TOLEDO 1M AHF by Kaspoll1988
- danielS2
- Posty: 528
- Rejestracja: 10 lutego 2010, o 20:07
- Auto: passat b3 kombi
- GaduGadu: 581141
- Lokalizacja: KBC
do 205/40/17 w toledo musiała by być sakramencka gleba by to dobrze wyglądało ale na codzień ledwo byś tym jechał także chyba 18 cali tu ratuje sytuacje
Passat b4 GT TDI
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
felga jest przystosowana do opony 225 wiec jak bezie 205 powinno to już wyglądać całkiem przyjemnie.
dla porównania tak wygląda 205 naciągnięta na felgę 225
http://imageshack.us/photo/my-images/24/11994500.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/163/36288764.jpg/
dla porównania tak wygląda 205 naciągnięta na felgę 225
http://imageshack.us/photo/my-images/24/11994500.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/163/36288764.jpg/
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Mały aktual. Prace ruszyły.
Dziś wymiana tzw. plecionki i zaspawanie dziury w wydechu, co sie okazało po rozbiórce okazało sie że kata niema jest goła pucha. Pucha zostaje dla pozorów a w srodek idzie rura o takiej samej średnicy jak reszta. Uszczelnieni też poddany zostanie dekiel pokrywy zaworów.
Ruszyły też prace nad 17' na razie wstępne efekty. ale już przynajmniej coś sie dzieje w tej sprawie
tak wyglądały początki
Tak juz wygląda po wyczyszczeniu i prawie efekt końcowy. Ranty zostaną wypolerowane na wysoki połysk, ale to jak będą gotowe wszystkie cztery.
Dziś wymiana tzw. plecionki i zaspawanie dziury w wydechu, co sie okazało po rozbiórce okazało sie że kata niema jest goła pucha. Pucha zostaje dla pozorów a w srodek idzie rura o takiej samej średnicy jak reszta. Uszczelnieni też poddany zostanie dekiel pokrywy zaworów.
Ruszyły też prace nad 17' na razie wstępne efekty. ale już przynajmniej coś sie dzieje w tej sprawie
tak wyglądały początki
Tak juz wygląda po wyczyszczeniu i prawie efekt końcowy. Ranty zostaną wypolerowane na wysoki połysk, ale to jak będą gotowe wszystkie cztery.
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Nie jest źle. Co sie da od skubać bo smarowaniu żelem to zejdzie, Reszt co zostaje smaruje jeszcze raz i włókniną jadę, fajnie sie sprawdza i od razu matowi. Można powiedzieć ze od razu jest jakieś przygotowanie pod polerkę.