Polo 86c Coupe

Awatar użytkownika
adamrychu

Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 21 lutego 2015, o 20:48
Auto: VW Polo 86c Coupe 1.6 16V / Bora 2.3VR5 AQN/ Polo 6N2 GTI 1.6 16V
Lokalizacja: Łącko

Obrazek do miniaturki:
Obrazek

MODEL: POLO 86C CL 1987r.
SILNIK: było 1.3 MH potem 1.4 ABD teraz 1.6 ABU
MOC: było 55KM jest 60KM
ZAWIESZENIE:- 70/60 KIT MTS

NADWOZIE: było w kolorze L97A jest LH8Z


W listopadzie 2015 roku zakupiłem za kwotę 990 PLN takie oto polo:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Była chwilowa jazda na BBS RM:
Obrazek
Luty 2016 Wpadła nowa instalacja LPG.
Porównanie z prawidłowo położoną 86c :D
Obrazek
Obrazek
Letni setup:
Obrazek.
Lato 2016 śmierć Polo i reaktywacja. Padł silnik. Polo dostało 1.4 ABD z golfa 3 i skrzynie 5 biegową.
Obrazek
Obrazek
Wpadł licznik z obrotomierzem:
Obrazek

Październik 2016:
Rozpoczął się remont blacharki: nowy przedni pas, progi, tylne błotniki z golf mk1. Podłoga ma jedną dziurę po stronie pasażera. Oczywiście dziura pod akumulatorem to standard. Jednak w tym przypadku jest tragiczna.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Przednie podszybie można powiedzieć, że jest w idealnym stanie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tył też całkiem przyzwioty:
Obrazek
Obrazek

Przedniego pasa już nie ma:
Obrazek

Progów też:
Obrazek
Obrazek

To będzie wstawiane:
Obrazek
Obrazek

Grudzień 2016:
Przymiarka 8j et 15:
Obrazek

Druga strona już się spawa:

Obrazek
Obrazek
Przedni pas na swoim miejscu:

Obrazek

Z tyłu trzeba jednak wycinać kawałki pasa:
Obrazek
Styczeń 2017:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Spód oczyszczony z syfu i jakiejś pseudokonserwacji która odeszła bez problemu za pomocą szpachelki.
Obrazek

Do tego składają się też nowe hamulce i po zaspawaniu wszystkich ubytków w podłodze pójdzie nowa konserwacja.
Ostatnio zmieniony 4 maja 2017, o 19:15 przez adamrychu, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
matash

Administrator
Posty: 2285
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 09:55
GaduGadu: 1575204
Lokalizacja: Kalwaria Z.

ladnie dzialasz, przy takich pracach blacharskich przypilnuj dobrze lakierowania zeby nie zepsuc ostatecznego efektu
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Awatar użytkownika
adamrychu

Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 21 lutego 2015, o 20:48
Auto: VW Polo 86c Coupe 1.6 16V / Bora 2.3VR5 AQN/ Polo 6N2 GTI 1.6 16V
Lokalizacja: Łącko

Mam nadzieję że wszystko uda się w miarę ogarnąć. Jest to mój drugi projekt Polo więc już wiem na co trzeba zwracać uwagę przy takich robotach. Podwozie już zakonserwowane, podciągnięte nowe przewody hamulcowe i linki do ręcznego. W tygodniu zakupię nowe bębny szczęki i łożyska na tył.
Awatar użytkownika
8_-Misiek-_8

Administrator
Posty: 1322
Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
Auto: VW GOLF MKII 1986
Lokalizacja: Borzęta

Poszło PW ;)
Awatar użytkownika
marcin

VAGmalopolska Crew
Posty: 614
Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
Auto: corrado g60
GaduGadu: 5477947
Lokalizacja: Kraków
Podziękowania: 1

super buda!
jaki kolor w planie?
srodek ori czy klatka, kubły?
silnik zostaje ten co jest?
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
Awatar użytkownika
adamrychu

Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 21 lutego 2015, o 20:48
Auto: VW Polo 86c Coupe 1.6 16V / Bora 2.3VR5 AQN/ Polo 6N2 GTI 1.6 16V
Lokalizacja: Łącko

Kolor jeszcze nie wybrany cos około brązowego ale jeszcze nie zdecydowałem ostatecznie. Wnętrze chyba fotele i kanapa z g40. Silnik zostaje ten co jest czyli 1.4 abd. Bedzie remont silnika bo prawdopodobnie puściły uszczelniacze zaworowe. Generalnie na chwile obecną silnik jest minimalistycznie podłączony. Nie ma kompa a zasilany jest samym lpg. Sprawa druga to to, ze nie bedzie juz oryginalnego zbiornika paliwa. Jesli kiedys najdzie mnie na jakis sensowniejszy silnik lub podłączenie tego pod benzynę to bedzie zbiornik paliwa umieszczony w bagazniku.

Spód zakonserwowany. Nowe przewody i linki hamulcowe położone. Auto wywrócone na drugi bok, żeby poprawić konserwację tam gdzie nie dało się domalować wcześniej i zostało zrobić jeszcze kilka drobnych spawów w nadwoziu. Spód ogarnięty praktycznie cały.
Obrazek
Awatar użytkownika
MŁODY

Moderator
Posty: 540
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 21:43
Auto: MK3 GT/
Jetta A1
GaduGadu: 775817
Lokalizacja: WadoVWice

Fajnie ze ratujesz ta bude mało jest 86c a co to za smarowidło dales pod szpachle?
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
Loża szyderców:D:D:D
SWAG GARAGE
Awatar użytkownika
adamrychu

Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 21 lutego 2015, o 20:48
Auto: VW Polo 86c Coupe 1.6 16V / Bora 2.3VR5 AQN/ Polo 6N2 GTI 1.6 16V
Lokalizacja: Łącko

co to za smarowidło dales pod szpachle
Jeśli chodzi o lewy błotnik jest on cynowany nastepnie podkład jakiś pod szpachlę, szpachla z włóknem i na końcu żółta szpachlówka
Awatar użytkownika
Fox

Forumowicz
Posty: 186
Rejestracja: 3 stycznia 2011, o 00:37
Auto: Polo 86c fancy 86c2f genesis, 9n3 GTD, golf mk1 cabrio, garbus 1303 cabrio
GaduGadu: 8460825
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka

Fajnie do tematu podchodzisz i za to należą się gratulacje :D W tych polówkach bardzo ważne jest dobre zabezpieczenie antykorozyjne bo jak już raz je brało to od nowa będzie chciało. Wiem po swoim polo które robiłem parę ładnych lat temu i teraz niestety jest parę miejsc do poprawy a można było od razu zrobić porządnie gdyby się wiedziało. Na rudą w trudno dostępnych miejscach polecam fertana lub cortanin u mnie jak narazie w nowszych projektach się sprawdza ;) Jak co to służę radą i pomocą bo na polówkach zęby zjadłem ;)
Awatar użytkownika
adamrychu

Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 21 lutego 2015, o 20:48
Auto: VW Polo 86c Coupe 1.6 16V / Bora 2.3VR5 AQN/ Polo 6N2 GTI 1.6 16V
Lokalizacja: Łącko

Właśnie drugi projekt drugie Polo i już nauczka jest. Doły drzwi to kurestwo straszne :evil: w kremowej tylko wyjechałem na sól i już zaczęło wychodzić. W tym projekcie wycięliśmy dolny rant drzwi i moim oczom ukazały się zwały rdzy tam gdzie jest podwójnie zaginana blacha. Cortanin właśnie już poznałem jego moc:D i go nie żałowałem najpierw na rdze położony, a następnie wymyty gąbką tam gdzie nie było rdzy a osiadł na lakierze. W tym polo najgorszy jest prawy kielich i dziura na akumulator trzeba było wyciąć masę blachy ale udało się to ogarnąć. Trzeba będzie masy uszczelniającej tam dobrze napchać między spawy żeby nic nie przeciekało.
ODPOWIEDZ