Audi A4 TDI
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
Kumpel ma i wygląda nieźle, i chyba się skuszę , chociaż w B5 ona największą robotę robi przy zderzaki z s4, lub rs4 , Ale jak zostanie coś z gotówki po zaplanowanych modach, to pewnie wyleci na sezon8_-Misiek-_8 pisze:A chuj tam, przynajmniej przymierz bo ona optycznie jeszcze bardziej obniża auto to fakt że była już wszedzie, ale jest zajebista i super sie wpasowuje do vagowskich zderzaków
- danielS2
- Posty: 528
- Rejestracja: 10 lutego 2010, o 20:07
- Auto: passat b3 kombi
- GaduGadu: 581141
- Lokalizacja: KBC
żadne dokładki....poluj na zdeś z s4/rs4 jak dobrze wiesz jest mega masywny kozacko wygląda i też obniża optycznie ..
Passat b4 GT TDI
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
No właśnie wiem że ten eskowy jest dużo niższy, ale mam mieszane uczucia jakoś się przed nim wzbraniam, dużo tego lata a ten co mam jest Ori USA i wiele ich w Polsce nie ma, myślę jeszcze nad jakąś customową doładkądanielS2 pisze:żadne dokładki....poluj na zdeś z s4/rs4 jak dobrze wiesz jest mega masywny kozacko wygląda i też obniża optycznie ..
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Jak dla mnie jest idealna! Piękna prezencja. Jak wielowahacz na gwincie spie sprawuje? Ja bym nie psuł lini tą dokładka. Będziesz musiał bardzo przyciąć ją z tyłu bo zderzak sie zaokrągla i trzeba było by ja do pół okrągła przyciać a dwa musiał byś zderzak targać i ustawić by siadła idealnie. montowałem przymierzałem wiem o co chodzi z nimi. optycznie na pewno to obniży zderzak, i środkiem ok by to wyglądało. trzeba pomyśleć co z końcami bo będą sie kończyć ni w 5 ni w 10.
Wahacze zmieniałem przed wrzuceniem gwintu, jakieś 5 lat temu tylko ja robię tym autem maks 5kkm rocznie, ale póki co się nie odzywają. Co do dokladki, kumpel przycinał ja końcami i nieźle to spasowałKaspoll1988 pisze:Jak dla mnie jest idealna! Piękna prezencja. Jak wielowahacz na gwincie spie sprawuje? Ja bym nie psuł lini tą dokładka. Będziesz musiał bardzo przyciąć ją z tyłu bo zderzak sie zaokrągla i trzeba było by ja do pół okrągła przyciać a dwa musiał byś zderzak targać i ustawić by siadła idealnie. montowałem przymierzałem wiem o co chodzi z nimi. optycznie na pewno to obniży zderzak, i środkiem ok by to wyglądało. trzeba pomyśleć co z końcami bo będą sie kończyć ni w 5 ni w 10.
Ostatnio zmieniony 21 lutego 2015, o 10:02 przez slepy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Na aucie nie spasujesz. Zderzak musi być ściagnięty i dużo cierpliwości. No jak tyle robisz nia to nie dziwie sie
ja moje mam daily wiec na pewno by tyle nie wytrzymały
ja moje mam daily wiec na pewno by tyle nie wytrzymały
zrzucic zderzak to nie problem, juz tyle razy go zwalałem że, 15 minut i po robocie, tylko własnie kminie nad jakimś customem, zamiast tej z cupry, ale to sie okaże bliżej wiosny, póki co dzisiaj auto poszło 4cm w górę, w poniedziałek robię przegląd, i w przyszłym tygodniu mam nadzieje odstawić go na wstawienie klimy ,potem walka z camberem na tylną oś, i wtedy bede myślał o dokładce