Strona 1 z 62

[Golf MK2] - Westmoreland Edition

PostNapisane: 20 lipca 2010, o 09:55
przez Piter_NS
Aktualne foto: Obrazek

...i oto jednak pojawia się prezentacja mojego skromnego CL'a na łamach Waszego forum... a co tam jedno więcej do odwiedzin :)
Autko przyjechało do PL w 2006 roku i użytkowane cały czas przez starszą osobę. Jest bezwypadkowe i zachowane w oryginale. W pierwszej wersji miało to być dla znajomego do jazdy na ryby i zakupy ale po dokładnych oględzinach stwierdziliśmy że szkoda auta w takim stanie do codziennej jazdy i tak stałem się jego właścicielem 1 maja 2009r.

Dane techniczne bazy:
MODEL: Volkswagen Golf MK2 CL
SILNIK: 1.3 NZ :(
MOC: Zawrotne 40KW/55PS
ZAWIESZENIE: Seryjne
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny)
KOŁA: Seryjne stalówki z oryginalnymi dekielkami + opony Barum 155/70/13
NADWOZIE: Białe 3D z ozdobnymi paseczkami na bokach, niefabryczny szyberdach
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne)
AUDIO: kaseciak Daewoo i seryjne głośniki w desce rodzielczej

Foto po zakupie:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Aktualne dane techniczne:
SILNIK: 2.3 V5 AQN
MOC: 125KW/170PS
ZAWIESZENIE: Pneumatyka zbudowana na amortyzatorach KONI z regulacją twardości (sterowanie każdym kołem z osobna), 2 kompresory Viair, butla na powietrze 20L.
UKŁAD HAMULCOWY: Przód 280mm z G60, tył 226mm z GTI, serwo 11" oraz pompa 22mm
KOŁA: BBS RS 16" - przód 7.5" (bębny 6.0", rotor 0.5", ranty 1.0") + opony Nankang NSII 165/45/R16 - tył 8.5" (bębny 7.0", rotor 0.5", ranty 1.0") + opony Dunlop SP Sport 9000 195/40/R16
NADWOZIE: Białe z ozdobnymi paseczkami na bokach, niefabryczny szyberdach, zderzaki USA, front z wersji Westmoreland, lampy przednie HELLA DE wraz z soczewkami z Mercedesa w wersji Bi-Xenon (żarniki D2S 4100K), białe kierunkowskazy z wersji USA (jedyne w Polsce), lampy tylne USA biało-czerwone, biało-czerwona blenda na tylnej klapie.
WNĘTRZE: licznik z wersji USA do 160 MPH oraz MFA, manetka MFA oraz tempomat (działający), kierownica z Lupo 3L, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, tapicerka z wersji Wolfsburg Edition z fotelami RECARO z regulacją elektryczną, jasne słupki A,B,C oraz podsufitka, czarna wykładzina z długim włosiem z wersji USA i nie dzielona, miękka czarna deska rozdzielcza, konsola środkowa, tylna półka czarna z wersji USA, boczne tapicerki materiałowe na tylnych nadkolach, wykładzina materiałowa na podłodze w bagażniku
AUDIO: Jednostka sterująca SONY CDX-CA900 (ramka panelu polakierowana na biało), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, fabryczne głośniki w desce rozdzielczej, subwoofer JL Audio 25cm, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź

Zmiany 2009 rok
- zawieszenie gwintowane KW Variant 2,
- koła BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50,
- Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K
- tylne lampy z wersji USA biało-czerwone
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- drewniana Nardi Torino z polerowanymi ramionami
- montaż systemu audio - Sony CDX-CA900, monitor 7" w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź
- na tylnej półce zamontowałem kij oraz piłeczkę do golfa
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- wymiana przednich kierunków na białe i skręcenie bardziej na gwincie
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- stylowe koraliki na siedzenia
- elektrycznie sterowane lusterka
- elektrycznie sterowane szyby
- tylne szyby Siglachrom
- licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA
- 1-calowe ranty do BBS RM 012
fotki z wyjazdu na zlot do Svidnik'a na Słowacji
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- na przełomie września i października montaż zawieszenia pneumatycznego Airride (sterowanie osiami)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- odnowienie listw chromowanych w uszczelkach szyb
tak wyglądały przed:
Obrazek Obrazek
a tak po:
Obrazek Obrazek

Sesja zdjęciowa na zawieszeniu pneumatycznym - listopad 2009
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Filmik prezentujący działanie zawieszenia -
https://www.youtube.com/watch?v=7A0vjHzfiYY

Zmiany 2010 rok
- rozbiórka RM'ów w celu odświeżenia polerki rantów oraz zmiany koloru
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
jak tylko zrobiło się sucho to autko znów wyjechało na drogi z tymczasowymi felgi ponieważ RM'y jeszcze nie zostały skończone
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- wąskie zderzaki USA z chromami i po odświeżeniu zagościły na aucie
Obrazek Obrazek
- BBS RM z 1.0" rantami i białymi bębno-rotorami
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- pierwsze wyróżnienie dla projektu... Top 5 Najładniejsze Auto Zlotu - UstronióVWka
Obrazek
kilka fotek zaraz po powrocie z Ustronia:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Zmiany 2011 rok
- srebrne dekielki do BBS RM
- białe kierunkowskazy przednie w wersji USA - jedyne w Polsce
- mieszek oraz gałka zmiany biegów z Golf MK4
- lusterko ze sticker bomb
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- budowa od podstaw nowego zawieszenia pneumatycznego na amortyzatorach KONI z regulacją twardości, zabudowa bagażnika
Obrazek ObrazekObrazekObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
filmik pokazujący pracę zawieszenia po przeróbkach
https://www.youtube.com/watch?v=h4R7DdNy5Wg

ZLOT: VAG INWAZJA - wyróżnienie za kompleksowe zmiany
Obrazek Obrazek
- Sesja zdjęciowa 2011
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- brązowe wnętrze
Obrazek
- sesja
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- oryginalne pasy z wersji US + kontrolka
- brzęczyk niewyłączonych świateł
- centralny zamek


Zmiany 2012 rok
- BBS RS 6.5" jako baza do dalszych działań - docelowo 7.0" z rotorem od zewnątrz
Obrazek
przymiarki
Obrazek Obrazek Obrazek
budowa: przetoczenie rotorów, 120 złotych śrubek, nowe śruby centralne, pomalowane na biało (L90E) rotory
Obrazek Obrazek Obrazek
- osłona do maski przeciw wszelkiego rodzaju liściom i innych syfom
- znaczek starego typu do Westmorelanda
- składany kluczyk
- pilot 9 przyciskowy AVS
- moduł komfortowych kierunkowskazów (jak w najnowszych VAG'ach i nie tylko)
- elektrozawory do sterowania każdym amortyzatorem z osobna
Obrazek Obrazek

ZLOT: VAG INWAZJA - 1 miejsce w konkurencji na najładniejsze koło zlotu, 2 miejsce w konkurencji na najszybsze zawieszenie pneumatyczne, 2 miejsce w konkurencji na najładniejsze auto zlotu w kategorii Cult
Obrazek Obrazek Obrazek
- sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z ekranu dotykowego CAR-PC
Obrazek Obrazek
- sesja zdjęciowa
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- zamek z kluczykiem do schowka oryginał USA
- belki wzmacniające do drzwi
Obrazek Obrazek Obrazek


Zmiany 2013 rok
- BBS RS 7.25" (bębny 5.5", rotory 0.25", ranty 1.5")
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ZLOT: VAG EVENT
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ZLOT: DUB IT!
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ZLOT: TUNING SHOW BARDEJOV - 4 miejsce w Show&Shine
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
i filmik od kolegi ze Słowacji
https://www.youtube.com/watch?v=ZDX5m1WePNQ
ZLOT: VAG INWAZJA - 2 miejsce w Air oraz 3 w kategorii Cult
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- wyróżnienie CAR OF THE WEEK - driiive.com
Obrazek

Zmiany 2014 rok
- odbudowa i montaż silnika 1.8 8V RV z wersji USA
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- wyciąganie silnika 1.3 i przygotowanie komory
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- lakierowanie komory silnika
Obrazek Obrazek Obrazek
- montaż "nowego" silnika
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

ZLOT: VAG INWAZJA - 1 miejsce - Najładniejsza komora silnika, 1 miejsce - Najszybsze zawieszenie pneumatyczne
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
- światła do jazdy dziennej tzw DRL Instalacja wg własnego projektu ale wygląda jak oryginalna (przekaźnik wraz z bezpiecznikiem umiejscowiony w skrzynce bezpiecznikowej jako dodatkowy moduł)
- oryginalna instalacja do głośników oraz radia ze sterowaniem intensywności podświetlenia panelu
Obrazek
ZLOT: VII Tarnowski Zlot Tuningowy
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Zmiany 2015 roku
- nowy Fisher CD Box
Obrazek
- wskaźnik ciśnień w układzie pneumatycznym
Obrazek Obrazek
- BBS RS R16
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ZLOT - Pogoria Treffen 2015
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ZLOT - Bardejov 2015
Obrazek Obrazek Obrazek

Tak przedstawia się historia powstawania mojego VW, oczywiście to nie koniec prac bo planów jest jeszcze sporo a co z tego uda się zrealizować to czas pokaże...

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

PostNapisane: 20 lipca 2010, o 10:19
przez matash
jest koks jak dla mnie, kazda zmiana przemyslana i zdecydowanie korzystna, do zobaczenia na zlotach

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

PostNapisane: 20 lipca 2010, o 12:29
przez saduwa
swietnie wyglada ;) ;) a ten front chyba najlepszy w mk2
lubie us style :D

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

PostNapisane: 20 lipca 2010, o 14:27
przez marcin
Od jakiegoś czasu strasznie podoba mi się biały kolor na mk2 uważam nawet,że nie ma lepszego!
Po zdjeciach widać,że dobrze zachowany egzęplarz tylko szkoda,ze ktoś go skrzywdził tym szyberdachem.Ostatnio moda na usa ale ja w tym nie widzę nic ładnego(dla mnie mk2+szerokie zderzaki+czerwona oblamówka na grilu z czterema światłami ) aczkolwiek szaczunek za zdbycie tych fantów bo pewnie łatwo nie było ;) Co do srodka to kierowajka prze elegancka a koraliki na siedzeniach pasują idealnie do stylu ale monitor mysle,że już nie bardzo.Fegi,zawias wiadomo kosa a te naklejki na boku auta to orginał?te bebeeski to nie są 012?masz rozstaw 5*...?

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

PostNapisane: 20 lipca 2010, o 18:56
przez DanielG60
very nice :)

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

PostNapisane: 20 lipca 2010, o 20:29
przez SŁAWEK-KRAKÓW
Fajna sztuka,glebunia ideolo

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

PostNapisane: 20 lipca 2010, o 21:07
przez Maciek
Bo białe najładniesze ;) Piękny białasek, chcialem kiedys mojego byłego gulfa tak zrobić, no ale nie wyszło :) kozak i tyle! ;D

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

PostNapisane: 20 lipca 2010, o 21:33
przez misieq
Bardzo Ładnie :)

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

PostNapisane: 20 lipca 2010, o 22:42
przez Piter_NS
moorcin napisał(a):szkoda,ze ktoś go skrzywdził tym szyberdachem

Również nie jestem tym faktem zadowolony chociaż został zamontowany w Niemczech ale i tak boję się tego iż pewnego dnia podczas deszczu zacznie przeciekać.
Dobrze że auto sporo czasu spędza w garażu a wyjeżdżam nim w pogodne dni :) W ostateczności trzeba będzie wstawić zwykły "niedziurawy" dach albo wyciąć jeszcze większą dziurę i zamontować jakąś panoramę :D

moorcin napisał(a):Co do srodka to kierowajka prze elegancka a koraliki na siedzeniach pasują idealnie do stylu ale monitor mysle,że już nie bardzo.

monitor jest czarny i generalnie nie rzuca się aż tak w oczy gorzej jest z radiem ale ono zostanie wyrzucone a w to miejsce wstawię kaseciaka z epoki, który już od dłuższego czasu leży na półce w pokoju tylko nie mam czasu się zabrać za delikatną przeróbkę

moorcin napisał(a):a te naklejki na boku auta to orginał?

wyglądają raczej na jakieś bardzo stare i mam nadzieję że są oryginalne

moorcin napisał(a):te bebeeski to nie są 012?masz rozstaw 5*...?

Białe BBS'ki to faktycznie model 012 natomiast te z rozstawem na 5 dziur to model 029 (służą jako uchwyt do rantów podczas polerki albo jako kobyłki pod auto :D) i z nich pochodzą 1" ranty

kilkanaście dni temu udało się poskręcać felgi ale dopiero teraz dorwałem aparat do ręki z powodu braku czasu
Obrazek Obrazek Obrazek

Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition

PostNapisane: 20 lipca 2010, o 22:47
przez matash
faltdach robilby tu robote, naklejek przypadkiem nie zrywaj - dla mnie perfekcyjnie podkreslaja klimat auta