[Golf MK2] - Westmoreland Edition
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
a czym tu się chwalić auto jest w rodzinie od ponad 40 lat. Po feralnym zgubieniu koła podczas wyprawy na grzyby jakieś 30 lat temu ojciec coś tam przy nim porobił ale później zaczęło mu brakować czasu i auto powędrowało do garażu i nic przy nim nie było robione.
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
...no to powoli zaczynam budowę nowego zestawu
jeszcze ciepły i surowy komplet najpotrzebniejszych elementów
teraz trzeba będzie zrobić przymiarkę i ostateczne spasowanie a następnie poddać je ostatecznej obróbce szlifierskiej oraz zabezpieczeniu antykorozyjnemu i lakierowaniu.
jeszcze ciepły i surowy komplet najpotrzebniejszych elementów
teraz trzeba będzie zrobić przymiarkę i ostateczne spasowanie a następnie poddać je ostatecznej obróbce szlifierskiej oraz zabezpieczeniu antykorozyjnemu i lakierowaniu.
Ostatnio zmieniony 4 lutego 2011, o 22:11 przez Piter_NS, łącznie zmieniany 1 raz.
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
...te elementy przede wszystkim pozwolą na zbudowanie kolumn wytrzymalszych i bardziej estetycznych (bez spawania okuć z amortyzatorami).
Co do szybkości to tutaj jest kilka czynników wpływających na nią (zawory, przewody, wszelkie złączki, itp) i nad tym też myślę popracować w kolejnym etapie budowy...
Co do szybkości to tutaj jest kilka czynników wpływających na nią (zawory, przewody, wszelkie złączki, itp) i nad tym też myślę popracować w kolejnym etapie budowy...