CORRADO VR6 by SŁAWEK
ja kupowalem gwint zdaje sie w 2006r to nie bylo mozliwosci kupowania mts ani innego taniego szajsu wiec z zalozenia kupilem gwint do regeneracji, juz nie pamietam ile ten chlop wzial ale nie bylo to malo ale wiem ze jezdzilem do niego 2 razy bo za pierwszym razem zrobil mi taki beton ze nie dalo sie jezdzic wogole, poza tym z tylu wymienial cale wklady i pozniej sie okazalo ze cos tam zjebal, takze srednio go polecam btw bardzo ciezko sie z nim dogadac ewidentnie czlowiek starej daty
tuning muss sein!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
- SŁAWEK-KRAKÓW
- Posty: 82
- Rejestracja: 2 lutego 2010, o 22:26
- Auto: corrado vr6 2.9
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wiem że starej daty,na razie wydaje się być dobrze ustawił tak żeby było twardo,ale amory pracują więc nie jest tak jak przedtem że był beton i skakał przód na nierównościach,co do ceny to kasuje miażdżąco 200 za strone czyli tak jak u mnie przód,plus demontarz i montaż amora 100 no i 150 za wymieniony wkład,co dało 750 zeta
MK2 - 96-98
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni
- SŁAWEK-KRAKÓW
- Posty: 82
- Rejestracja: 2 lutego 2010, o 22:26
- Auto: corrado vr6 2.9
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Małe up date.
Całkiem niedawno spsuło się radio w aucie ,więc trzeba było pomyśleć nad czymś nowym,wybór padł na ALPINE 9880R
Przy kupnie radia zobaczyłem to coś
przecenione z 360 na 160 zeta,więc trudno było wyjść bez tego.
-Moc 1400V
Ale to nie wszystko,oczywiście pod taki głośnik musi być odpowiedni piec,zakupiłem więc w dobrej cenie firmy STEALTH BL1600,czyli 4x400 albo 2x800 plus drugi piec ALPINE FLEX5.
Kiedy już znalazłem chwile wolnego czasu zaczeło się ostre dłubanie,obliczanie pojemności skrzyni pod głośnik,aż po połowie dnia wstępne przymiarki
W związku że skrzynia zajmowała połowę bagażnika,trzeba było wymyśleć jak ubchnąć dwa wzmacniacze z zachowaniem kawałka bagażnika,po długim debatowaniu wymyśliłem taką konstrukcje,gdzie wiekszy wzmacniacz jest na leżąco w wzdłuż a drugi mniejszy podwieszony
Na koniec oklejenie kocem obiciowym i tak to wygląda
Po włączeniu tego zestawu okazało się że podmuch basu z bagażnika rusza włosami na głowie,ale nie tylko,trzęsło tapicerką,szyberdachem i wszystkim co plastikowe,następne postanowienie-wygłuszanie.
Zakupiłem matę dekarską i dorobiłem dystanse pod przednie głośniki
Wygłuszanie drzwi
I na gotowo z głośnikiem i usunięcie osłony plastikowej słupków do których orginalnie przykręca się głośniki
Po całokształcie brakowało tylko tylnej półki,ale że głośniki które tam chciałem umieścić nie mieściły się w orginalnej półce,więc docięcie z płyty OSB,olejenie i jest
Teraz całkiem inaczej,ale do wygłuszenia jaszcze mus pare miejsc,dzwięk ideolo ale drgania na dylnych boczkach,szyberdachu i tylnej klapie ale to już w następnej wolnej chwili czasowej CDN...
Całkiem niedawno spsuło się radio w aucie ,więc trzeba było pomyśleć nad czymś nowym,wybór padł na ALPINE 9880R
Przy kupnie radia zobaczyłem to coś
przecenione z 360 na 160 zeta,więc trudno było wyjść bez tego.
-Moc 1400V
Ale to nie wszystko,oczywiście pod taki głośnik musi być odpowiedni piec,zakupiłem więc w dobrej cenie firmy STEALTH BL1600,czyli 4x400 albo 2x800 plus drugi piec ALPINE FLEX5.
Kiedy już znalazłem chwile wolnego czasu zaczeło się ostre dłubanie,obliczanie pojemności skrzyni pod głośnik,aż po połowie dnia wstępne przymiarki
W związku że skrzynia zajmowała połowę bagażnika,trzeba było wymyśleć jak ubchnąć dwa wzmacniacze z zachowaniem kawałka bagażnika,po długim debatowaniu wymyśliłem taką konstrukcje,gdzie wiekszy wzmacniacz jest na leżąco w wzdłuż a drugi mniejszy podwieszony
Na koniec oklejenie kocem obiciowym i tak to wygląda
Po włączeniu tego zestawu okazało się że podmuch basu z bagażnika rusza włosami na głowie,ale nie tylko,trzęsło tapicerką,szyberdachem i wszystkim co plastikowe,następne postanowienie-wygłuszanie.
Zakupiłem matę dekarską i dorobiłem dystanse pod przednie głośniki
Wygłuszanie drzwi
I na gotowo z głośnikiem i usunięcie osłony plastikowej słupków do których orginalnie przykręca się głośniki
Po całokształcie brakowało tylko tylnej półki,ale że głośniki które tam chciałem umieścić nie mieściły się w orginalnej półce,więc docięcie z płyty OSB,olejenie i jest
Teraz całkiem inaczej,ale do wygłuszenia jaszcze mus pare miejsc,dzwięk ideolo ale drgania na dylnych boczkach,szyberdachu i tylnej klapie ale to już w następnej wolnej chwili czasowej CDN...
MK2 - 96-98
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni
- SŁAWEK-KRAKÓW
- Posty: 82
- Rejestracja: 2 lutego 2010, o 22:26
- Auto: corrado vr6 2.9
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Już to słyszałem,więc chyba zlikwiduję półkę i włożę orginalną bo i tak nie słychać tych głośników przy tym wszystkim
MK2 - 96-98
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni
- SŁAWEK-KRAKÓW
- Posty: 82
- Rejestracja: 2 lutego 2010, o 22:26
- Auto: corrado vr6 2.9
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Czy z opużnieniem to nie wiem,jest podpięta pod inny wzmacniacz niż pozostała część,będę wygłuszał resztę auta to się zobaczy w innej wersji
MK2 - 96-98
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni
- SŁAWEK-KRAKÓW
- Posty: 82
- Rejestracja: 2 lutego 2010, o 22:26
- Auto: corrado vr6 2.9
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No więc tak,tylna półka poszła wek i mniejszy wzmacniacz,bo ałtomatycznie nie był potrzebny,podpiołem wszystko pod duży i zamocowałem na wcześniej stworzonej konstrukcji,dostrojenie dzwięku i wymiata jak złoto bez głośników w półce
Następnie wygłuszenie tylnych boczków i taki mały patent na tłuczącą się rejestrację
Z audio narazie tyle,bo brak monety,ale i tak jest nieżle.
Niedawno wygrzebałem foty poprzedniego parcha
Nie powiem żebym za nim tęsknił,bo to teraz jest ten właściwy
Tu jeszcze foty do kalendarza
narazie tyle.Pozdr
Następnie wygłuszenie tylnych boczków i taki mały patent na tłuczącą się rejestrację
Z audio narazie tyle,bo brak monety,ale i tak jest nieżle.
Niedawno wygrzebałem foty poprzedniego parcha
Nie powiem żebym za nim tęsknił,bo to teraz jest ten właściwy
Tu jeszcze foty do kalendarza
narazie tyle.Pozdr
MK2 - 96-98
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni
stary jak sie okazalo byl bezwypadkowy podobno, stoi teraz sama buda i ma sie robic juz od dluzszego czasu, mam nadzieje ze jozek sie za nia zabierze w koncu, plany byly grube
tuning muss sein!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
- SŁAWEK-KRAKÓW
- Posty: 82
- Rejestracja: 2 lutego 2010, o 22:26
- Auto: corrado vr6 2.9
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No to rewela,tylko żeby się wzioł bo nie bita a zgnije od stania.Ja wogóle będę się musiał z nim skontaktować bo zle napisaliśmy umowe i ojciec nie może go wyrejestrować,bo zarejestrowany był na współwłaściciela a na umowie wpisałem tylko swoje dane i trzeba to poprawić
MK2 - 96-98
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni
Długo długo nic
Corrado 2.0 16V - 2005-2009
Corrado 2.9 VR6 - 2009- po kres dni