Seat Ibiza Cupra ABF
Obowiązkowo muszę to odsłuchać na żywca... sezon tuż tuż...
Mój golf mk2:
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807
- P3ntium
- Posty: 156
- Rejestracja: 23 marca 2017, o 08:18
- Auto: Seat Leon 1M ARL
Audi A4 Avant 1.8T Quattro - Lokalizacja: Wieliczka/Szczygłów
Siema !!! Sporo czasu się nie odzywałem w temacie a to za sprawą lekkiego kryzysu który mnie dopadł i chciałem sprzedać ibi. Na całe szczęście przeszło mi to i postanowiłem wziąć się działania i parę tematów ogarnąć i doprowadzić do auto do życia. Wszystko dzięki temu, że w końcu kupiłem dupowoza na co dzień i teraz mogę spokojnie działać.
Na sam początek za namową kumpla postanowiłem dać klimę do uruchomienia. Okazało się, że jakiś kutol wcześniej pogrzebał trochę w instalacji i postanowił wyciąć trochę kabli z wiązki przez co nie można było dojść do ładu z prądami. Po 3 tygodniach walki udało się i klima działa. Przy okazji została zdemontowana instalacja gazowa Kurła ile miejsca się zrobiło pod machą teraz to szok Teraz zostanie temat abs-u, chociaż jeszcze myślę nad tym. W dalszych planach jest ogarnięcie komory silnika, zrobienie z drobnymi wyciekami które się pojawiły, prawdopodobnie wpadnie gwint bo kit KW już kończy swój żywot powoli. W zimie chcę się wziąć za tapicerkę, tak żeby już ją zrobić do końca no i temat rzeka u mnie, a mianowicie fele. Zostać przy ori których mam dwa komplety, czy iść w jakieś skręcane z rantem no i może o cal większe. Ale to zostawię sobie na deser. Tyle na razie w temacie. Zostawiam kilka zdjęć z pracy nad klimą i kilka z ostatniej niedzielnej kiwki po rejonie. Pozdro&Piona !!!
Na sam początek za namową kumpla postanowiłem dać klimę do uruchomienia. Okazało się, że jakiś kutol wcześniej pogrzebał trochę w instalacji i postanowił wyciąć trochę kabli z wiązki przez co nie można było dojść do ładu z prądami. Po 3 tygodniach walki udało się i klima działa. Przy okazji została zdemontowana instalacja gazowa Kurła ile miejsca się zrobiło pod machą teraz to szok Teraz zostanie temat abs-u, chociaż jeszcze myślę nad tym. W dalszych planach jest ogarnięcie komory silnika, zrobienie z drobnymi wyciekami które się pojawiły, prawdopodobnie wpadnie gwint bo kit KW już kończy swój żywot powoli. W zimie chcę się wziąć za tapicerkę, tak żeby już ją zrobić do końca no i temat rzeka u mnie, a mianowicie fele. Zostać przy ori których mam dwa komplety, czy iść w jakieś skręcane z rantem no i może o cal większe. Ale to zostawię sobie na deser. Tyle na razie w temacie. Zostawiam kilka zdjęć z pracy nad klimą i kilka z ostatniej niedzielnej kiwki po rejonie. Pozdro&Piona !!!
Jestem również tego samego zdania co Kola. Dobrze że została i są plany
Mój golf mk2:
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
- P3ntium
- Posty: 156
- Rejestracja: 23 marca 2017, o 08:18
- Auto: Seat Leon 1M ARL
Audi A4 Avant 1.8T Quattro - Lokalizacja: Wieliczka/Szczygłów
Dzięki chłopy za słowa wsparcia Powoli już ogarniam co nie co w temacie. A Misiek zrył mi mózg tymi felgami o cal większymi, po tym jak kupiłem drugi komplet ori felg 16" Nie ukrywam, że zacząłem się rozglądać za większymi ale ciężko coś sensownego znaleźć.
- P3ntium
- Posty: 156
- Rejestracja: 23 marca 2017, o 08:18
- Auto: Seat Leon 1M ARL
Audi A4 Avant 1.8T Quattro - Lokalizacja: Wieliczka/Szczygłów
Siema wszystkim !!! Dawno nic nie wrzucałem, bo od czasu jak naprawiłem klimę to w sumie tylko jakieś kiwki zaliczałem od czasu do czasu. Więcej auto stało niż jeździło. Zimę ibiza przestała w garażu. Teraz zacząłem coś dłubać w aucie. Jak na razie na pierwszy strzał wymieniłem olej, filtry, uszczelkę miski olejowej i został wyczyszczony smok. Oprócz tego zmieniłem chłodnicę wody, przewód wspomagania i zregenerowałem osłonę wentylatorów. Z racji tego, że pękła mi z przodu sprężyna i przeleciała przez górne mocowanie podjąłem decyzję o zmianie całej zawiechy. Wleciał używany w bardzo dobrym stanie gwint H&R Monotube na grubej ladze. Wiadomo do tego poszły wszystkie nowe poduchy na amory i komplet śrub. Muszę jeszcze raz ogarnąć klimę ponieważ rozszczelnił się przewód od kompresora do chłodnicy i trzeba go będzie zaspawać albo zrobić wstawkę.
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta