Strona 16 z 62

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

: 20 października 2011, o 01:00
autor: bako
jeśli RS to jednak zbyt wąsko ja bym albo zostawil RM albo poszedł w szerszy RS jednak 7,5 szału nima ;) a tu zrobiłęś zbyt duzego klasyka zeby isc w to porsche ale to tylko moje zdanie ;)

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

: 20 października 2011, o 07:10
autor: Piter_NS
Jednak doszukałem się i te RS wychodziły jako 7" (bęben 6" + rotor 0.5" + rant 0.5") i była by koncepcja zmiany rantów na 1" + rotor od wewnątrz czyli dalej było by 7" tylko że z mniejszym et.
Jeśli chodzi o szerokość to cały czas trzymają mnie błotniki tak że nic szerszego jak 7" nie da rady włożyć żeby dobrze to wyglądało przy opuszczeniu na Air.
Z tego co liczyłem to Porsche z oponą 185/35 będzie miało ok 2cm większą średnicę jak obecne koła i żeby je wsadzić trzeba będzie już podciąć delikatnie błotniki z tyłu i nie wiem czy siądzie tak nisko jak jest teraz. Jest jeszcze opcja z oponami 165/35 ale za duży hardcore żeby na tym dało się jeździć na dłuższych odcinkach...

bako pisze:tu zrobiłęś zbyt duzego klasyka zeby isc w to porsche ale to tylko moje zdanie ;)

Klasyk nie klasyk ale zaczyna się trochę nudzić z zewnątrz i dlatego coś trzeba zmienić chociażby na jakiś czas ;)

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

: 19 listopada 2011, o 20:50
autor: Piter_NS
skromny aktual...
- oryginalne pasy z wersji US + kontrolka
- brzęczyk niewyłączonych świateł
- centralny zamek
- białe boczne kierunki zamiast znaczków Wolfsburg Edition

oprócz tego stałem się właścicielem kompletu felg...
Obrazek
parametry nie powalają na kolana bo to tylko 6,5x15 et nieznane... dopiero będę liczył dlatego że rotor został zamieniony. Oczywiście koncepcja co do ostatecznego wyglądu już jest w głowie :mrgreen: mam nadzieję że wyjdzie dobrze

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

: 20 listopada 2011, o 10:14
autor: matash
powiedz jeszcze ze tanio wyrwales RSy

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

: 20 listopada 2011, o 11:35
autor: Piter_NS
tak, cena była sporo poniżej 1500zł bez dekli które od kilku lat czekały w szafce. Wszystkie są w takim stanie jak na foto (ranty po polerce ale trzeba je odświeżyć, rotor i śrubki lakierowane), jedynie jeden bęben był w 2 miejscach spawany.
ET policzone i wychodzi że w tej konfiguracji mają ok 33 tak że takie samo jak wyjściowo mają RM 012 czyli będzie przekładka rantów z RM'ów

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

: 20 listopada 2011, o 12:11
autor: paVWeł
BDB wybór felg ;) z tego co pamiętam to chyba są one z Krosna z e30?? :) bo widziałem ogłoszenie już jakiś czas temu ;)

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

: 20 listopada 2011, o 12:29
autor: Piter_NS
dokładnie to są te z Krosna ale i tak to nie jest jeszcze to czego szukałem. Te felgi zastąpią RM a i tak będę szukał czegoś nowego i nieopatrzonego na polskiej scenie VAG.

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

: 21 listopada 2011, o 13:34
autor: dracula
a nic sie nie chwaliłeś ze przygarnąłeś te rs
to działaj z nimi

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

: 25 stycznia 2012, o 21:22
autor: Piter_NS
Żeby nie było że totalnie nic się nie dzieje to taka przymiarka jak będzie wyglądać RS z rotorem na zewnątrz i rantem 1"
Obrazek Obrazek Obrazek
Wiem że nie wygląda to tak samo jak przy rancie 0,5" ale za bardzo trzeba rzeźbić żeby w takiej konfiguracji poskładać...
przypomnę tak to wyglądało wstępnie na rancie 0,5"
Obrazek

Już wstępnie umówione lakierowanie rotorów ale wcześniej czeka mnie ich przetoczenie od wewnątrz aby było centrowanie na rant i bęben.

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

: 25 stycznia 2012, o 21:45
autor: Kaspoll1988
Jak dla mnie będzie KOSA :shock: