Teraz jest 1 sierpnia 2021, o 21:29

Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 2023
Dołączył(a): 25 marca 2011, o 00:05
Lokalizacja: Borzęta
Auto: VW GOLF MKII 1986

Re: Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck

Post przez 8_-Misiek-_8 » 6 lipca 2020, o 21:55

W zasadzie jedyne określenie jakie mi przychodzi do głowy na to co się tu dzieje to "zgodnie ze sztuką" ;)

Avatar użytkownika
 
Posty: 695
Dołączył(a): 6 stycznia 2010, o 17:58
Lokalizacja: Kraków
Auto: Corrado, A4 B5

Re: Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck

Post przez Sebastian » 12 sierpnia 2020, o 20:34

no siema :)
Pasuje cos naskrobac, bo fura juz zrobila ze 400km i ogolnie nawet w miare jezdzi :D
Ale co by zachowac chronologie, jedzmy od poczatku.
Juz jak zaczalem cala akcje wiedzialem, ze jednym z najwiekszych problemow bedzie przygotowanie komory pod motor. Oczywiscie nie wchodzilo w gre zadne lakierowanie czy inne cleanlooki, ale trzeba bylo ja porzadnie umyc.
Czemu to taki problem? Ano temu, ze do dyspozycji mam przyblokowy garaz w srodku osiedla i wiaderko z wodą...
Myslalem nad roznymi opcjami, nawet pozyczylem parownice i chcialem to ogarnac w garazu, ale nie zdala egzaminu, wiec podjalem jedyna sluszna decyzje, spakowalem dziada na wycieczke

Obrazek

i pojechalem na dzialke, 60km za krk, ogarnalem karchera i w mysl zasady "nikt tak nie zrobi jak sam sobie zrobisz" poswiecilem na to caly dzien

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wyszlo dosc zadowalająco

Obrazek

Owijanie wszystkich dostępnych wiązek na nowo

Obrazek

Nowe tylne poduchy silnika, coby juz tam nie wracac, jedna nawet trafiła sie oem

Obrazek
Obrazek

Alternator i rozrusznik tez dostaly nowe zycie

Obrazek

Nowy filterek powietrza

Obrazek

i wjechalo serce

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nastepnie trzeba bylo ogarnac wydech, a konkretnie polaczenie nowego kolektora 621 z reszta wydechu, z pomoca przyszedl niezastąpiony Grzesiek z GTPerformance, wiec znow lawetka i ogien

Obrazek

Vband i nowe gniazdo na sonde w kolektorze zamiast za

Obrazek
Obrazek

i Pierwsza przejazdzka po roku stania :mrgreen:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czerwone kabelki jednak musialy ustapic miejsca czarnym Beru ze wzgledow technicznych, troche nad tym ubolewam, ale jakosc wazniejsza niz wyglad, takze finalnie komora wyglada tak

Obrazek

Tu akurat podczas pomiaru cisnienia paliwa, jest git 4.2b pod obciazeniem, kompresja tez zmierzona, po 12.5 bara bez ruszania dołu, taklze jestem zadowolony.
Na dniach zmiana oliwy, i jakos za miesiac strojonko.

Pozdro mordy ;)
Keep It Clean!

Online
Avatar użytkownika
 
Posty: 2023
Dołączył(a): 25 marca 2011, o 00:05
Lokalizacja: Borzęta
Auto: VW GOLF MKII 1986

Re: Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck

Post przez 8_-Misiek-_8 » 12 sierpnia 2020, o 21:48

Idę zwalić konia... Zaraz wracam...

Avatar użytkownika
 
Posty: 145
Dołączył(a): 17 stycznia 2018, o 21:43
Lokalizacja: Podobin
Auto: VW Golf mk2

Re: Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck

Post przez Daniv » 12 sierpnia 2020, o 22:11

Wyszło jak zwykle ... KOZACKO! :D

Avatar użytkownika
 
Posty: 496
Dołączył(a): 6 stycznia 2010, o 15:19

Re: Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck

Post przez kyfy » 13 sierpnia 2020, o 07:53

Konkret. Dobrze że komora w ori, bez żadnych klinluków :!:
Corrado

Avatar użytkownika
 
Posty: 161
Dołączył(a): 23 marca 2017, o 08:18
Lokalizacja: Wieliczka/Szczygłów
Auto: Seat Ibiza Cupra 2.0 16V
Renault Laguna II Kombi 2.0T

Re: Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck

Post przez P3ntium » 14 sierpnia 2020, o 07:49

Czyste porno :D

Avatar użytkownika
 
Posty: 695
Dołączył(a): 6 stycznia 2010, o 17:58
Lokalizacja: Kraków
Auto: Corrado, A4 B5

Re: Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck

Post przez Sebastian » 15 listopada 2020, o 20:11

Od wsadzenia silnika zrobilem juz ponad 1200km i wszystko odpukac dziala :)
11 wrzesnia bylem w Digitun na strojeniu drogowym, zostala zoptymalizowana mieszanka - afr i zaplony, auto po tej operacji zrobilo sie znacznie zywsze i narwane, a co najbardziej mnie cieszy silnik ma lepsza kulture pracy i reakcje na gaz, na wysprzeglanie itp po prostu przyjemniej sie jezdzi niz na starym silniku i nie mam tu nawet na mysli mocy.
Co do mocy, nie zaliczylem jeszcze hamowni, chcialbym zeby pomiar byl w miare realny, najlepsza hamownia Maha jest dopiero w bielsku, bede kiedys mial wolny dzien to sie wybiore.
Bylem u Ładygi w Krakowie, to stwierdzili ze nie da rady zmierzyc bo auto za niskie :roll:
Nie mniej jednak cyferki cyferkami, ale auto pod tyłkiem jedzie zdecydowanie lepiej a to najwazniejsze.

Poza czescia mechaniczna, wpał francuski front, czyli zolte halogeny i zolte dlugie w reflektorach

Obrazek

no i wczoraj wrocily wszystkim dobrze znane kolka, w parametrach 4x9, czyli w koncu wystaja tyle co zawsze chcialem a nie pol kilometra :lol:
Gwintem moze jeszcze troche przykrece, ale bez hardkoru

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

no i tyle, szkoda, ze zima za pasem bo jest parcie na jezdzenie :)
Byle do wiosny!
Keep It Clean!

Avatar użytkownika
 
Posty: 496
Dołączył(a): 6 stycznia 2010, o 15:19

Re: Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck

Post przez kyfy » 16 listopada 2020, o 08:57

Sebastian napisał(a):
no i wczoraj wrocily wszystkim dobrze znane kolka, w parametrach 4x9, czyli w koncu wystaja tyle co zawsze chcialem a nie pol kilometra :lol:



No i nie ma już efektu łał ;) Ale w pełni rozumiem ten ruch.

Cor zajebisty. Może uda się spotnąć w przyszłym sezonie :roll:
Corrado

Avatar użytkownika
 
Posty: 695
Dołączył(a): 6 stycznia 2010, o 17:58
Lokalizacja: Kraków
Auto: Corrado, A4 B5

Re: Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck

Post przez Sebastian » 16 listopada 2020, o 09:09

A dla mnie wlasnie dopiero teraz jest efekt Wow :)
Tzn do wow to brakuje jeszcze z 3cm w dół, ale spas gdzie wystaje sam rant poza blotnik uznaje za idealny :D
Keep It Clean!

Avatar użytkownika
 
Posty: 897
Dołączył(a): 7 stycznia 2010, o 16:00
Lokalizacja: Kraków
Auto: corrado g60
GaduGadu: 5477947

Re: Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck

Post przez marcin » 16 listopada 2020, o 15:58

pieknie ;)
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Aktualne projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości