Re: [Golf MK2] - Westmoreland Edition
: 8 września 2012, o 22:49
Żeby nie było że nic się nie dzieje to opiszę to co do tej pory udało się zgromadzić...
- silnik 1.8 8V o oznaczeniu RV mający 105PS
- kompletna klimatyzacja
- regulowana kolumna kierownicy
- wspomaganie kierownicy
- cała instalacja elektryczna
- specjalne klamry w błotnikach oraz zawiasy z hakami do maski
a wszystko to Made in USA lub Mexico. Miała być również przednia szyba wklejana oryginał USA ale niestety przy próbie wyjęcia pękła
oprócz tego powoli kompletuję brakujące brązowe elementy wnętrza i tak udało się zakupić:
- półkę tylną ciemny brąz wraz z materiałami na tylne parapety
- parapety z materiałami (jasny brąz)
- rączki
- fotel pasażera w ładnym stanie i wzorze pasującym do tapicerki bocznej
A teraz trochę o planach...
- kompletna renowacja silnika wraz z lakierowaniem bloku i kilku innych elementów oraz zmiana ECU na wersję z silnika o oznaczeniu PB który miał seryjnie 112PS
- przegląd i lakierowanie skrzyni biegów
- nowe elementy metalowo-gumowe przedniego zawieszenia (możliwe że nawet poliuretanowe)
- lakierowanie wózka (sanek) oraz stabilizatora i wahaczy
- wspawanie klamer w odpowiednie miejsce w błotnikach i montaż zawiasów do maski
- lakierowanie komory silnika
- przeróbka wiązek elektrycznych pod maską tak żeby jak najbardziej je schować
- nowe rurki hamulcowe (przód i tył)
- zamontowanie klimatyzacji
- regulowana kolumna kierownicza wraz ze wspomaganiem
- przeróbka deski rozdzielczej pod regulowaną kolumnę kierowniczą
- montaż oryginalnej wiązki elektrycznej pod radio i głośniki
...mniej więcej tyle co do najbliższych planów działania przy białasie, mam nadzieję że uda się poskładać auto na sezon 2013
PS. Wiem że niektórzy się zdziwią dlaczego silnik to tylko seryjne 1.8 z MK2 a nie coś większego i mocniejszego... Po prostu auto nie będzie wyścigówką a zbyt mocny silnik będzie tylko kusił
- silnik 1.8 8V o oznaczeniu RV mający 105PS
- kompletna klimatyzacja
- regulowana kolumna kierownicy
- wspomaganie kierownicy
- cała instalacja elektryczna
- specjalne klamry w błotnikach oraz zawiasy z hakami do maski
a wszystko to Made in USA lub Mexico. Miała być również przednia szyba wklejana oryginał USA ale niestety przy próbie wyjęcia pękła

oprócz tego powoli kompletuję brakujące brązowe elementy wnętrza i tak udało się zakupić:
- półkę tylną ciemny brąz wraz z materiałami na tylne parapety
- parapety z materiałami (jasny brąz)
- rączki
- fotel pasażera w ładnym stanie i wzorze pasującym do tapicerki bocznej
A teraz trochę o planach...
- kompletna renowacja silnika wraz z lakierowaniem bloku i kilku innych elementów oraz zmiana ECU na wersję z silnika o oznaczeniu PB który miał seryjnie 112PS
- przegląd i lakierowanie skrzyni biegów
- nowe elementy metalowo-gumowe przedniego zawieszenia (możliwe że nawet poliuretanowe)
- lakierowanie wózka (sanek) oraz stabilizatora i wahaczy
- wspawanie klamer w odpowiednie miejsce w błotnikach i montaż zawiasów do maski
- lakierowanie komory silnika
- przeróbka wiązek elektrycznych pod maską tak żeby jak najbardziej je schować
- nowe rurki hamulcowe (przód i tył)
- zamontowanie klimatyzacji
- regulowana kolumna kierownicza wraz ze wspomaganiem
- przeróbka deski rozdzielczej pod regulowaną kolumnę kierowniczą
- montaż oryginalnej wiązki elektrycznej pod radio i głośniki
...mniej więcej tyle co do najbliższych planów działania przy białasie, mam nadzieję że uda się poskładać auto na sezon 2013
PS. Wiem że niektórzy się zdziwią dlaczego silnik to tylko seryjne 1.8 z MK2 a nie coś większego i mocniejszego... Po prostu auto nie będzie wyścigówką a zbyt mocny silnik będzie tylko kusił