el dorrado
- danielS2
- Posty: 528
- Rejestracja: 10 lutego 2010, o 20:07
- Auto: passat b3 kombi
- GaduGadu: 581141
- Lokalizacja: KBC
panie toż to foty z 6 grudnia bo śniegi wielkie a mamy marzec i piękną wiosne za oknem dobre to szpulki pan masz
Passat b4 GT TDI
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
aż sie prosi o pompowane zawieszenie by siadł ładnie na rantach! mmm!
- marcin
- Posty: 614
- Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
- Auto: corrado g60
- GaduGadu: 5477947
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękowania: 1
Fox moim zdaniem najlepiej bez dekli ale dla odmiany od czasu do czasu dekle założę
masz racje 3' negatywu załatwiło by sprawę ale to już będzie kaleka totalna,więc będę sie starał inaczej to rozwiązać;)
masz racje 3' negatywu załatwiło by sprawę ale to już będzie kaleka totalna,więc będę sie starał inaczej to rozwiązać;)
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
- marcin
- Posty: 614
- Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
- Auto: corrado g60
- GaduGadu: 5477947
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękowania: 1
między amorem a felga jest miejsca na +- dwa palce,a miedzy belka półtora palca
air nie...Misiek ma racje
co do naciągu troche sie boje na nim jeździć....i albo zmienie na 205,45(ale to już straszny kartofel)albo zmienie bębny na 5,5(ale to już będzie tylko 9' ) albo będe walczył dalej,na cultstajlu doradzili,zeby wypolerować rant bębna i powinna ta opona wskoczyc do końca bo opony i tak mam do wymiany,trzeba od razu jeździć do sprawdzonych wulkanizatorów a nie do partaczy......
air nie...Misiek ma racje
co do naciągu troche sie boje na nim jeździć....i albo zmienie na 205,45(ale to już straszny kartofel)albo zmienie bębny na 5,5(ale to już będzie tylko 9' ) albo będe walczył dalej,na cultstajlu doradzili,zeby wypolerować rant bębna i powinna ta opona wskoczyc do końca bo opony i tak mam do wymiany,trzeba od razu jeździć do sprawdzonych wulkanizatorów a nie do partaczy......
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."