ostatnimi czasy golf dawał mi popalić.. silnik co chwile odmawiał posłuszeństwa więc zapadła decyzja że czas na zmiany i SWAP w golfie!
wczorajszy nabytek
Seat Toledo GT 92' z silnikiem 2.0 8v
silnik i skrzynia pracują bardzo ładnie, sprzęgło nie ślizga
na wstępie zrobię
-rozrząd
-wąż odmy i kable WN okaleczone przez kuny
-uszczelkę pod klawiaturą
-paski klinowe
-olej i filtry
z tego co czytałem toledo jest na płycie z mk2 więc przynajmniej teoretycznie większych problemów nie powinno być przy swapie. co do silnika nie jestem pewien, ale to chyba 2e prawda?
zastanawiam się co mi "siądzie" a co ewentualnie będe musiał dokupić? jakies sugestie?
czy siądą mi manetki gdybym chciał przerzucić MFA?
jaki licznik dokupić, żeby obrotek śmigał i MFA?
czy tylna belka jest p&p, czy moze tylko z mk2 podejdzie?
wiele niewiadomych ale myśle że powoli uda się ogarnąć temat..
[mk2 EURO NCAP crash test car] by Chester
- chester
- Posty: 149
- Rejestracja: 8 stycznia 2010, o 00:23
- Auto: Jetta A2 Coupe
2.0 8V 2e - GaduGadu: 1158674
- Lokalizacja: Wadowice
swap ogarnięty kilka dni temu..
all spasowało, silnik odpalał na 3s i gasnął a teraz stracił iskrę i muszę jeszcze sprawdzić czy cewka nie padła
myślę że na dniach już wyjadę nim z garażu
all spasowało, silnik odpalał na 3s i gasnął a teraz stracił iskrę i muszę jeszcze sprawdzić czy cewka nie padła
myślę że na dniach już wyjadę nim z garażu
- chester
- Posty: 149
- Rejestracja: 8 stycznia 2010, o 00:23
- Auto: Jetta A2 Coupe
2.0 8V 2e - GaduGadu: 1158674
- Lokalizacja: Wadowice
i tak oto golf żyje!
pali, jeździ, zapierdala ;]
wszystko poszło by pięknie ładnie gdyby elektronika nie dała mi popalić, ale już all ogarnięte..
założyłem cewkę BERU, kable NGK i jutro ogarnę też świece.
wymienię przewody podciśnieniowe bo są niebogate i podokręcam all
w następnej kolejności biorę się za wymianę hebli
na przód muszę dokupić tarcze 256mm, a jeśli belkaz tolda mi też spasuje, to z tyłu pozbędę się bębnów i też zawita tarcza
oczywiście pompa hamulcowa wtedy tez z toledo
powoli będę ogarniał ale ciesze się że już silnik gada ;]
pali, jeździ, zapierdala ;]
wszystko poszło by pięknie ładnie gdyby elektronika nie dała mi popalić, ale już all ogarnięte..
założyłem cewkę BERU, kable NGK i jutro ogarnę też świece.
wymienię przewody podciśnieniowe bo są niebogate i podokręcam all
w następnej kolejności biorę się za wymianę hebli
na przód muszę dokupić tarcze 256mm, a jeśli belkaz tolda mi też spasuje, to z tyłu pozbędę się bębnów i też zawita tarcza
oczywiście pompa hamulcowa wtedy tez z toledo
powoli będę ogarniał ale ciesze się że już silnik gada ;]
- chester
- Posty: 149
- Rejestracja: 8 stycznia 2010, o 00:23
- Auto: Jetta A2 Coupe
2.0 8V 2e - GaduGadu: 1158674
- Lokalizacja: Wadowice
matash pisze:musisz mnie przewiezc przy nastepnym spotkaniu gratki za ogarniecie swapa
przewiozę
za gratki dzięki - sam jestem w szoku że to ogarnąłem
dzisiaj złożyłem golfa na zwrotnicach z tolda i heblach wentylowanych 256mm - nareszcie sensowna skuteczność hamowania..
jutro zajrzę co słychać na tylnej belce..