Aktualne foto:
...i oto jednak pojawia się prezentacja mojego skromnego CL'a na łamach Waszego forum... a co tam jedno więcej do odwiedzin
Autko przyjechało do PL w 2006 roku i użytkowane cały czas przez starszą osobę. Jest bezwypadkowe i zachowane w oryginale. W pierwszej wersji miało to być dla znajomego do jazdy na ryby i zakupy ale po dokładnych oględzinach stwierdziliśmy że szkoda auta w takim stanie do codziennej jazdy i tak stałem się jego właścicielem 1 maja 2009r.
Dane techniczne bazy:
MODEL: Volkswagen Golf MK2 CL
SILNIK: 1.3 NZ
MOC: Zawrotne 40KW/55PS
ZAWIESZENIE: Seryjne
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny)
KOŁA: Seryjne stalówki z oryginalnymi dekielkami + opony Barum 155/70/13
NADWOZIE: Białe 3D z ozdobnymi paseczkami na bokach, niefabryczny szyberdach
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne)
AUDIO: kaseciak Daewoo i seryjne głośniki w desce rodzielczej
Foto po zakupie:
Aktualne dane techniczne:
SILNIK: 2.3 V5 AQN
MOC: 125KW/170PS
ZAWIESZENIE: Pneumatyka zbudowana na amortyzatorach KONI z regulacją twardości (sterowanie każdym kołem z osobna), 2 kompresory Viair, butla na powietrze 20L.
UKŁAD HAMULCOWY: Przód 280mm z G60, tył 226mm z GTI, serwo 11" oraz pompa 22mm
KOŁA: BBS RS 16" - przód 7.5" (bębny 6.0", rotor 0.5", ranty 1.0") + opony Nankang NSII 165/45/R16 - tył 8.5" (bębny 7.0", rotor 0.5", ranty 1.0") + opony Dunlop SP Sport 9000 195/40/R16
NADWOZIE: Białe z ozdobnymi paseczkami na bokach, niefabryczny szyberdach, zderzaki USA, front z wersji Westmoreland, lampy przednie HELLA DE wraz z soczewkami z Mercedesa w wersji Bi-Xenon (żarniki D2S 4100K), białe kierunkowskazy z wersji USA (jedyne w Polsce), lampy tylne USA biało-czerwone, biało-czerwona blenda na tylnej klapie.
WNĘTRZE: licznik z wersji USA do 160 MPH oraz MFA, manetka MFA oraz tempomat (działający), kierownica z Lupo 3L, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, tapicerka z wersji Wolfsburg Edition z fotelami RECARO z regulacją elektryczną, jasne słupki A,B,C oraz podsufitka, czarna wykładzina z długim włosiem z wersji USA i nie dzielona, miękka czarna deska rozdzielcza, konsola środkowa, tylna półka czarna z wersji USA, boczne tapicerki materiałowe na tylnych nadkolach, wykładzina materiałowa na podłodze w bagażniku
AUDIO: Jednostka sterująca SONY CDX-CA900 (ramka panelu polakierowana na biało), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, fabryczne głośniki w desce rozdzielczej, subwoofer JL Audio 25cm, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź
Zmiany 2009 rok
- zawieszenie gwintowane KW Variant 2,
- koła BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50,
- Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K
- tylne lampy z wersji USA biało-czerwone
- drewniana Nardi Torino z polerowanymi ramionami
- montaż systemu audio - Sony CDX-CA900, monitor 7" w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź
- na tylnej półce zamontowałem kij oraz piłeczkę do golfa
- wymiana przednich kierunków na białe i skręcenie bardziej na gwincie
- stylowe koraliki na siedzenia
- elektrycznie sterowane lusterka
- elektrycznie sterowane szyby
- tylne szyby Siglachrom
- licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA
- 1-calowe ranty do BBS RM 012
fotki z wyjazdu na zlot do Svidnik'a na Słowacji
- na przełomie września i października montaż zawieszenia pneumatycznego Airride (sterowanie osiami)
- odnowienie listw chromowanych w uszczelkach szyb
tak wyglądały przed:
a tak po:
Sesja zdjęciowa na zawieszeniu pneumatycznym - listopad 2009
Filmik prezentujący działanie zawieszenia -
https://www.youtube.com/watch?v=7A0vjHzfiYY
Zmiany 2010 rok
- rozbiórka RM'ów w celu odświeżenia polerki rantów oraz zmiany koloru
jak tylko zrobiło się sucho to autko znów wyjechało na drogi z tymczasowymi felgi ponieważ RM'y jeszcze nie zostały skończone
- wąskie zderzaki USA z chromami i po odświeżeniu zagościły na aucie
- BBS RM z 1.0" rantami i białymi bębno-rotorami
- pierwsze wyróżnienie dla projektu... Top 5 Najładniejsze Auto Zlotu - UstronióVWka
kilka fotek zaraz po powrocie z Ustronia:
Zmiany 2011 rok
- srebrne dekielki do BBS RM
- białe kierunkowskazy przednie w wersji USA - jedyne w Polsce
- mieszek oraz gałka zmiany biegów z Golf MK4
- lusterko ze sticker bomb
- budowa od podstaw nowego zawieszenia pneumatycznego na amortyzatorach KONI z regulacją twardości, zabudowa bagażnika
filmik pokazujący pracę zawieszenia po przeróbkach
https://www.youtube.com/watch?v=h4R7DdNy5Wg
ZLOT: VAG INWAZJA - wyróżnienie za kompleksowe zmiany
- Sesja zdjęciowa 2011
- brązowe wnętrze
- sesja
- oryginalne pasy z wersji US + kontrolka
- brzęczyk niewyłączonych świateł
- centralny zamek
Zmiany 2012 rok
- BBS RS 6.5" jako baza do dalszych działań - docelowo 7.0" z rotorem od zewnątrz
przymiarki
budowa: przetoczenie rotorów, 120 złotych śrubek, nowe śruby centralne, pomalowane na biało (L90E) rotory
- osłona do maski przeciw wszelkiego rodzaju liściom i innych syfom
- znaczek starego typu do Westmorelanda
- składany kluczyk
- pilot 9 przyciskowy AVS
- moduł komfortowych kierunkowskazów (jak w najnowszych VAG'ach i nie tylko)
- elektrozawory do sterowania każdym amortyzatorem z osobna
ZLOT: VAG INWAZJA - 1 miejsce w konkurencji na najładniejsze koło zlotu, 2 miejsce w konkurencji na najszybsze zawieszenie pneumatyczne, 2 miejsce w konkurencji na najładniejsze auto zlotu w kategorii Cult
- sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z ekranu dotykowego CAR-PC
- sesja zdjęciowa
- zamek z kluczykiem do schowka oryginał USA
- belki wzmacniające do drzwi
Zmiany 2013 rok
- BBS RS 7.25" (bębny 5.5", rotory 0.25", ranty 1.5")
ZLOT: VAG EVENT
ZLOT: DUB IT!
ZLOT: TUNING SHOW BARDEJOV - 4 miejsce w Show&Shine
i filmik od kolegi ze Słowacji
https://www.youtube.com/watch?v=ZDX5m1WePNQ
ZLOT: VAG INWAZJA - 2 miejsce w Air oraz 3 w kategorii Cult
- wyróżnienie CAR OF THE WEEK - driiive.com
Zmiany 2014 rok
- odbudowa i montaż silnika 1.8 8V RV z wersji USA
- wyciąganie silnika 1.3 i przygotowanie komory
- lakierowanie komory silnika
- montaż "nowego" silnika
ZLOT: VAG INWAZJA - 1 miejsce - Najładniejsza komora silnika, 1 miejsce - Najszybsze zawieszenie pneumatyczne
- światła do jazdy dziennej tzw DRL Instalacja wg własnego projektu ale wygląda jak oryginalna (przekaźnik wraz z bezpiecznikiem umiejscowiony w skrzynce bezpiecznikowej jako dodatkowy moduł)
- oryginalna instalacja do głośników oraz radia ze sterowaniem intensywności podświetlenia panelu
ZLOT: VII Tarnowski Zlot Tuningowy
Zmiany 2015 roku
- nowy Fisher CD Box
- wskaźnik ciśnień w układzie pneumatycznym
- BBS RS R16
ZLOT - Pogoria Treffen 2015
ZLOT - Bardejov 2015
Tak przedstawia się historia powstawania mojego VW, oczywiście to nie koniec prac bo planów jest jeszcze sporo a co z tego uda się zrealizować to czas pokaże...
[Golf MK2] - Westmoreland Edition
- marcin
- Posty: 614
- Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
- Auto: corrado g60
- GaduGadu: 5477947
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękowania: 1
Od jakiegoś czasu strasznie podoba mi się biały kolor na mk2 uważam nawet,że nie ma lepszego!
Po zdjeciach widać,że dobrze zachowany egzęplarz tylko szkoda,ze ktoś go skrzywdził tym szyberdachem.Ostatnio moda na usa ale ja w tym nie widzę nic ładnego(dla mnie mk2+szerokie zderzaki+czerwona oblamówka na grilu z czterema światłami ) aczkolwiek szaczunek za zdbycie tych fantów bo pewnie łatwo nie było Co do srodka to kierowajka prze elegancka a koraliki na siedzeniach pasują idealnie do stylu ale monitor mysle,że już nie bardzo.Fegi,zawias wiadomo kosa a te naklejki na boku auta to orginał?te bebeeski to nie są 012?masz rozstaw 5*...?
Po zdjeciach widać,że dobrze zachowany egzęplarz tylko szkoda,ze ktoś go skrzywdził tym szyberdachem.Ostatnio moda na usa ale ja w tym nie widzę nic ładnego(dla mnie mk2+szerokie zderzaki+czerwona oblamówka na grilu z czterema światłami ) aczkolwiek szaczunek za zdbycie tych fantów bo pewnie łatwo nie było Co do srodka to kierowajka prze elegancka a koraliki na siedzeniach pasują idealnie do stylu ale monitor mysle,że już nie bardzo.Fegi,zawias wiadomo kosa a te naklejki na boku auta to orginał?te bebeeski to nie są 012?masz rozstaw 5*...?
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
- SŁAWEK-KRAKÓW
- Posty: 82
- Rejestracja: 2 lutego 2010, o 22:26
- Auto: corrado vr6 2.9
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Fajna sztuka,glebunia ideolo
MK2 - 96-98
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
moorcin pisze:szkoda,ze ktoś go skrzywdził tym szyberdachem
Również nie jestem tym faktem zadowolony chociaż został zamontowany w Niemczech ale i tak boję się tego iż pewnego dnia podczas deszczu zacznie przeciekać.
Dobrze że auto sporo czasu spędza w garażu a wyjeżdżam nim w pogodne dni W ostateczności trzeba będzie wstawić zwykły "niedziurawy" dach albo wyciąć jeszcze większą dziurę i zamontować jakąś panoramę
moorcin pisze:Co do srodka to kierowajka prze elegancka a koraliki na siedzeniach pasują idealnie do stylu ale monitor mysle,że już nie bardzo.
monitor jest czarny i generalnie nie rzuca się aż tak w oczy gorzej jest z radiem ale ono zostanie wyrzucone a w to miejsce wstawię kaseciaka z epoki, który już od dłuższego czasu leży na półce w pokoju tylko nie mam czasu się zabrać za delikatną przeróbkę
moorcin pisze:a te naklejki na boku auta to orginał?
wyglądają raczej na jakieś bardzo stare i mam nadzieję że są oryginalne
moorcin pisze:te bebeeski to nie są 012?masz rozstaw 5*...?
Białe BBS'ki to faktycznie model 012 natomiast te z rozstawem na 5 dziur to model 029 (służą jako uchwyt do rantów podczas polerki albo jako kobyłki pod auto ) i z nich pochodzą 1" ranty
kilkanaście dni temu udało się poskręcać felgi ale dopiero teraz dorwałem aparat do ręki z powodu braku czasu