[Golf MK2] - Westmoreland Edition
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Jednak doszukałem się i te RS wychodziły jako 7" (bęben 6" + rotor 0.5" + rant 0.5") i była by koncepcja zmiany rantów na 1" + rotor od wewnątrz czyli dalej było by 7" tylko że z mniejszym et.
Jeśli chodzi o szerokość to cały czas trzymają mnie błotniki tak że nic szerszego jak 7" nie da rady włożyć żeby dobrze to wyglądało przy opuszczeniu na Air.
Z tego co liczyłem to Porsche z oponą 185/35 będzie miało ok 2cm większą średnicę jak obecne koła i żeby je wsadzić trzeba będzie już podciąć delikatnie błotniki z tyłu i nie wiem czy siądzie tak nisko jak jest teraz. Jest jeszcze opcja z oponami 165/35 ale za duży hardcore żeby na tym dało się jeździć na dłuższych odcinkach...
Klasyk nie klasyk ale zaczyna się trochę nudzić z zewnątrz i dlatego coś trzeba zmienić chociażby na jakiś czas
Jeśli chodzi o szerokość to cały czas trzymają mnie błotniki tak że nic szerszego jak 7" nie da rady włożyć żeby dobrze to wyglądało przy opuszczeniu na Air.
Z tego co liczyłem to Porsche z oponą 185/35 będzie miało ok 2cm większą średnicę jak obecne koła i żeby je wsadzić trzeba będzie już podciąć delikatnie błotniki z tyłu i nie wiem czy siądzie tak nisko jak jest teraz. Jest jeszcze opcja z oponami 165/35 ale za duży hardcore żeby na tym dało się jeździć na dłuższych odcinkach...
bako pisze:tu zrobiłęś zbyt duzego klasyka zeby isc w to porsche ale to tylko moje zdanie
Klasyk nie klasyk ale zaczyna się trochę nudzić z zewnątrz i dlatego coś trzeba zmienić chociażby na jakiś czas
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
skromny aktual...
- oryginalne pasy z wersji US + kontrolka
- brzęczyk niewyłączonych świateł
- centralny zamek
- białe boczne kierunki zamiast znaczków Wolfsburg Edition
oprócz tego stałem się właścicielem kompletu felg...
parametry nie powalają na kolana bo to tylko 6,5x15 et nieznane... dopiero będę liczył dlatego że rotor został zamieniony. Oczywiście koncepcja co do ostatecznego wyglądu już jest w głowie mam nadzieję że wyjdzie dobrze
- oryginalne pasy z wersji US + kontrolka
- brzęczyk niewyłączonych świateł
- centralny zamek
- białe boczne kierunki zamiast znaczków Wolfsburg Edition
oprócz tego stałem się właścicielem kompletu felg...
parametry nie powalają na kolana bo to tylko 6,5x15 et nieznane... dopiero będę liczył dlatego że rotor został zamieniony. Oczywiście koncepcja co do ostatecznego wyglądu już jest w głowie mam nadzieję że wyjdzie dobrze
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
tak, cena była sporo poniżej 1500zł bez dekli które od kilku lat czekały w szafce. Wszystkie są w takim stanie jak na foto (ranty po polerce ale trzeba je odświeżyć, rotor i śrubki lakierowane), jedynie jeden bęben był w 2 miejscach spawany.
ET policzone i wychodzi że w tej konfiguracji mają ok 33 tak że takie samo jak wyjściowo mają RM 012 czyli będzie przekładka rantów z RM'ów
ET policzone i wychodzi że w tej konfiguracji mają ok 33 tak że takie samo jak wyjściowo mają RM 012 czyli będzie przekładka rantów z RM'ów
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Żeby nie było że totalnie nic się nie dzieje to taka przymiarka jak będzie wyglądać RS z rotorem na zewnątrz i rantem 1"
Wiem że nie wygląda to tak samo jak przy rancie 0,5" ale za bardzo trzeba rzeźbić żeby w takiej konfiguracji poskładać...
przypomnę tak to wyglądało wstępnie na rancie 0,5"
Już wstępnie umówione lakierowanie rotorów ale wcześniej czeka mnie ich przetoczenie od wewnątrz aby było centrowanie na rant i bęben.
Wiem że nie wygląda to tak samo jak przy rancie 0,5" ale za bardzo trzeba rzeźbić żeby w takiej konfiguracji poskładać...
przypomnę tak to wyglądało wstępnie na rancie 0,5"
Już wstępnie umówione lakierowanie rotorów ale wcześniej czeka mnie ich przetoczenie od wewnątrz aby było centrowanie na rant i bęben.
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Jak dla mnie będzie KOSA