Strona 3 z 8
Re: TOLEDO 1M AHF by Kaspoll1988
: 24 stycznia 2012, o 10:17
autor: Kaspoll1988
Re: TOLEDO 1M AHF by Kaspoll1988
: 22 lutego 2012, o 19:14
autor: 8_-Misiek-_8
Kółeczko styklo elegancko

Gdyby jeszcze trochę glebnął i wpadł dystansik na tył to byłaby całkiem malinka

Re: TOLEDO 1M AHF by Kaspoll1988
: 22 lutego 2012, o 23:28
autor: matash
zabaw sie z polera rantow i tak jak Misiek pisze i bedzie dobrze jak na budzetowe kolo
Re: TOLEDO 1M AHF by Kaspoll1988
: 26 lutego 2012, o 01:50
autor: Jacek
Nawet nawet to wygląda, coś duże te szpary masz między błotnikiem a kołem

pasuję coś z tym zrobić i seacik powinien dużo lepiej wyglądać

Re: TOLEDO 1M AHF by Kaspoll1988
: 26 lutego 2012, o 13:05
autor: Kaspoll1988
Profil opony jest do du

i dla tego tak to wygląda. a 2 coraz bardziej myślę nad wintem do niego

Re: TOLEDO 1M AHF by Kaspoll1988
: 26 lutego 2012, o 21:30
autor: danielS2
na niższej oponie były by jeszcze większe jamy przy tej glebie
Re: TOLEDO 1M AHF by Kaspoll1988
: 28 lutego 2012, o 22:08
autor: Kaspoll1988
Fakt opona jest 215/45 17" powinna być co najmniej 50 by tego nie było widać tak bardzo. Ale to kwestia czasu. 205/50 17 bedzie optymalnym rozwiązaniem

Będzie ładny naciąg a i komfortem nie bedzie odbiegać

Re: TOLEDO 1M AHF by Kaspoll1988
: 28 lutego 2012, o 22:10
autor: DanielG60
chyba 205/40, a nie 205/50

Re: TOLEDO 1M AHF by Kaspoll1988
: 28 lutego 2012, o 23:07
autor: jozi
kolego trzeba obniżyć to auto, a jak już obniżysz to usuń ta dokładkę z laguny. opona tak jak Daniel pisze
Re: TOLEDO 1M AHF by Kaspoll1988
: 28 lutego 2012, o 23:21
autor: sniper
Zgadzam się z Danielem, 205/40 to byłaby najbardziej optymalna opona, plus gleba i minus dokładka od laguny jak jozi pisze
