Strona 31 z 53
Re: CorVrrado
: 1 października 2012, o 23:31
autor: Kaspoll1988
Z oceną poczekam jak bedą na aucie. A rotor idzie w kolor czy zostają w takim stanie?
Re: CorVrrado
: 1 października 2012, o 23:34
autor: matash
raczej zostaje tak jak jest, chociaz pomyslow jest duzo
Re: CorVrrado
: 1 października 2012, o 23:41
autor: bako
no nie wiem musze to zobaczyć juz na aucie, corvetty robiły strasznie, nie oceniam zobacze efekt koncowy wtedy bede mogł coś powiedzeiec
Re: CorVrrado
: 2 października 2012, o 09:00
autor: dracula
poleruj je całe, bedzie nas 2 w malopolsce, tylko ja biedniejszy
Re: CorVrrado
: 2 października 2012, o 11:20
autor: Piter_NS
mi osobiście bardziej się podobają L-ki z oryginalnym rotorem czyli w lakierze... zrób przymiarkę na aucie...
Re: CorVrrado
: 2 października 2012, o 11:52
autor: Jacek
bako pisze:no nie wiem musze to zobaczyć juz na aucie, corvetty robiły strasznie, nie oceniam zobacze efekt koncowy wtedy bede mogł coś powiedzeiec
Jestem tego samego zdania
Re: CorVrrado
: 2 października 2012, o 15:30
autor: danielS2
ja też jestem za nowym kołem.coras nabierze świerzości i będzie ogień.Kawał rantu jest to dobra polera nato i będzie kariera jak to dracula mówi
Re: CorVrrado
: 2 października 2012, o 19:12
autor: rico782
no ladnie ladnie,fajne sa koleczka i juz bedzie inne auto po zmianie,ale na corvettach tez swietnie wygladal coras,wziolbym od Ciebie ale jak narazie brak $.Pozdro
Re: CorVrrado
: 2 października 2012, o 23:24
autor: 8_-Misiek-_8
koło super, ale corvety robiły większy gnój
Czekam na przymiarkę
Re: CorVrrado
: 3 października 2012, o 10:16
autor: sniper
Vetty były prze kozackie, ale czasem trzeba coś zmienić, corrado na artecach l może też robić robote, zwłaszcza z takim parapetem.