GOLFIK MKII Misiek
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
Aktual, czyli podsumowanie zimowych prac
Przyszedł w końcu czas na porządne ogarnięcie motorowni. Na początek silnik wyjechał z komory, a za nim kołyska z maglem i wahacze. Silnik został ogołocony z wszelkiego osprzętu i w takiej formie trafił do Kuby na czyszczenie, malowanie i uszczelnienie. W międzyczasie poszczególne elementy przechodziły renowację i kurację upiększającą. Wszystko co się tylko dało poszło w piach lub szkiełko, następnie w ocynk a potem w proszek. Wszystko co nosiło już ślady zużycia zostało wymienione jak np. wszystkie gumy na wahaczach, przeguby itp. Komora została dogłębnie oczyszczona, jak się okazało podłużnice, które myślałem, że trzeba będzie pomalować, były tylko brudne Do tego kilka zaprawek i komora gotowa
Także wybierak biegów dostał nowe życie, obudowa, rurka czy uchwyty poszły w piasek, ocynk i proszek, a wszystkie teflony i gumy zostały wymienione na nowe.
Jako uzupełnienie planu do remontu trafiły także belki zderzaków. Schemat jak wyżej - piasek, ocynk, proszek
Kilka zdań powyżej nie oddaje ilości pracy, ale w przypadku wszystkich detali schemat wyglądał dokładnie tak samo, więc bez sensu byłoby się rozpisywać o każdym detalu z osobna. Finalnie efekt mnie bardzo zadowala, srebrny blok i głowica w połączeniu z czarnymi elementami i złotymi śrubkami w moim odczuciu wyglądają bardzo dobrze
Na ten moment auto już jest w pełni poskładane, pali ( o dziwo), jeździ, ale jest jeszcze kilka bzdetów do poprawy jak jakiech chujowe simeringi itp.
Poniżej kilka fotek, jako prezentację efektu finalnego będę chciał ogarnąć jakiś filmik, ale to jak auto zostanie przygotowane do sezonu ( detaling, koła)
Przyszedł w końcu czas na porządne ogarnięcie motorowni. Na początek silnik wyjechał z komory, a za nim kołyska z maglem i wahacze. Silnik został ogołocony z wszelkiego osprzętu i w takiej formie trafił do Kuby na czyszczenie, malowanie i uszczelnienie. W międzyczasie poszczególne elementy przechodziły renowację i kurację upiększającą. Wszystko co się tylko dało poszło w piach lub szkiełko, następnie w ocynk a potem w proszek. Wszystko co nosiło już ślady zużycia zostało wymienione jak np. wszystkie gumy na wahaczach, przeguby itp. Komora została dogłębnie oczyszczona, jak się okazało podłużnice, które myślałem, że trzeba będzie pomalować, były tylko brudne Do tego kilka zaprawek i komora gotowa
Także wybierak biegów dostał nowe życie, obudowa, rurka czy uchwyty poszły w piasek, ocynk i proszek, a wszystkie teflony i gumy zostały wymienione na nowe.
Jako uzupełnienie planu do remontu trafiły także belki zderzaków. Schemat jak wyżej - piasek, ocynk, proszek
Kilka zdań powyżej nie oddaje ilości pracy, ale w przypadku wszystkich detali schemat wyglądał dokładnie tak samo, więc bez sensu byłoby się rozpisywać o każdym detalu z osobna. Finalnie efekt mnie bardzo zadowala, srebrny blok i głowica w połączeniu z czarnymi elementami i złotymi śrubkami w moim odczuciu wyglądają bardzo dobrze
Na ten moment auto już jest w pełni poskładane, pali ( o dziwo), jeździ, ale jest jeszcze kilka bzdetów do poprawy jak jakiech chujowe simeringi itp.
Poniżej kilka fotek, jako prezentację efektu finalnego będę chciał ogarnąć jakiś filmik, ale to jak auto zostanie przygotowane do sezonu ( detaling, koła)
Sztos!!! I szacun za cierpliwość. Efekt genialny
Mój golf mk2:
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807