No niestety angole, przednie boczki muszę swoje obszyć. Cena była bardzo okazyjna wiec i tak chyba było warto
edit:
Prace lakiernicze bardzo powoli idą do przodu
Ale za to jakieś graty wpadają
sorry za jakość ale robione w nocy i telefonem
Polo tdi dupowozik
- Fox
- Posty: 186
- Rejestracja: 3 stycznia 2011, o 00:37
- Auto: Polo 86c fancy 86c2f genesis, 9n3 GTD, golf mk1 cabrio, garbus 1303 cabrio
- GaduGadu: 8460825
- Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
mnóstwo czasu minęło i w końcu myślę że jest co pokazać
Zacznę może od tego co zostało zrobione
Z zewnątrz:
-przeróbka całego samochodu na wersje po liftową czyli 9n3
-lakierowanie na kolor LA3Y
-założone zderzaki z wersji cup edition i lotka z gti, progi z cup edition jeszcze czekają na montaż
-przyciemnione lampy hella
-tylne lampy depo repliki helli
-felgi te co były czyli OZ aristo 7,5x17 z oponami 215/40/17 semislick federal 595 rsr
Z wewnątrz:
-długo polowana skórzana tapicerka z 9n3 gti
-kiera z golfa 5 gti
-licznik z pełnym fisem
-navi mfd
-czarna podsufitka z gti
-wygłuszone całe wnętrze łącznie z dachem podłogą i bagażnikiem
Mechanicznie:
-zmiana turbo na garetta gtb 2260vklr
- duży fmic
-większe wtryski BA
-chłodnica oleju wraz z podstawką z termostatem
-gwint bilsteina b14
-wydech na jednym tłumiku cały nierdzewny
-szpera torsen
-jednomasowe sprzęgło 240mm (custom)
-modyfikowany pod sprzęgło wysprzęglik
-szybki program bez hamowni pokazał 1,2bara przy 2 tyś, na finalne strojenie jeszcze muszę jechać. Na tych wtryskach z 240-250 powinno się udać zrobić na więcej trzeba wtryski które kiedyś tam sa w planach jak ogarnę resztę samochodów
do zrobienia zostały hamulce przód tył co zamierzam na dniach zrobić oraz zregenerować drugi gwint bilsteina b16 i go wsadzić.
kiedyś w odległych planach jest inne koło np CH motorsport albo LM ale to się musi trafić nic na siłe
Teraz zdjęcia, z tego miejsca muszę przeprosić bo nie udało mi się jeszcze żadnych sensownych fot zrobić a na rozpoczęciu sezonu każdy omijał polo bo było kozą z 14" na zimówkach i brzydkich kołpakach
lepsze zdjęcia może w weekend ogarne jak będzie pogoda
Zacznę może od tego co zostało zrobione
Z zewnątrz:
-przeróbka całego samochodu na wersje po liftową czyli 9n3
-lakierowanie na kolor LA3Y
-założone zderzaki z wersji cup edition i lotka z gti, progi z cup edition jeszcze czekają na montaż
-przyciemnione lampy hella
-tylne lampy depo repliki helli
-felgi te co były czyli OZ aristo 7,5x17 z oponami 215/40/17 semislick federal 595 rsr
Z wewnątrz:
-długo polowana skórzana tapicerka z 9n3 gti
-kiera z golfa 5 gti
-licznik z pełnym fisem
-navi mfd
-czarna podsufitka z gti
-wygłuszone całe wnętrze łącznie z dachem podłogą i bagażnikiem
Mechanicznie:
-zmiana turbo na garetta gtb 2260vklr
- duży fmic
-większe wtryski BA
-chłodnica oleju wraz z podstawką z termostatem
-gwint bilsteina b14
-wydech na jednym tłumiku cały nierdzewny
-szpera torsen
-jednomasowe sprzęgło 240mm (custom)
-modyfikowany pod sprzęgło wysprzęglik
-szybki program bez hamowni pokazał 1,2bara przy 2 tyś, na finalne strojenie jeszcze muszę jechać. Na tych wtryskach z 240-250 powinno się udać zrobić na więcej trzeba wtryski które kiedyś tam sa w planach jak ogarnę resztę samochodów
do zrobienia zostały hamulce przód tył co zamierzam na dniach zrobić oraz zregenerować drugi gwint bilsteina b16 i go wsadzić.
kiedyś w odległych planach jest inne koło np CH motorsport albo LM ale to się musi trafić nic na siłe
Teraz zdjęcia, z tego miejsca muszę przeprosić bo nie udało mi się jeszcze żadnych sensownych fot zrobić a na rozpoczęciu sezonu każdy omijał polo bo było kozą z 14" na zimówkach i brzydkich kołpakach
lepsze zdjęcia może w weekend ogarne jak będzie pogoda
- forteller
- Posty: 74
- Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
- Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
- GaduGadu: 2232179
Na glebe!!!!!!!!
A tak na poważnie, to według mnie koło ładnie wypełnia nadkole i siedzi to ideolo. Kolor felgi mi nie leży i moim zdaniem oryginał lepiej równoważył ciemny lakier, ale to ma się Tobie podobać Reszty prac nie komentuję, bo nie mam nic do dodania - transformacja z 9N do 9N3 to jedyne co może uratować ten paskudny front, a do tego wyszedł maksymalnie doposażony Cup Edition. Dobra robota
A tak na poważnie, to według mnie koło ładnie wypełnia nadkole i siedzi to ideolo. Kolor felgi mi nie leży i moim zdaniem oryginał lepiej równoważył ciemny lakier, ale to ma się Tobie podobać Reszty prac nie komentuję, bo nie mam nic do dodania - transformacja z 9N do 9N3 to jedyne co może uratować ten paskudny front, a do tego wyszedł maksymalnie doposażony Cup Edition. Dobra robota
Jednak nie odpisuję na Gadu!