[Golf MK2] - Westmoreland Edition
- marcin
- Posty: 614
- Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
- Auto: corrado g60
- GaduGadu: 5477947
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękowania: 1
super wygląda!
jeszcze słomkowy kapelusz na tylną pólke i pies zeby Ci przytakiwał na dziurach
air sam robiłeś?dużo Cie wyszedł?amorki masz z regulacją twardości?(jesli nie chcesz to nie odpisuj bo chyba troche temat tabu)
jeszcze słomkowy kapelusz na tylną pólke i pies zeby Ci przytakiwał na dziurach
air sam robiłeś?dużo Cie wyszedł?amorki masz z regulacją twardości?(jesli nie chcesz to nie odpisuj bo chyba troche temat tabu)
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
matash pisze:jakies plany jeszcze sa?
to raczej projekt z tych co końca niema nigdy ale tak na serio to jest kilka zmian, które chcę wprowadzić:
- wymiana przednich kierunków na białe US bo jakoś bardziej mi pasują białe
- zastanawiam się czy montować białe obrysówki i zostawić znaczki Wolfsburg Edition (najlepiej jakby się trafiły białe) lub nie montować obrysówek a znaczki zamienić na białe kierunki
- zakup i montaż pasów z wersji US
- zastanawiam się również nad zmianą kolorystyczną wnętrza bo mam tapicerkę w brązowym kolorze (brakuje foteli i kanapy) ewentualnie montaż tapicerki z Wolfsburg Edition z fotelami Recaro tylko że to za bardzo sportowe wnętrze do takiego "dziadka"
- zamontowanie stabilizatorów oraz rozpórki do przodu oraz tyłu
- poprawa szybkości działania AirRide'a bo już jest dla mnie za wolny oraz ogarnięcie kilku drobnych spraw z nim związanych
- zabudowa bagażnika aby tam też jakoś to wyglądało
z większych zmian to planuję:
- wymiana jednostki napędowej na coś co bardziej wypełni komorę silnika i będzie cieszyć oko wyglądem
- bardziej wydajny układ hamulcowy
- nowa konserwacja spodu oraz polakierowanie całego spodu i nadkoli
wszystkie prace są uzależnione od "grubości" portfela bo oprócz tego MK2 mam jeszcze do odbudowy NSU 1000C
moorcin pisze:air sam robiłeś?dużo Cie wyszedł?amorki masz z regulacją twardości?
częściowo tak (amorki kupiłem gotowe), co do kosztów to szczerze mówiąc nie liczyłem tego dokładnie ale myślę że ok 2300 PLN zostało wydane, niestety bez regulacji ale mam komplet amorków koni i chyba na nim zbuduję kolejne zawieszenie.
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
w dniu wczorajszym Golf zaliczył kolejny wyjazd na zlot samochodów koncernu VAG tj. UstronióVWka 2010 i chociaż pogoda nie dopisywała to i tak mogę powiedzieć że był to udany wyjazd... miła ekipa podczas podróży do Ustronia jak i na samym zlocie...
Wreszcie udało się zgarnąć pierwsze wyróżnienie dla tego auta...
Top 5 Najładniejsze Auto Zlotu
Wreszcie udało się zgarnąć pierwsze wyróżnienie dla tego auta...
Top 5 Najładniejsze Auto Zlotu