[Mk3 XX Jahre] by Artix

Marcin_MK2_8V

Forumowicz
Posty: 80
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, o 01:26
Auto: Golf MK2 Syncro VR6, Golf MK2 Syncro GT, Golf MK2 GTi 8V, Passat B3 VR6 Variant, Corrado 2.0 16V
GaduGadu: 7133226
Lokalizacja: Stary Sącz

no bo 180KM ma 0.8bar boost więc tyle da rady, czemu nie wsadzisz samej pompy (wkładu) bez pływaka itp z 1.8t? Do 300KM wydoli :)
Custom Motors http://www.facebook.com/pages/Custom-Mo ... 9864462937

hamownia 4x4
elektronika
diagnostyka
modyfikacje
swapy
i inne
Awatar użytkownika
Artix1992-GTI

Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T

a masz to gdzies potwierdzone ze seria w auq to 0.8 bara? bo już sie pogubiłem do końca..jedni tak drudzy tak. wiem ze s3 ma 0.9 w seri. a auq nie moge znaleźć nigdzie.. no pomysle nad ta od 1.8t;)
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
Marcin_MK2_8V

Forumowicz
Posty: 80
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, o 01:26
Auto: Golf MK2 Syncro VR6, Golf MK2 Syncro GT, Golf MK2 GTi 8V, Passat B3 VR6 Variant, Corrado 2.0 16V
GaduGadu: 7133226
Lokalizacja: Stary Sącz

mam potwierdzone mierzylem w Leonie 1.8T 180KM przed remapem, s3 ma K04 więc nie puchnie tak wcześnie jak K03 dlatego 0.9 bar wystarcza
Custom Motors http://www.facebook.com/pages/Custom-Mo ... 9864462937

hamownia 4x4
elektronika
diagnostyka
modyfikacje
swapy
i inne
Awatar użytkownika
Artix1992-GTI

Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T

no ok podziękować:) trzeba podkręcić śrubkę;p
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
Awatar użytkownika
maro92

Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 13 listopada 2011, o 19:56
Auto: Golf MK3 1.8
Lokalizacja: Zakliczyn k.Myślenic

Golfik zajefajny, na żywo robi robote :D
Stwierdzony Corradoholizm.
Awatar użytkownika
Artix1992-GTI

Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T

Panowie szybkie pytanie..potrzebuje wytoczyc lub nad spawac ranty w moich keskinach..dałem je do naprawy zrobili pieknie ale na jeden dzien.. na drugi dzien wyszedl inny odcień nadspawanego alu i *uj strzelil cala robote..jakims sposobem sciagneli spawy co wydaje mi sie dziwne i wszystko wrociło do pkt wyjscia.. ma ktos namiary na kogos kto zrobi to PROFESIONALNIE w okolicach Myślenic? z gory dziekuje;) ranty w polerce rzecz jasna;d
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
Kaspoll1988

Forumowicz
Posty: 652
Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
Auto: Seat Toledo 1M TDI
GaduGadu: 2668278
Lokalizacja: Czechówka

Napisz do FOX-a on sie zajmuje takimi rzeczami a raczej może ci skołuje ranty jakieś konkretne, Kolega jest z okolic Dobranowic- Grajowa.
rico782

Forumowicz
Posty: 269
Rejestracja: 27 września 2011, o 18:33
Auto: Ori Red Passeratti
GaduGadu: 3660439
Lokalizacja: krakow

co do spawania alu to nie jest tak jak sie dobrze mowi,bo sa rozne domieszki i zawsze cos widac ze jest cos robione ,a widac to dopiero po polerce :)
Awatar użytkownika
Artix1992-GTI

Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T

ale ranty mam nie wymienne:)srubki to dla picu tylko:)no wlasnie problem mieli z doborem mieszanki i wyszlo jak wyszło..obtarcia nie sa głebokie moze jakos spolerowac by wystarczyło zeby widac nie bylo.. mniejsze zło bedzie w razie przytulenia;p nie wiem jak sprawa wyglada dokladnie bo jestem za granica.. polerka wyszla ok. orientuje sie ktos ile biora za polerke w tym wypadku samych rantów od sztuki??:)
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
Awatar użytkownika
Artix1992-GTI

Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T

koledzy doradźcie:) mam zamiar w niedlugim czasie malowac roty w swoich keskinach.. jaki kolor polecacie? myśle nad zielonym takim jak mam w miniaturce lub biały?:) rant polerowany na lustro:) prosze o pomoc:)
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
Zablokowany