Golf mk1 Cabrio CL

Awatar użytkownika
matash

Administrator
Posty: 2285
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 09:55
GaduGadu: 1575204
Lokalizacja: Kalwaria Z.

u mnie 8j przod i 8,5 tyl i nie ma prawa nic obetrzec, przod teraz 165/50 ale na 175/50 tez nie obcieralo, gleba moze nie jest jakas znaczna ale nie ma tragedii
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Awatar użytkownika
dracula

VAGmalopolska Crew
Posty: 232
Rejestracja: 28 sierpnia 2010, o 21:34
Auto: Mk1 cabrio
GaduGadu: 5683470
Lokalizacja: Nowy Sącz

lekki negatyw z tyłu i moze lepiej to sie pomieści
Awatar użytkownika
marianski696

Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 27 stycznia 2013, o 21:24
Auto: Golf mk1 CL 1992

A więc tak, w poniedziałek samochód pojechał sobie do mechanika. Wróci między innymi z nowym zbiornikiem paliwa, nowymi gumeczkami w zawieszeniu i włożonym gwintem

Po powrocie, czeka mnie robota tych nieszczęsnych rantów, są na nich takie mikrodziurki z lakierem w środku które psują cały efekt ... rada jest jedna, jazda od początku na sucho jakąś niską gradacją, no i polerka od nowa, chociaż nie jestem pewien czy to coś da.. setka na sucho była długo w użyciu przy pierwszym polerowaniu. Myślę poważnie o zastosowaniu szlifierki
Obrazek
rico782

Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 27 września 2011, o 18:33
Auto: Ori Red Passeratti
GaduGadu: 3660439
Lokalizacja: krakow

jedziesz to recznie ? szlifierki nie polecam zrabiesz ranty i dorobisz sobie roboty,jaki masz otwor 57.1 ?
Awatar użytkownika
marianski696

Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 27 stycznia 2013, o 21:24
Auto: Golf mk1 CL 1992

Chyba pojade ręcznie, myślalem o podniesieniu przodu do góry i przykładaniu papieru, ale tak da radę tylko z tymi szerszymi bo w wąskich wentyl przeszkadza, narazie nie będę sciągał opon ... Otwór to 57,1. Z tą szlifierką to myślałem o setce na rzep i jazda na w miarę wolnych obrotach.
Obrazek
rico782

Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 27 września 2011, o 18:33
Auto: Ori Red Passeratti
GaduGadu: 3660439
Lokalizacja: krakow

ja Ci moge ogarnac ranty ,ale musisz mi podwiesc jedna felge i podzialam,zapodam na maszyne i zobaczymy jak pojdzie,jak chcesz oczywiscie,ale musze zdjac opone,co tez moge zrobic :)
Awatar użytkownika
marcin

VAGmalopolska Crew
Posty: 614
Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
Auto: corrado g60
GaduGadu: 5477947
Lokalizacja: Kraków
Podziękowania: 1

może sie okazać,ze masz "anodowane" amelinium ;)
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
rico782

Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 27 września 2011, o 18:33
Auto: Ori Red Passeratti
GaduGadu: 3660439
Lokalizacja: krakow

marcin pisze:może sie okazać,ze masz "anodowane" amelinium ;)

pojdzie na tokare ale tylko zeby papierem szlifowac,a nie toczyc :/
Awatar użytkownika
marianski696

Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 27 stycznia 2013, o 21:24
Auto: Golf mk1 CL 1992

Spróbuje to jeszcze sam ogarnąć, jak mi nie pójdzie to będe się kontaktował. Dziękóweczka.

Kupiłem, te felgi od gościa z golf3.pl, miał je w swoim samochodzie i polerka wyglądała zacnie. Ale nie wiedzieć dlaczego pomalowaj je w całości na kremowy, czerwony a na końcu czarny... no i była jeszcze na samym aluminium jakaś warstwa podkładu, chyba epoksyd. Tak zapuścić ranciki ...
Obrazek
Awatar użytkownika
marianski696

Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 27 stycznia 2013, o 21:24
Auto: Golf mk1 CL 1992

Pierwsze zabawy z gwintem, delikatne obniżenie, niestety tył obciera przy dwóch osobach na wszelakich nierównościach i niżej z nim nie zejdę, felgi najprawdopodobniej do sprzedaży... może negatyw by coś tutaj zaradził, ale nie chce mi się kombinować... wpadną najprawdopodobniej rm-y.

Ten krzywy zderzak.... muszę coś z tym w końcu zrobić.

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Zablokowany