VW Polo 86c G40 forteller
- forteller
- Posty: 74
- Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
- Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
- GaduGadu: 2232179
Odcinka 7000RPM, reszta to bezwładność obrotomierza. AFR 11,7. Po strojeniu? Zaczął gubić trakcję na dwójce i przestał śmierdzieć wachą W trakcie okazało się, że pompa paliwa nie wydala, także też została wymieniona na nową Magneti Marelli o wydajności 155l/h @ 3bar - powinna wystarczyć na dalsze mody GTO auto chyba polubił, śmiał się że jeździ się inaczej niż jakimkolwiek nowszym. Niemniej stwierdził, że doładowanie pizdowate Sumarycznie pompuje 0,7 bar, aczkolwiek już przy 3500RPM.
Jeździ się świetnie, ale w kość daje mi wydech który pierdzi jakby Polo miało dołożoną trąbkę Także na chwilę obecną plany wyglądają następująco:
- chłodnica oleju (koniecznie!)
- drugi tłumik
- poprawienie zawiasu: na start poliuretany, ale pewnie trzeba będzie myśleć nad głębszymi modami
- hamulce 256mm/229mm
- zacząć szybciej robić hajs
- więcej boostu
Jeździ się świetnie, ale w kość daje mi wydech który pierdzi jakby Polo miało dołożoną trąbkę Także na chwilę obecną plany wyglądają następująco:
- chłodnica oleju (koniecznie!)
- drugi tłumik
- poprawienie zawiasu: na start poliuretany, ale pewnie trzeba będzie myśleć nad głębszymi modami
- hamulce 256mm/229mm
- zacząć szybciej robić hajs
- więcej boostu
Jednak nie odpisuję na Gadu!
- forteller
- Posty: 74
- Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
- Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
- GaduGadu: 2232179
Jak być może niektórzy wiedzą, posypał mi się kompresor w drodze na VAG Nysa. Dzisiaj zaczynamy przy tym dłubać, czas jest do środy bo w czwartek rano ruszamy na kolejny zlot
Jednak nie odpisuję na Gadu!