[Golf mk2] by Paweł, 1.6 diesel, 91'
- pawel33ns
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 listopada 2011, o 00:07
- Auto: Golf MkII
- GaduGadu: 3487419
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Siema samochód, który chciałbym Wam przedstawić jest to Volkswagen Golf MKII. Na początku był on z fabrycznym silnikiem wolnossącym 1.6 diesel, rocznik 1991. Wziąłem go już kilka ładnych lat temu od swojego taty i na samym początku nie było co do niego jakiś większych planów. Miał to być samochód służący wprost do codziennej jazdy, dojazdu do szkoły i na studia. Jakiś czas później około 2008 roku zaczęliśmy robić w nim pierwsze modyfikacje do których skłonił mnie mój kuzyn będący pasjonatem grupy VAG-a. Zaraził mnie również swoją pasją. Od tego czasu samochód zmieniał swój wygląd począwszy od standardowego wąskiego zderzaka przez zderzak szeroki kończąc na powrocie do wąskiego z listwą chrom i tak już chyba pozostanie.
W samochodzie zrobiona została:
- cała blacharka samochodu wraz z konserwacją,
- położony nowy biały kolor lakieru z palety forda, który zamienił fabryczny kolor alpine white,
- zawieszenie fabryczne zamienione na zawieszenie gwintowane KW Variant II z regulacją twardości i wysokości,
- usunięte i zaspawane wszystkie dziury po bocznych listwach drzwiowych a w ich miejsce czarna kalkomania z Golfa GTI MKI,
- w miejsce standardowych przednich reflektorów włożone zostały reflektory Wesem z krzyżem,
- grill przedni z wąskim żebrem,
- reflektory tylne red &white,
- wąski zderzak z chromowaną listwą przód i tył,
- pomarańczowe kierunki w zderzaki przednim,
- znaczki GT w błotniku,
- kierownica sportowa drewniana,
- hamulec: tarcza przód 280 mm z passata G60, belka z GTI, zacisk tylny z Golfa MKIV,
- fotele recaro z Golfa mk III obszyte częściowo skórą,
- skórzana tapicerka boczna drzwi,
- biała podsufitka,
- uniwersalne elektryczne szyby,
- oryginalne wspomaganie kierownicy,
- oryginalny centralny zamek,
- alufelgi Azev A 17” wypiaskowane i wymalowane w półmat, opona 185/35/17,
- zabudowa w kole zapasowym z żywicy a na to z góry płyta wiórowa obita materiałem, głośnik JBL osłonięty wypolerowanym rantem BBS RM, wszystko to przykręcone śrubkami do obudowy,
- wzmacniacz Blaupunkt GTA4,
- głośniki w przednich boczkach drzwi,
- wymieniona jednostka napędowa z 1.6 diesel na 1.8 T,
- wyczyszczona i wymalowana w biały kolor komora silnika, clean look,
- wysprzęgliki od Golfa III GTI,
- chłodnica z Golfa III,
- układ ciśnieniowy z małym zbiorniczkiem,
- zamontowano dławiki wyrównujące hamowanie,
- fabryczny DV bez blow off,
- wózek, sanki, wachacze wypiaskowane i wymalowane,
- wydech z nierdzewki 2,5 cala na 2 przelotowych wydechach,
golfik z szerokim zderzakiem
przed wizytą u lakiernika
po malowaniu na stalówkach i wpadły wąskie zderzaki z listwą chrom
ARTEC 17"
Foty bagażnika:
Recaro z mkIII w środku
Smoor 17"
Obecnie AZEV A 17"
Obecne foty Golfika
Ostatnio zmieniony 27 lipca 2016, o 20:25 przez pawel33ns, łącznie zmieniany 28 razy.
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
- danielS2
- Posty: 528
- Rejestracja: 10 lutego 2010, o 20:07
- Auto: passat b3 kombi
- GaduGadu: 581141
- Lokalizacja: KBC
widziany na wieś party w Tarnowie i daje rade
Passat b4 GT TDI
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
widac ze caly czas do przodu i bardzo duzo pracy wlozone, odciemnilbym przednie lampy i zmienil tyl na red/white lub jarmarki
jakie kolo ma byc?
jakie kolo ma byc?
tuning muss sein!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
- pawel33ns
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 listopada 2011, o 00:07
- Auto: Golf MkII
- GaduGadu: 3487419
- Lokalizacja: Nowy Sącz
koło w najbliższej przyszłości będzie Borbet T 15" bo takie felgi posiadam, środek chciałem zrobić w nich czarny, ewentualnie jeśli się po polerce uda sprzedać to będę myślał nad czymś innym bo w tym momencie moje fundusze nie pozwalają na coś lepszego, a jak już $ pozwoli to planuje raczej coś skręcanego 16" ewentualnie może te Artec-i zostaną, zobaczymy co czas pokaże na przyszły sezon
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 15 sierpnia 2010, o 01:26
- Auto: Golf MK2 Syncro VR6, Golf MK2 Syncro GT, Golf MK2 GTi 8V, Passat B3 VR6 Variant, Corrado 2.0 16V
- GaduGadu: 7133226
- Lokalizacja: Stary Sącz
hamulec przód to raczej 239mm nie 226mm, 226mm to średnica tylnej tarczy
Custom Motors http://www.facebook.com/pages/Custom-Mo ... 9864462937
hamownia 4x4
elektronika
diagnostyka
modyfikacje
swapy
i inne
hamownia 4x4
elektronika
diagnostyka
modyfikacje
swapy
i inne
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Ja bym go zostawił na artec-ach.