

Wiedziałem że aby doprowadzić Corrado do należytego stanu i zrobić je "pode mnie" będę musiał wydać kilka razy tyle co za niego dałem, ale stwierdziłem że z biegiem czasu jakoś uda mi się pchnąć ten temat do przodu.
Przede mną sporo do zrobienia, m.in:
- remont silnika i składanie na nowych gratach wraz z podniesieniem mocy

- odbudowa blacharsko-lakiernicza (wyciągnięcie błotników, buda do lakierowania)
- upgrade hamulców (tarcze 280mm + zaciski S2)
- fajne koło, jest plan ale póki co się do niego nie zbliżam ze względu na $$$
- może w dalekiej przyszłości środek półskóra lub skóra
W lecie Corrado jeździ na innych felgach niż w momencie zakupu, zanabyłem od Matasha felgi Barracuda Indy w rozmiarze 17x7 i auto po tym zabiegu wyglądało tak:



W marcu albo kwietniu tamtego roku miałem niezbyt miłą przygodę, ktoś chciał moje koła "pożyczyć" podczas mojej wizyty we Wrocławiu, i później na A4 trafiła mi się niespodzianka. Jechałem w stronę Katowic jakieś 170-180 km/h, przez kilka sekund zatrzęsło mi kierownicą i zobaczyłem jak moje lewe przednie koło odjeżdża w bok. Poszły iskry bo tarcza hamulcowa jechała po asfalcie, ale jakoś się wybroniłem, nie postawiło mnie bokiem i nie dachowałem, co skończyło by się tragicznie bo nie miałem zapiętych pasów. Tak wyglądała tarcza hamulcowa po tym incydencie:

Na szczęście nic poważniejszego się nie stało, auto dalej jeździ prosto, wymieniłem tarcze na nowe i ożyło. Ja tymczasem zacząłem zbierać graty do auta które pomogą mi podnieść moc. I tak trafiło do mnie m.in. ITB które kupiłem od Matasha:

Aluminiowa miska z Audi 80 GTE dla właściwej temperatury oleju:


Jeśli silnik po "rasowaniu" za bardzo by się grzał w garażu leży chłodnica z Golfa 2 TD:

Jest u mnie jeszcze Digi które kiedyś muszę założyć, co prawda kompa od PG nie podepnę, bo wszystko z założenia ma być robione z silnikiem "na raz", i strojone na MS. Na założenie czekają też zaciski dwutłoczkowe z Audi s2.
No i na zakończenie parę fot z sesji w lesie którą robił mi znajomy




Auto na zdjęciach wygląda lepiej niż w rzeczywistości

PS. 16V na pół bara VR'a opierdala!