VW Polo 86c G40 forteller

Awatar użytkownika
maro92

Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 13 listopada 2011, o 19:56
Auto: Golf MK3 1.8
Lokalizacja: Zakliczyn k.Myślenic

Widziałem go wczoraj w Nowej Hucie, prezentuje się pięknie :D
Stwierdzony Corradoholizm.
Awatar użytkownika
MaciekPN

Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 15 maja 2017, o 19:20
Auto: Golf Mk2 GT
Lokalizacja: Kraków

Mały zapierdalacz :shock:
Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

maro92 pisze:Widziałem go wczoraj w Nowej Hucie, prezentuje się pięknie :D
Wracałem z hamowni, albo jeszcze byłem w drodze ;)
Jednak nie odpisuję na Gadu!
dave_vag

Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 31 maja 2017, o 11:11
Auto: VW Vento 1.8 8v ABS
Lokalizacja: Andrychów

Szacun! Idzie pięknie :D
Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

Wczoraj sam siebie zaskoczyłem jak to się wkręca na postoju. Aż się pochwalę ;)
Jednak nie odpisuję na Gadu!
Awatar użytkownika
marcin

VAGmalopolska Crew
Posty: 614
Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
Auto: corrado g60
GaduGadu: 5477947
Lokalizacja: Kraków
Podziękowania: 1

odcinka jest przy ilu?
wkręca sie jak wściekłe!
jak po strojeniu?
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

Odcinka 7000RPM, reszta to bezwładność obrotomierza. AFR 11,7. Po strojeniu? Zaczął gubić trakcję na dwójce i przestał śmierdzieć wachą :P W trakcie okazało się, że pompa paliwa nie wydala, także też została wymieniona na nową Magneti Marelli o wydajności 155l/h @ 3bar - powinna wystarczyć na dalsze mody :) GTO auto chyba polubił, śmiał się że jeździ się inaczej niż jakimkolwiek nowszym. Niemniej stwierdził, że doładowanie pizdowate :P Sumarycznie pompuje 0,7 bar, aczkolwiek już przy 3500RPM.

Jeździ się świetnie, ale w kość daje mi wydech który pierdzi jakby Polo miało dołożoną trąbkę :P Także na chwilę obecną plany wyglądają następująco:
- chłodnica oleju (koniecznie!)
- drugi tłumik
- poprawienie zawiasu: na start poliuretany, ale pewnie trzeba będzie myśleć nad głębszymi modami
- hamulce 256mm/229mm
- zacząć szybciej robić hajs :P
- więcej boostu
Jednak nie odpisuję na Gadu!
Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

Jak być może niektórzy wiedzą, posypał mi się kompresor w drodze na VAG Nysa. Dzisiaj zaczynamy przy tym dłubać, czas jest do środy bo w czwartek rano ruszamy na kolejny zlot :)
Jednak nie odpisuję na Gadu!
Awatar użytkownika
marcin

VAGmalopolska Crew
Posty: 614
Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
Auto: corrado g60
GaduGadu: 5477947
Lokalizacja: Kraków
Podziękowania: 1

wymienisz uszczelniacze i będziesz dalej latał ;)
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

Zobaczymy. Boje się że awaria jednak poważniejsza, bo dzień przed zlotem dobiegały z komory niepokojące dźwięki...
Jednak nie odpisuję na Gadu!
ODPOWIEDZ