mi z tylu poduchy przycierały o belke troszke ale kątowka poszła w ruch i już jest lepiej 10l troche malo butla, włoż coś około 20l i albo jeden mocniejszy kompresor albo 2 mniejsze tak według mojego uzytkowania przynajmniej
Jak już jesteśmy przy temacie kompresora. Jaki polecacie kompresor ? Lepiej kupic kompresor VIAIR powiedzmy 480C czy jakiś z Audi A6 C5 Allroad ? bo niewiem zabardzo jaka jest wydajnosc kompresorów montowanych w samochodach z seryjnym zawieszeniem pneumatycznym.
Chodzi też o to że nie chce puki co wydać na dzień dobry sporo pieniędzy żeby mieć wypasionego Aira.
Co do przedniego zawieszenia chyba nie będę kupował gwintu żeby na nim zbudować okucia. Bardziej celuje żeby na seryjnych amortyzatorach naspawac tuleje i ją po prostu nagwintować żeby mieć jakaś regulacje. Akurat nie będę miał raczej problemu z wykonaniem czegoś takiego bo na politechnice mamy dużo speców co za nie duże pieniądze potrafią dokładnie zrobić takie rzeczy. Jak się nie uda to po prostu dolne okucie przyspawam do amortyzatora.
Wiem, kupiłem jedną poduszke puki co i używany amortyzator który będzie służył do sciągnięcia wymiarów z amora i ogolnie prób A poduche kupiłem niewiele drożej niż jak bym miał ją kupic bez okuć u znajomego w sklepie z częściami do ciężarówek
efekt wczorajszych prac co prawda są już na aucie ale na razie nie wrzucam zdjęć bo założyłem je tylko żeby w niedziele przy nich nie dłubać i nie do końca je spasowałem
Gwint Raceland'a bo taki sie trafil za dobre pieniadze w sumie, a trafić gwint używany do B6 Q graniczy z cudem Ogólnie auto wygląda teraz tak jak na zdjęciach, do malowania bedzie jeszcze dolny chrom grilla, ale musze sciagac caly zderzak a brakuje mi czasu
Przez próg nie przejade żeby nie zahaczyć
Lepsze zdjęcia będą jutro bo dzisiaj miałem jeszcze dużo roboty i nie wyrobiłem sie przed zmrokiem żeby strzelić jakies foto