Strona 4 z 20
Re: mk II GT
: 19 października 2011, o 19:17
autor: rico782
mam taki problem mianowicie; w takiej pozycji wskaznik temperatury zalancza sie wentylator,czy to normalne? wymienilem czujnik w chlodnicy i krociec.
Re: mk II GT
: 19 października 2011, o 19:26
autor: Sebastian
Jedz do jakiegos mechanika/elektryka niech sprawdzi faktyczną temperaturę na węzach i chlodnicy, zegary moga przeklamywac.
Re: mk II GT
: 19 października 2011, o 19:36
autor: rico782
tak trzeba bedzie zrobic. Jutro odbieram fele z piaskowania i bedzie polerka rantow heh,bedzie co robic
Re: mk II GT
: 19 października 2011, o 21:40
autor: Piter_NS
wydaje mi się że od PF'a czyli wersji 107 konnej powinien podejść
Re: mk II GT
: 20 października 2011, o 20:19
autor: rico782
ja mam 90 KM,tylko mi chodzi o same koncowki szerokosc.
Re: mk II GT
: 24 października 2011, o 20:44
autor: rico782
a taki tastak zajechal na koniec sezonu
kozak.
Re: mk II GT
: 20 listopada 2011, o 12:47
autor: rico782
Witam.Mam pytanko ,czy z wlozeniem do mkII,silnika z paska b3 1.8 g60 ,nie bedzie problemu ???????Czy w gre wchodza jakies przerobki ???
Re: mk II GT
: 21 listopada 2011, o 19:23
autor: rico782
Re: mk II GT
: 23 listopada 2011, o 20:53
autor: rico782
dzis mowe fotki co porobilem:)
zdjecie zderzaka ,wywalenie haka,konserwacja profili zamknietych,i wyciecie blachy pod tlumnik od GTI zeby tlumnik siadl
.
Re: mk II GT
: 23 listopada 2011, o 21:01
autor: Sebastian
Fajnie, sukcesywnie do przodu