matash pisze:jakies plany jeszcze sa?
to raczej projekt z tych co końca niema nigdy
ale tak na serio to jest kilka zmian, które chcę wprowadzić:
- wymiana przednich kierunków na białe US bo jakoś bardziej mi pasują białe
- zastanawiam się czy montować białe obrysówki i zostawić znaczki Wolfsburg Edition (najlepiej jakby się trafiły białe) lub nie montować obrysówek a znaczki zamienić na białe kierunki
- zakup i montaż pasów z wersji US
- zastanawiam się również nad zmianą kolorystyczną wnętrza bo mam tapicerkę w brązowym kolorze (brakuje foteli i kanapy) ewentualnie montaż tapicerki z Wolfsburg Edition z fotelami Recaro tylko że to za bardzo sportowe wnętrze do takiego "dziadka"
- zamontowanie stabilizatorów oraz rozpórki do przodu oraz tyłu
- poprawa szybkości działania AirRide'a bo już jest dla mnie za wolny
oraz ogarnięcie kilku drobnych spraw z nim związanych
- zabudowa bagażnika aby tam też jakoś to wyglądało
z większych zmian to planuję:
- wymiana jednostki napędowej na coś co bardziej wypełni komorę silnika i będzie cieszyć oko wyglądem
- bardziej wydajny układ hamulcowy
- nowa konserwacja spodu oraz polakierowanie całego spodu i nadkoli
wszystkie prace są uzależnione od "grubości" portfela bo oprócz tego MK2 mam jeszcze do odbudowy NSU 1000C
moorcin pisze:air sam robiłeś?dużo Cie wyszedł?amorki masz z regulacją twardości?
częściowo tak (amorki kupiłem gotowe), co do kosztów to szczerze mówiąc nie liczyłem tego dokładnie ale myślę że ok 2300 PLN zostało wydane, niestety bez regulacji ale mam komplet amorków koni i chyba na nim zbuduję kolejne zawieszenie.