Bora 4Motion "UMCIA UMCIA" by 8_-Misiek-_8

Awatar użytkownika
8_-Misiek-_8

Administrator
Posty: 1322
Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
Auto: VW GOLF MKII 1986
Lokalizacja: Borzęta

W sumie to koło glinka w białym kolorze sprawiło że uparłem się na S-line :D Nie mniej czarna opcja bardziej mi pasuje do sreberka. Gdybym miał czarną budę to pewnie S-line byłyby śnieżno białe :D Polerka raczej nie wchodzi w grę bo w sezonie mało czasu na dopieszczanie. Poza tym na czarnym kole efekt byłby moim zdaniem kiepski :)
Awatar użytkownika
paVWeł

Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 25 sierpnia 2011, o 21:40
Auto: VW Golf 2 Fire&Ice / Audi A6 C5
GaduGadu: 9317438

Niezła bora ;) i to na 4 łapy, powiedz mi jak się sprawuje ten napęd w borze??
Awatar użytkownika
8_-Misiek-_8

Administrator
Posty: 1322
Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
Auto: VW GOLF MKII 1986
Lokalizacja: Borzęta

Zajebiście :D W zimie nie ma prawa się zakopać, a przy wprowadzaniu w poślizg tył przejmuje większość momentu i auto zachowuje się bardziej jak RWD a przy tym mam wszystko pod kontrolą :D Nie wiem jak z ESP bo moja Borka go nie ma :D
Awatar użytkownika
paVWeł

Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 25 sierpnia 2011, o 21:40
Auto: VW Golf 2 Fire&Ice / Audi A6 C5
GaduGadu: 9317438

A awaryjność (odpukać) tych napędów w VW jk wygląda, orientujesz się?? I jak to się przekłada na spalanie ten napęd, bo auto jest trochę cięższe napewno. Pytam bo sam szukam jakiegoś auta i często pojawiają się VW z 4motion ;) pozdraVWiam
Awatar użytkownika
8_-Misiek-_8

Administrator
Posty: 1322
Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
Auto: VW GOLF MKII 1986
Lokalizacja: Borzęta

No 4Motion pali ok 1 litr więcej od ośki ( przynajmniej tak mi wychodzi :) ). Co do awaryjności nie słyszałem żeby sprawiał jakieś duże problemy, wystarczy dbać o olej w Haldexie i tylnym moście i pozatym nic nie trzeba robić. Wiadomo że wszystko się może rozsypać, to wtedy koszta podobno duże, ale nie znam szczegułów.
Awatar użytkownika
paVWeł

Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 25 sierpnia 2011, o 21:40
Auto: VW Golf 2 Fire&Ice / Audi A6 C5
GaduGadu: 9317438

spoko może też się skusze na 4 ;)
a co do planów na wiosnę to może jednak zapodasz biel na alu bo na glinka b6 mega to wyglądało a na srebrnym aucie też może być nieźle ;) a i wg mnie drewno powinno zostać, fajny akcent w środku ;)
Awatar użytkownika
Jacek

Moderator
Posty: 1502
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:54
Auto: Golf mk2 GTI
GaduGadu: 6067193
Lokalizacja: Kraków

Nie nie, drewno jest do limuzyn i dla starych dziadków ;)
A co do kół teraz raczej zostałbym przy czarnych. Dla mnie tak jak teraz jest ok :D
Awatar użytkownika
8_-Misiek-_8

Administrator
Posty: 1322
Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
Auto: VW GOLF MKII 1986
Lokalizacja: Borzęta

Nie no białe koło zginie przy srebrnym lakierze. Chodzi mi po głowie jeszcze jakiś ciekawy grafit, czy coś w odcieniu szarości, ale to może na przyszły rok :D Czasu dużo na przemyślenie :D Co do drewna, to w seryjnym aucie nie wygląda źle. Jednak po zmianie koła i na glebie charakter auta troche się zmienia i drewno zaczyna być mało gustowne :) Tak więc out :D

-- 12 Lut 2012, 10:21 --

Mała przymiarka :D Rota 18" 9J z oponką 225/40 :D

Obrazek

Obrazek

A tu przymiarka mojego koła na dystansie 15mm na przód :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tak więc dystanse zostają na przodzie 15mm na tył 20mm i przód trochę niżej :D Na wiosnę się dopasuje :D
marcin1982

Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 23 października 2011, o 19:45
Auto: Seat Leon
GaduGadu: 3131069

Michał oba koła są bardzo ładne a w przyszłości jak będziesz zmieniał to daj znać bo mam jeden wzór dla Ciebie :).
Awatar użytkownika
8_-Misiek-_8

Administrator
Posty: 1322
Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
Auto: VW GOLF MKII 1986
Lokalizacja: Borzęta

Pomyślimy :D Jak mi się opatrzą S-line to coś wymodzimy :D
Zablokowany