el dorrado
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
- marcin
- Posty: 614
- Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
- Auto: corrado g60
- GaduGadu: 5477947
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękowania: 1
coś tam się dzieje nowego
how to take a screenshot on a pc
kupiłem kolejny klp bbs, bo power tech pomimo, że to miało być koło "na chwile" zalatywało za bardzo tuningiem
image hosting
how to capture screen
ranty sa do poprawki
odpaliłem stara maszynkę do polerowania i chciałem zobaczyć czy dalej daje radę
windows 7 print screen
how to take a screenshot on a pc
kupiłem kolejny klp bbs, bo power tech pomimo, że to miało być koło "na chwile" zalatywało za bardzo tuningiem
image hosting
how to capture screen
ranty sa do poprawki
odpaliłem stara maszynkę do polerowania i chciałem zobaczyć czy dalej daje radę
windows 7 print screen
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
- marcin
- Posty: 614
- Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
- Auto: corrado g60
- GaduGadu: 5477947
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękowania: 1
7 i 8 cali
chciałbym kupic dwa ranty 2,5 i zrobić 8 i 8,5 na tą chwilę
nawiert jest w trakcie z 5 * 114 na 4* 100 ale o tym pewnie wiesz
chciałbym kupic dwa ranty 2,5 i zrobić 8 i 8,5 na tą chwilę
nawiert jest w trakcie z 5 * 114 na 4* 100 ale o tym pewnie wiesz
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
- marcin
- Posty: 614
- Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
- Auto: corrado g60
- GaduGadu: 5477947
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękowania: 1
lekki przestój na forum to może zaktualizuje temat corrado
temat rs'ów w takiej konfiguracji nie przypadł mi do gustu i postanowiłem je zmodyfikować (w sumie dalej nie jest co chciałbym ale już to pierd...le heh)
rotory nawierciłem dzięki uprzejmości Draculi za co mu jestem bardzo wdzięczny
przez przypadek pokazując je dobremu kumplowi okazało się, że można je lekko poprawić pod względem wizualnym więc zdając sobie sprawę kończącego się i tak sezonu oddałem mu je. Tutaj brak zdjęcia ale wyszły prawie jak rs'y Matasia więc jestem zadowolony
Wcześniej pisząc o modyfikacjach miałem na myśli szerokości bo 7 i 8 cali w corku kolokwialnie mówiąc "dupy nie urywają"
host images
wiadomo, że zakładając dystanse mogłoby to wyglądać ale..
kupiłem drugi kpl rs'ów który nie był w takim stanie jak moję ale miał ranty 2 cale i bębny 6,5 cala( teraz mam 8 i 9 cali) podmieniłem je i sprzedałem
tu zdjęcie rotorów jak je sprzedawałem (zwróćcie uwagę na nawiert - koles miał je w jettecie z abf i mówił, że latał 200 i nic się nie działo heh )
upload img
jak już miałem ranty to chciałem je wypolerować, ziomek pożyczył mi przydatne urządzenie ja tylko na szybkim patencie założyłem silnik od starej pralki i je jechałem starałem się po parę razy czyściłem polerowałem i jedno wielkie gówno znaczy nie było żle ale chciałem petardę i nie wiadomo jakie łał a wychodziła cały czas mgła i do lustra nie mogłem doprowadzić...
image sharing sites
Dałem je do gościa który zajmuje się polerką, ranty ładnie wyrównał i są prościutkie ale dalej jest mleko - teraz mi się nie chce ale musze się tym zając po Nowym Roku i przyłożę się do tego na 1000% może wyjdzie jak nie to oddam je do wibracji
na zdjęciach zlle nie jest ale na zywo słłłabo...
free picture upload
kończąc temat felg śruby dałem do chromu ale pomimo zabezpieczonego gwintu zrobił się nalot i gwintownikiem oraz narzynką przeczyściłem je
image free hosting
zostało tak naprawdę zrobić te ranty i pomalować rotory
zdjęcia z przymiarek słabę jak zawsze ale zawsze to coś, aby zobaczyć jak siadło ( albo się trochę zmotywować heh)
picture uploading
upload a gif
how to take a screen shot
dodam tylko,że po nawiercie ( a dodatkowo mam stoczone trzpień oraż tarczę Ok 5 mm) tył jest na 2 cm dystansie heh
kupiłem tez tłumiki rm motors 2,5 cala musze jeszcze dokupić rure i kolanka i na wiosnę powinien drzeć pałę
adult image
upload pics
miałem tez problemy z kompresorem bo uszczelniacz się wysunął i przeciekał...na początku myślałem, że to wąż od powrotu oleju smarującego kompresor który suma summarum tez wymieniłem
palny sa z kasą słabo czas pokaże jak będzie
ale jak bym kiedyś chciał sprzedać kora to kopnijcie mnie mocno w dupę bo niewiele ludzi wie ile mnie to wszystko tak naprawdę kosztowało....
pozdro
temat rs'ów w takiej konfiguracji nie przypadł mi do gustu i postanowiłem je zmodyfikować (w sumie dalej nie jest co chciałbym ale już to pierd...le heh)
rotory nawierciłem dzięki uprzejmości Draculi za co mu jestem bardzo wdzięczny
przez przypadek pokazując je dobremu kumplowi okazało się, że można je lekko poprawić pod względem wizualnym więc zdając sobie sprawę kończącego się i tak sezonu oddałem mu je. Tutaj brak zdjęcia ale wyszły prawie jak rs'y Matasia więc jestem zadowolony
Wcześniej pisząc o modyfikacjach miałem na myśli szerokości bo 7 i 8 cali w corku kolokwialnie mówiąc "dupy nie urywają"
host images
wiadomo, że zakładając dystanse mogłoby to wyglądać ale..
kupiłem drugi kpl rs'ów który nie był w takim stanie jak moję ale miał ranty 2 cale i bębny 6,5 cala( teraz mam 8 i 9 cali) podmieniłem je i sprzedałem
tu zdjęcie rotorów jak je sprzedawałem (zwróćcie uwagę na nawiert - koles miał je w jettecie z abf i mówił, że latał 200 i nic się nie działo heh )
upload img
jak już miałem ranty to chciałem je wypolerować, ziomek pożyczył mi przydatne urządzenie ja tylko na szybkim patencie założyłem silnik od starej pralki i je jechałem starałem się po parę razy czyściłem polerowałem i jedno wielkie gówno znaczy nie było żle ale chciałem petardę i nie wiadomo jakie łał a wychodziła cały czas mgła i do lustra nie mogłem doprowadzić...
image sharing sites
Dałem je do gościa który zajmuje się polerką, ranty ładnie wyrównał i są prościutkie ale dalej jest mleko - teraz mi się nie chce ale musze się tym zając po Nowym Roku i przyłożę się do tego na 1000% może wyjdzie jak nie to oddam je do wibracji
na zdjęciach zlle nie jest ale na zywo słłłabo...
free picture upload
kończąc temat felg śruby dałem do chromu ale pomimo zabezpieczonego gwintu zrobił się nalot i gwintownikiem oraz narzynką przeczyściłem je
image free hosting
zostało tak naprawdę zrobić te ranty i pomalować rotory
zdjęcia z przymiarek słabę jak zawsze ale zawsze to coś, aby zobaczyć jak siadło ( albo się trochę zmotywować heh)
picture uploading
upload a gif
how to take a screen shot
dodam tylko,że po nawiercie ( a dodatkowo mam stoczone trzpień oraż tarczę Ok 5 mm) tył jest na 2 cm dystansie heh
kupiłem tez tłumiki rm motors 2,5 cala musze jeszcze dokupić rure i kolanka i na wiosnę powinien drzeć pałę
adult image
upload pics
miałem tez problemy z kompresorem bo uszczelniacz się wysunął i przeciekał...na początku myślałem, że to wąż od powrotu oleju smarującego kompresor który suma summarum tez wymieniłem
palny sa z kasą słabo czas pokaże jak będzie
ale jak bym kiedyś chciał sprzedać kora to kopnijcie mnie mocno w dupę bo niewiele ludzi wie ile mnie to wszystko tak naprawdę kosztowało....
pozdro
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
- danielS2
- Posty: 528
- Rejestracja: 10 lutego 2010, o 20:07
- Auto: passat b3 kombi
- GaduGadu: 581141
- Lokalizacja: KBC
troche Cię rozumiem panie że kombinujesz i dalej nie jest to czego oczekujesz i nie satysfakjonuje Cię efekt itp..i masz racje nie ma się co uszczęśliwiać na siłe tylko dąrzyć do set upu jaki się ma w głowie i wtedy jest mega jak wyjdzie tak jak się chciało..Działaj dalej synek bo zostało Ci naprawde niewiele do szczęścia...Z rantami się zgodźe że się "błyszczo" ale to nie jest do końca to więc działaj
Passat b4 GT TDI
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta