VW Bora
: 30 lipca 2011, o 12:29
Jako że poznałem kilku świetnych ludzi z Vag Małopolska postanowiłem założyć tutaj temat o swoim aucie
VW Bora seryjnie z silnikiem 101KM, wybór padł na takie auto bo mocno zajarałem się społecznością VAG.
Moje poprzednie auto fiat seicento doszło końcowo do takiego stanu
:
http://www.youtube.com/watch?v=WfLQKKZ6 ... re=related
Jednak że już nie było Bardzo co przy nim robić i chciałem mieć coś większego i 5-drzwiowego wybrałem Bore.
Kupiłem ją w październiku 2010r
Po zakupie:


Długo nie wytrzymałem żeby coś nie robić z autem wiec sie powoli zaczęło:
Wpadło radio 2-din z navi kenwooda i zaślepki WOB


Następnie udało się wyhabrować dobry zawias H&R z nierdzewki w super stanie


Po wizycie na hamowni po chipsie wyskoczyło takie coś:

Tak jak i stare auto to też chciałem żeby było zadbane więc zakupiłem jakieś dobre kosmetyki:


Trzeba było zadbać również o spód auta przy dużym obniżeniu więc wpadła blacha:

dużą końcówke wydechu zastapiły 2 polerowane fifki:

Na początku miałem plan żeby wpadł ciemny bi-xenon jednak gdy już został zrobiony zalozony na auto nie wpadło mi to w gust wiec po jakims czasie wpadł ori xenon





Następnie przyszedł czas na koło wybór padł na patelnie od audi z oponami 225/35 oraz dystansami RH 25mm, jako że polerka mnie w nich nie zachwycała wszystkie 4 sztuki poprawiałem od paperu 600 i pastą autosol oraz Mothers Metal Polish (polecam)


Przyszedł czas na jakiej grajki
Wzmacniacz Hifonics BXI 2010D 2 KW RMS w 1 ohm
Głosniczek RF HX2 RFR 3110, 1kW rms, cewka 4", 16kg wagi, mozna powiedzieć spory rarytas


Udalo sie dorwać zapasówke była w średnim stanie ale udalo się ją jakoś wyprowadzić
zdjecie przed/po


Oryginalne lampy od wersji highline zastąpiły ciemne GLI tutaj podziękowania dla kumpla z US

Tak przygotowanym autem ruszyłem na rozpoczecie sezonu 2011 VAG w Krakowie




ako że lakier mnie nie zadowalał, zakupiłem maszyne, kosmetyki i zabrałem sie za pierwsza w życiu polerke
Kilka zdjeć 50/50 pokazują stan lakieru przed i po widać że nie było tak kolorowo jak sie wydawać mogło.










Czas na bagażnik. Postanowiłem jakoś go zagospodarować
Swego czasu dopadłem 1szt monoblocka w powiedzmy średnim stanie, został wypolerowany a wnęki pomalowane i założona opona 215/35/18 kolo za pleksa, miedzy pleksa a alcantara aluminiowy pierścien



ako że chciałem posłać zgłoszenie na Event poprosiłem mojego znajomego o cyknięcie kilku fotek całości:




Bardzo długo poszukiwana przeze mnie klapa US z emblematem, w końcu wpadła mi w ręce, oraz tablica pod nią


I tak to wygląda w calości:

Moj cel na sezon został osiagniety dostałem sie na Vag Event 2011




Trafiła sie okazja i zupełnie przypadkie wpadły podstopnica i nakładki na pedały w dobrej kasie

Plany na przyszły sezon jakieś tam są, póki co nie ma sie co chwalić wole coś najpierw zrobić, nie chce zapeszać

VW Bora seryjnie z silnikiem 101KM, wybór padł na takie auto bo mocno zajarałem się społecznością VAG.
Moje poprzednie auto fiat seicento doszło końcowo do takiego stanu

http://www.youtube.com/watch?v=WfLQKKZ6 ... re=related
Jednak że już nie było Bardzo co przy nim robić i chciałem mieć coś większego i 5-drzwiowego wybrałem Bore.
Kupiłem ją w październiku 2010r
Po zakupie:


Długo nie wytrzymałem żeby coś nie robić z autem wiec sie powoli zaczęło:
Wpadło radio 2-din z navi kenwooda i zaślepki WOB


Następnie udało się wyhabrować dobry zawias H&R z nierdzewki w super stanie


Po wizycie na hamowni po chipsie wyskoczyło takie coś:

Tak jak i stare auto to też chciałem żeby było zadbane więc zakupiłem jakieś dobre kosmetyki:


Trzeba było zadbać również o spód auta przy dużym obniżeniu więc wpadła blacha:

dużą końcówke wydechu zastapiły 2 polerowane fifki:

Na początku miałem plan żeby wpadł ciemny bi-xenon jednak gdy już został zrobiony zalozony na auto nie wpadło mi to w gust wiec po jakims czasie wpadł ori xenon





Następnie przyszedł czas na koło wybór padł na patelnie od audi z oponami 225/35 oraz dystansami RH 25mm, jako że polerka mnie w nich nie zachwycała wszystkie 4 sztuki poprawiałem od paperu 600 i pastą autosol oraz Mothers Metal Polish (polecam)


Przyszedł czas na jakiej grajki

Wzmacniacz Hifonics BXI 2010D 2 KW RMS w 1 ohm
Głosniczek RF HX2 RFR 3110, 1kW rms, cewka 4", 16kg wagi, mozna powiedzieć spory rarytas


Udalo sie dorwać zapasówke była w średnim stanie ale udalo się ją jakoś wyprowadzić



Oryginalne lampy od wersji highline zastąpiły ciemne GLI tutaj podziękowania dla kumpla z US


Tak przygotowanym autem ruszyłem na rozpoczecie sezonu 2011 VAG w Krakowie




ako że lakier mnie nie zadowalał, zakupiłem maszyne, kosmetyki i zabrałem sie za pierwsza w życiu polerke











Czas na bagażnik. Postanowiłem jakoś go zagospodarować

Swego czasu dopadłem 1szt monoblocka w powiedzmy średnim stanie, został wypolerowany a wnęki pomalowane i założona opona 215/35/18 kolo za pleksa, miedzy pleksa a alcantara aluminiowy pierścien



ako że chciałem posłać zgłoszenie na Event poprosiłem mojego znajomego o cyknięcie kilku fotek całości:




Bardzo długo poszukiwana przeze mnie klapa US z emblematem, w końcu wpadła mi w ręce, oraz tablica pod nią


I tak to wygląda w calości:

Moj cel na sezon został osiagniety dostałem sie na Vag Event 2011





Trafiła sie okazja i zupełnie przypadkie wpadły podstopnica i nakładki na pedały w dobrej kasie

Plany na przyszły sezon jakieś tam są, póki co nie ma sie co chwalić wole coś najpierw zrobić, nie chce zapeszać
