawana i odswiezona czarnym matem. Osuszacz zamontowany, emocje siegaja zenitu, proba cisnieniowa i bang, dalej gdzies ucieka...
Dziurawa okazala sie rurka biegnaca po chlodnicy do osuszacza, wiec tez pojechala do spawania, magicy wycieli fragment ok 7cm na ktorym bylo z 5 dziurek i wstawili nowy.
Przy montazu skraplacza przez wlasne niedopatrzenie i nieuwage, calkiem naturalnym zrzadzeniem losu przedziurawilem sobie chlodnice wody

To wydarzenie otwarlo puszke pandory i pociaglo za soba coraz to wiecej zmian, ktore suma sumarum wyszly parchowi na dobre :P
Jak juz wyleciala chlodnica, zrobil sie niezly dostep do pordzewialej belki trzymajacej chlodnice, do belki silnika i oslony wenylatorow.
Wszystkie te graty wraz z listwą miedzy zderzak a hokej, dzieki nieocenionej pomocy Pawła vel. juri (DZIĘKI!) pojechaly do srutowania i malowania proszkowego.
Ja w tak zwanym miedzy czasie na nowo izolowalem sobie wszystkie wiazki do ktorych zrobil sie piekny dostep + ogólna kosmetyka :)

Obrazek
Obrazek

Gdy wszystkie graty wrocily i zostaly wlozone na swoje miejsce, wlalem swiezutki plyn do wspomagania (jest roznica ;) ) i pojechalem nabic klime oraz zrobic ozonowanie wnetrza
Pamiątkowe foto, nigdy wczesniej nie był taki brudny :mrgreen:

Obrazek

Tym razem proba cisnieniowa wyszla pomyslnie, przez 15min wskazowki na manometrach nawet nie drgnely, a podczas trwajacego godzine ozonowania (wolne obroty i klima na full) pozamarzaly szyby od srodka 8-)

Wpadło tez nowe poszycie dechy NT od Rafała z kreseczkami, gdyz na moim zostal w pamiątce komplet dziur bo uchwycie do telefonu i zestawu glosnomowiacego...
Oprócz tego nowe simmerblocki w tylna belke i strumienica z nierdzewki w miejsce kata, dzwiek jak dla mnie bajka

Schmidty poki co leza i czekaja na lepsze czasy, mysle ze wezme sie za ich pasowanie dopiero na zime, a tymczasem wrzucilem z powrotem niesmiertelne eresy i ustawilem z przodu negatyw, co pozowlilo zejsc troche nizej. Na tyl tez przyjdzie pora, wleca shimsy i trzeba podciac odboj, bo sterzy jak koza, a gwintu koniec :D
Tak to teraz wygląda

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tyle na dziś, pozdro :)