Strona 2 z 7
Re: mk1 Cabrio clasSIC!!! line
: 25 sierpnia 2012, o 21:06
autor: matash
dzieki!
skrecilem dzis gwint jakies 3cm, ale jeszcze malo, porobilem kilka marnych fot:
Re: mk1 Cabrio clasSIC!!! line
: 26 sierpnia 2012, o 04:47
autor: Jacek
Dobrze jest, i do tego da się jeszcze na krawężnik wjechać czyli prawdziwy dupowóz
Re: mk1 Cabrio clasSIC!!! line
: 26 sierpnia 2012, o 06:42
autor: MadziaM
tez chce takiego
Re: mk1 Cabrio clasSIC!!! line
: 26 sierpnia 2012, o 11:31
autor: bako
Mówie Ci Paweł nie obniżaj
świetne auto utrzymane jakby ktoś z niego kapliczke robił
Osobicie nie przepadam za Cabrio w mk1 ale widze że diabeł trzyma łape na tym aucie i coś sie z nim bedzie działo
Re: mk1 Cabrio clasSIC!!! line
: 28 sierpnia 2012, o 22:59
autor: matash
no masz racje Andrzej. nie wiem czy nie przegialem z szerokoscia
zobaczymy jak opony wskocza:
Re: mk1 Cabrio clasSIC!!! line
: 28 sierpnia 2012, o 23:28
autor: danielS2
ja itak jestem pewny że wskoczą tam 185/45/15 bo na 175/55/15 będzie balonowato wyglondało ale ja sie tam nieznam zbytnio
Re: mk1 Cabrio clasSIC!!! line
: 28 sierpnia 2012, o 23:28
autor: Piter_NS
a co to za walce?? pokaż je od frontu
Re: mk1 Cabrio clasSIC!!! line
: 28 sierpnia 2012, o 23:29
autor: danielS2
serduszka panie
Re: mk1 Cabrio clasSIC!!! line
: 29 sierpnia 2012, o 08:20
autor: dracula
z tyłu lekki negatyw i sie wszystko zmieści, a opony to bierz jak najniższe bo tak jak daniel mówi...
Re: mk1 Cabrio clasSIC!!! line
: 29 sierpnia 2012, o 10:11
autor: marcin