VW Bora
Pomierzyłem 2 opcje i nie wiem jaka wybrać 9j bez dystansu i 9,5j z 13mm dystansu i tak to wyszło:
9j
9,5 + 13mm dystansu 8mm okazało sie za malo i wadzi o kolumne
Ni wiem czy sie pchać w 9,5 bo wiadomo jak podniose auto troche to bedzie bardziej wystawac i trzeba bedzie jeździć na kozie na codzien a to mnie wkurwia licze na rady, aha opona 215/35 ma wpaść
9j
9,5 + 13mm dystansu 8mm okazało sie za malo i wadzi o kolumne
Ni wiem czy sie pchać w 9,5 bo wiadomo jak podniose auto troche to bedzie bardziej wystawac i trzeba bedzie jeździć na kozie na codzien a to mnie wkurwia licze na rady, aha opona 215/35 ma wpaść
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
- Artix1992-GTI
- Posty: 35
- Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
- Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T
niezły naciąg
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
- frasiumk1
- Posty: 41
- Rejestracja: 23 października 2011, o 21:57
- Auto: Golf Mk1 Cabrio 89`
- Lokalizacja: Kraków
9J +13mm wygląda bardzo apetycznie, jak założysz oponę to będzie wszystko wiadomo, ale obstawiam, że przy takim rozwiązaniu pozostaniesz.
9,5J wyglądałoby jeszcze smaczniej, ale nie oprze się błotnik na oponie jak zrzucisz na sam dół?
9,5J wyglądałoby jeszcze smaczniej, ale nie oprze się błotnik na oponie jak zrzucisz na sam dół?
frasiumk1 pisze:9J +13mm wygląda bardzo apetycznie, jak założysz oponę to będzie wszystko wiadomo, ale obstawiam, że przy takim rozwiązaniu pozostaniesz.
9,5J wyglądałoby jeszcze smaczniej, ale nie oprze się błotnik na oponie jak zrzucisz na sam dół?
zobaczymy co sie stanie z 9,5 na przodzie, po opuszczeniu auta koła sie znacznie schodzą do środka wiec moze sie pomieści jak nie to wpadnie camber ale raczej 9,5j juz zostanie