Audi S4 B5 2.7 biturbo @ Wide body candy midnight purple RWD

Awatar użytkownika
igl

Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 4 kwietnia 2012, o 21:48

Od czego tu by zacząć. Auto kupione przez przypadek w sumie, miał być swap R32 do A3, a kupiłem S4 bez silnika :roll:

Na dzień dzisiejszy:
S4 B5 buda rok modelowy 2000r.
Mechanika:
- 2.7 bitrubo AGB po pełnym remoncie
- Kute korby Techno 5
- Wał nominał
- Ori tłoki troszkę luźniej spasowane
- Przekładka odprężająca
- Głowice 2.4 ARJ + wałki
- Pokrywy polakierowane w customowy kolor
- cewki TFSI
- Świece rs4
- Kolektor ssący RS4
- Przepustnica RS4
- Y'pipe RS4 tak jak i większość dolotu
- Przepływka RS4 B5 nowa + custom body
- Airbox S6 c5
- Kolektor wydechowy custom by Bizon Garage
- Turbo Ori 2x Garret GT28rs
- Wtryski Bosch 630cc
- wywalony EVAP
- poduszki silnika 034motosport
- zestaw JHM do wybieraka skrzyni + shortshifter
- Lekki zamach TTC
- sprzęgło spiek 4 łopatkowy
- skrzynia FTF
- Zaspawany torsen
- Dolot GTP
- IC Wagner RS4 Evo 2 Comp.
- Poduszki skrzyni Verkline
- Pompa wspom. 3.0 Tdi
- DP 2x3"
- Wydech 3.5" zakończony końcówkami 2x3"
Body:
- Praktycznie pełne body RS4 B5
- błotniki tylne oraz drzwi custom trochę szersze niż rs4
- fabryczny brak relingów po vinie ( te co były to rzeźba z B6)

Zawias:
- Na razie poli w wahaczach ale będą regulowane
- Gwint BC Racing p 20kg t 14kg
- kołyska Verkline
- Zwrotnice alu RS4

Hamulce:
- przód tarcza ori RSQ3 2020 375mm + Akebono Q7 4l pod 375mm, klocki Hawk HPS 5.0
- tył seria polift

Wnętrze:
- Zegary ostatni lift USA
- Gałka zmiany biegów Greddy
- Kierownica Personal Grinta Suede
- Fotele Corbeau Club Sport
- Platformy pod fotele Plandet

Koła:
- Felgi R8 4x10.5j 18" ET55 + 30mm dystansu
- Opony 225/40 Contisport5 + 245/35 Micheline SuperSport
Docelowo Garson DEEP Racing 18" 11,5j + 12j z jakąś męską oponą

Lista na razie uboga bo mnóstwo rzeczy leży i czeka na montaż

Co do historii, był to początek 2018.


Tak to wyglądało wyglądało przed zakupem, auto latało na 1/4 mili, ogólnie znane w światku s4:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek

Tutaj już u Tyrkala który zabierał sobie z niej silnik do swojej rs4 limo:
Obrazek

W końcu u mnie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Z racji że szukałem silnika, zamiast niego kupiłem całego dawcę po dzwonie w przód, oh shit. i tak zaczęła się większa zajawa:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Potem kolejny dawca XD
Obrazek

Generalnie zamysł na auto był z początku prosty. Zdobyć silnik, uszczelnić, ogarnąć to co trzeba i k04 Rs4 żeby jakieś 450km było. Ogarnąć budę, włożyć koło i w dół. Niestety coś się nie udało i wpadły GT28RS które odkupiłem od Tyrkala, w zasadzie to siedziały w tej budzie wcześniej. Potem poszło tylko gorzej. Poprzednie padła dały możliwości pójścia dalej.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Silnik zamknięty, temat na jakiś czas poszedł w kąt. Przeprowadzka, brak miejsca do dalszego działania.
Zamysł jednak jak wspominał trochę się zmienił. Chciałem coś pojebanego. Zamarzyło mi się body RS4 i RWD.
Trochę czasu, poszukiwań i żałowania sobie. Coś tam udało się zanabyć.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wtedy nadszedł czas by wysłać budę na blacharkę i lakier:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Trochę gotówki później czekając na budę:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Postępy z budą (niestety nie jestem do końca zadowolony z procesu i efektu ale to już inny temat):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Auto postało sobie trochę w podkładzie ale był zgryz co z kolorem, niby od początku miał być ten sam czyli LZ9W, potem jakiś koks custom czarny. Koniec końców wyszło to.
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wycieczka po ciapka:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ciapek trochę później:
Obrazek
Obrazek

Test fit przednich hebli:
Obrazek
Obrazek

Kombinacje alpejskie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pierwsza ocynki od Miśka :P
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pierwszy wyjazd za próg garażu o własnych siłach - chyba też pakowałem się na wydech.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po 4 latach z groszami test drive i początek docierania. KURWA ale byłem zajarany, w sumie to co raz bardziej się jaram :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ps. Wydeszek będę robił od nowa bo nie dość że przez V-bandy robi się za nisko to jednak chcę aktywny.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na ten moment nabijam kilometry, ciągle coś poprawiam i zmieniam, a niebawem wraca do lakierni na obiecane poprawki. Po nich wlatuje cały tylny zawias, heble, ogarnięcie podłogi, ocynki, szpera itd. itp. Na koniec zostanie dopracowanie środka. Pracy jest jeszcze dużo ale cieszę się że projekt ruszył do przodu. No i najważniejsze, strojenie.

Fotki po poskładaniu są jakie są + felgi które po prostu są.
Ostatnio zmieniony 3 października 2022, o 09:19 przez igl, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kyfy

VAGmalopolska Crew
Posty: 504
Rejestracja: 6 stycznia 2010, o 15:19

Dobry dzik :!:
Corrado
Awatar użytkownika
matash

Administrator
Posty: 2285
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 09:55
GaduGadu: 1575204
Lokalizacja: Kalwaria Z.

O skurweson, musiało to pochłonąć kasy i roboty. Pomysł też koks. Szacun stary
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Awatar użytkownika
P3ntium

VAGmalopolska Crew
Posty: 156
Rejestracja: 23 marca 2017, o 08:18
Auto: Seat Leon 1M ARL
Audi A4 Avant 1.8T Quattro
Lokalizacja: Wieliczka/Szczygłów

Projekt sztos 8-) Jak to mówią: dla takich chwil warto żyć... Ja bym tu jeszcze widział lotkę na klapę jako taką wisienkę na torcie :D
Awatar użytkownika
igl

Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 4 kwietnia 2012, o 21:48

P3ntium pisze:Projekt sztos 8-) Jak to mówią: dla takich chwil warto żyć... Ja bym tu jeszcze widział lotkę na klapę jako taką wisienkę na torcie :D
[youtube][/youtube]

Lotka oczywiście jest ale jak pisałem, auto wraca na poprawki gdzie będzie też ogarniany temat pasowania tejże lotki. Po za tym wleci znaczek na tył bo obecnie jest łyso.
matash pisze:O skurweson, musiało to pochłonąć kasy i roboty. Pomysł też koks. Szacun stary
Oj tak, trochę mnie to auto wyssało z życia gdzie i tak nie jest zrobione tak jak bym teraz tego chciał ale patrząc na warunki w jakich się robiło to i tak nie jest źle.
ODPOWIEDZ