
dorwałem zaciski od audi dwutłoczkowe- girling 60 i razem z zaciskami aluminiowymi od golfa 4
czy tam audi poszły do piaskowania i malowania proszkowego
tu porównanie z zaciskami od g60
będą na dniach zregenerowane- mam juz kupione zestawy
oprócz tego leżały już długi czas przewody w stalowym oplocie goodridge i czekały na swoją kolej razem z nimi będa kładzione
wszystkie przewody od nowa

ale do rzeczy
blok został za tulejowany a wał poszedł do szlifu
później zostały umyte chemią(blok myłem 3 razy tele syfu było



głowica przeszła gruby remont,zostało wymienione wszystko popychacze,zawory cała hydraulika oraz obrobione kanały hmm dość
mocno

do głowicy wskoczył wałek asymetryczny schricka 268/276+regulowane kółko
uszczelka pod głowicą jest victor reinz natomiast cała reszta erlinga
foty części które zostały kupione
dwa oleje oraz dwa filtry , pierwszy aby silnik odpalił a drugi już na "dotarcie"
tu juz gotowy słupek
myśle,że nastepny aktual jak motor bedzie gadał
