VW mk1 Cabrio & Corrado G60 US by kamilzx
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 16 sierpnia 2010, o 21:37
- Auto: mk1 cabrio & corrado G60 US
- GaduGadu: 3331080
matash pisze:znam te felgi skads, wyglada ok
jakże by inaczej jestem bardzo z nich zadowolony i nawet ładnie pasują
Jacek pisze:Kamil ma chyba urlop bo za kora się zabrał
Ja już chyba ze 2 miesiące grzebie , miałem teraz tydzień urlopu to trochę podgoniłem temat. Cieszy mnie to że teraz będę już składał cały środek a nie na odwrót. Między czasie jeszcze trochę ogarnę komorę silnika . A w zimie mam zamiar malowanie całego zawszenia. Mam nadzieje ze mi się uda.
Pozdrawiam
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 16 sierpnia 2010, o 21:37
- Auto: mk1 cabrio & corrado G60 US
- GaduGadu: 3331080
no to up. w temacie.
klima śmiga aż miło
kilka fotek
jak już miałem G na zewnątrz, to pasowało zajrzeć do środka:) zostało mi trochę smaru to przy okazji liznąłem tu i tam
wpadła również wiązka podgrzewanych foteli.
up 2
jedziemy dalej
makaron ogarnięty, trochę lepiej wygląda niż wcześniej.
jak na razie to tylko dechę zdarzyłem zamontować
wpadł również końcowy tłumnik Remusa . Przynajmniej jest cicho teraz
i front prawie skończony
Pozdr
klima śmiga aż miło
kilka fotek
jak już miałem G na zewnątrz, to pasowało zajrzeć do środka:) zostało mi trochę smaru to przy okazji liznąłem tu i tam
wpadła również wiązka podgrzewanych foteli.
up 2
jedziemy dalej
makaron ogarnięty, trochę lepiej wygląda niż wcześniej.
jak na razie to tylko dechę zdarzyłem zamontować
wpadł również końcowy tłumnik Remusa . Przynajmniej jest cicho teraz
i front prawie skończony
Pozdr
Ostatnio zmieniony 25 lipca 2017, o 10:45 przez kamilzx, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 16 sierpnia 2010, o 21:37
- Auto: mk1 cabrio & corrado G60 US
- GaduGadu: 3331080
mały aktual. Pewnie nikt tego nie czyta ...
tył wygłuszyłem dodatkowo taśma dekarska + dołożyłem kilka warstw filcu, ale nie mam tego na zdjęciu.
podłoga wyczyszczona, przygotowana pod dalsze prace. w miejsce starego doszedł nowy filc.Nie mogłem kupić grubego wiec skleiłem na butaprenie warstwami:
Nie wszystkie ori maty nie były w najlepszym stanie to zastąpiłem je taśma dekarska.
Dywan wyprany
Udało się kupić ori skórę z podgrzewanymi siedzeniami . Nie była w idealnym stanie ale udało się uratować . Na zdjęciu jest gotowa do włożenia, bo wcześniej była cała rozebrana, wymyta i zakonserwowana. Stelaże przednich fotelu musiałem przełożyć ze swoich US pod pasy.
Oczywiście niezbędne było kilka wizyt w ASO, żeby to poskładać
Wpadły również dodatkowe zegary nowego typu
znajomy dorobił mi nowe panele pod głośniki 16, bo stare już były zmęczone. Drzwi oczywiście wykleiłem taśma dekarską.
trochę poprawiłem fabrykę, dorobiłem sobie podświetlanie popielniczki
Zabrałem sie za rozbieranie całego zawieszenia i silnik wyleciał z komory,
Całe zawieszenie zawiozłem do piaskowania
Następnie zakupiłem zestaw lakierów:
W podkładzie:
i w kolorze (jeszcze nie wszystko)
tył wygłuszyłem dodatkowo taśma dekarska + dołożyłem kilka warstw filcu, ale nie mam tego na zdjęciu.
podłoga wyczyszczona, przygotowana pod dalsze prace. w miejsce starego doszedł nowy filc.Nie mogłem kupić grubego wiec skleiłem na butaprenie warstwami:
Nie wszystkie ori maty nie były w najlepszym stanie to zastąpiłem je taśma dekarska.
Dywan wyprany
Udało się kupić ori skórę z podgrzewanymi siedzeniami . Nie była w idealnym stanie ale udało się uratować . Na zdjęciu jest gotowa do włożenia, bo wcześniej była cała rozebrana, wymyta i zakonserwowana. Stelaże przednich fotelu musiałem przełożyć ze swoich US pod pasy.
Oczywiście niezbędne było kilka wizyt w ASO, żeby to poskładać
Wpadły również dodatkowe zegary nowego typu
znajomy dorobił mi nowe panele pod głośniki 16, bo stare już były zmęczone. Drzwi oczywiście wykleiłem taśma dekarską.
trochę poprawiłem fabrykę, dorobiłem sobie podświetlanie popielniczki
Zabrałem sie za rozbieranie całego zawieszenia i silnik wyleciał z komory,
Całe zawieszenie zawiozłem do piaskowania
Następnie zakupiłem zestaw lakierów:
W podkładzie:
i w kolorze (jeszcze nie wszystko)
Ostatnio zmieniony 25 lipca 2017, o 11:00 przez kamilzx, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Ładnie to wszystko ogarniasz, będzie ładny. Powodzenia w działaniach i tak trzymaj!
- danielS2
- Posty: 528
- Rejestracja: 10 lutego 2010, o 20:07
- Auto: passat b3 kombi
- GaduGadu: 581141
- Lokalizacja: KBC
dawałeś najpierw filc póżniej maty wygłuszające???Ja myśle zrobić to na odwrót bo też mnie czeka wygłuszenie całęgo auta plus filc
Passat b4 GT TDI
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 16 sierpnia 2010, o 21:37
- Auto: mk1 cabrio & corrado G60 US
- GaduGadu: 3331080
Pisałem nad zdjęciem: "Nie wszystkie ori maty nie były w najlepszym stanie to zastąpiłem je taśma dekarska."danielS2 pisze:dawałeś najpierw filc póżniej maty wygłuszające???Ja myśle zrobić to na odwrót bo też mnie czeka wygłuszenie całęgo auta plus filc
Jeśli chodzi o wyklejanie całego spodu taśmą dekarską to sobie to odpuściłem. Wole zostawić tak jak jest ori.