Zanim silnik trafi do budy postanowiłem zacząć operację swapu od hamulcy i zawieszenia.
Na przód trafiły zaciski Ate z Opla Omegi plus tarcze 280mm z Corrado G60
Okazało się że nowe hamulce nie mieszczą się w obecnych felgach, dlatego też wpadł nowy zestawik: BCW 7jx15 Et24 przód oraz 7jx15 Et5 tył:
Na tył zaciski z Golfa III GTI(obecnie poszły do regeneracji i malowania)
Samochód dostanie też nowe gwintowane zawieszenie. Przednie zwrotnice wpadną z Golfa MK1. Trzeba będzie zrobić małą modyfikację z przodu. Tył siada bez problemu.
Zakupiłem też fotele z Golfa III GT przerobione pod szyny polo. Tylna kanapa niestety nie pasuje i trzeba będzie dać do obszycia ori kanapy z polo materiałem z kanapy z Golfa III
Polo 86c Coupe
- adamrychu
- Posty: 73
- Rejestracja: 21 lutego 2015, o 20:48
- Auto: VW Polo 86c Coupe 1.6 16V / Bora 2.3VR5 AQN/ Polo 6N2 GTI 1.6 16V
- Lokalizacja: Łącko
W Styczniu rozpoczęła się operacja swap
Najpierw stary silnik ze skrzynią poszedł out
Następnie trzeba było dorobić płytę pod przednią łąpę:
Nowe koło pasowe z dotoczoną podładką:
Alternator i łapa na swoim miejscu:
Silnik ze skrzynią w komorze:
Rozpoczęły się przymiarki serwa z pompą jednak okazało się że za ciasno.
Wpadła nowa pompa 17tka bez serwa z audi 50:
Wentylator 10cali turboworks tłoczący:
Trochę nowych części
Gwint MTS Gold z Golfa MK1.
Z przodu wpadają zwrotnice z MK1 i będzie customowy gwint.
Tył siada bez większego problemu (oczywiście będą nowe tarcze z tyłu
Przednie wahacze z poliuretanami:
Wpadły także nowe przeguby wewnętrzne i zewnętrzne
Komora zaczyna w końcu coś przypominać. Układ chłodzenia spięty zostało jeden trójnik na przelew tylko dołożyć
Graty na dolot już zamówione. Czekam aż zwrotnice wrócą z malowania i będzie można postawić przód na kołach.
Z mechanicznych rzeczy trzeba dokończyć układ hamulcowy, wydechowy, założyć nowy zbiornik paliwa, pompę paliwową i przewody.
I zostanie ogarnięcie całej elektryki. Wstępnie alternator, rozrusznik i wentylator są spięte.
Najpierw stary silnik ze skrzynią poszedł out
Następnie trzeba było dorobić płytę pod przednią łąpę:
Nowe koło pasowe z dotoczoną podładką:
Alternator i łapa na swoim miejscu:
Silnik ze skrzynią w komorze:
Rozpoczęły się przymiarki serwa z pompą jednak okazało się że za ciasno.
Wpadła nowa pompa 17tka bez serwa z audi 50:
Wentylator 10cali turboworks tłoczący:
Trochę nowych części
Gwint MTS Gold z Golfa MK1.
Z przodu wpadają zwrotnice z MK1 i będzie customowy gwint.
Tył siada bez większego problemu (oczywiście będą nowe tarcze z tyłu
Przednie wahacze z poliuretanami:
Wpadły także nowe przeguby wewnętrzne i zewnętrzne
Komora zaczyna w końcu coś przypominać. Układ chłodzenia spięty zostało jeden trójnik na przelew tylko dołożyć
Graty na dolot już zamówione. Czekam aż zwrotnice wrócą z malowania i będzie można postawić przód na kołach.
Z mechanicznych rzeczy trzeba dokończyć układ hamulcowy, wydechowy, założyć nowy zbiornik paliwa, pompę paliwową i przewody.
I zostanie ogarnięcie całej elektryki. Wstępnie alternator, rozrusznik i wentylator są spięte.
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
- adamrychu
- Posty: 73
- Rejestracja: 21 lutego 2015, o 20:48
- Auto: VW Polo 86c Coupe 1.6 16V / Bora 2.3VR5 AQN/ Polo 6N2 GTI 1.6 16V
- Lokalizacja: Łącko
Muszę zrobić z profilu metalowego taka podstawkę do której przykrece pedal a całość do budy na nitonakretkach o ile stabilnie siąda ewentualnie śrubami na wylot.
Super robota Mam nadzieję że uda się kiedyś oblukać na żywo ...
Mój golf mk2:
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807