Silnik 1.9 TDI ARL 150KM
Rok prod. 2002
Info:
Tego Seata posiadam 1.5 roku, sprowadzony z Luxemburga, gdzie do końca był prowadzony serwis w ASO.
Poprzednio siedziałem w większości również w grupie VAG (Golf, Polo, Audi 80, Bora, Toledo I ), a tuż przed Toledo, było BMW e46.
Wyposażenie:
To, co w większości Seatów +
- skórzane kubełki
- elektryka foteli
- el.składane lusterka
- kontrola trakcji ESP
- skrzynia 6
- seryjnie sportowe zawieszenie
Po zakupie auto wyglądało jak każde inne Toledo, więc trzeba było trochę pogrzebać.
Modyfikacje:
-zmiana oświetlenia w środku na LED
-podświetlana gałka zmiany biegów
-podświetlenie zegarów białe+czerwone wskazówki
-ramki wogół zegarów
-srebrne plastiki kokpitu
-emblematy z klapy usunięte
-logo S w grillu oklejone w czarny mat
-listwy drzwi oraz plastiki zderzaków w kolorze nadwozia
-wycięty zderzak i wspawane proste końcówki wydechu
-malowanie zderzaków i maski z powodu odprysków i oczywiście polerka
-montaż czujników parkowania
-amory Bilstein B4 Sport o skróconym skoku
-sprężyny Weitec
-wgrany nowy soft
-nowe oryginalne turbo Garrett
Końcówka haka jest już odkręcona

Było mniej więcej tak:


Kilka zdjęć z dokonanych prac:
-podświetlenie zegarów

-zmieniona gałka + srebrne plastiki

-Soft nr 1
Seria wypluła w miarę przyzwoicie 163KM i 375Nm, po sofcie 187KM i 439Nm

-emblematy OUT + polerka

-wymiana sprężyn na Weitec'a

-Na nowym zawiasie Bilstein+Weitec


-Przeróbka końcówek wydechu

-Po malowaniu listewek i zderzaków


-Nowe turbo wpadło w marcu, stare się rozpadło, czyszczenie dolotu, wyciąganie IC


-Nowe turbo=nowy soft... jakoś to jedzie... 191KM i 450Nm

-Felgi na ten sezon
