MODEL / ROK PROD.: Quartett '91
SILNIK: 1.8 72 kW/98 KM - 2H
UKLAD DOLOTOWY: wkładka K&N
UKLAD WYDECHOWY: strumienica + wydech Remus
KOLA: BBS RM 15"
ZAWIESZENIE: Gwint Weitec
UKLAD HAMULCOWY: przód zaciski z mk2 gti + tył tarcze z mk2 gti
BODY-KIT: Karmann
ŚRODEK: Skóra
CAR-AUDIO: PIONEER
INNE: elektryczny dach, wspomaganie
Kilka lat temu kupiłem 2 cabrio z zamiarem złożenia z dwóch jednego i doprowadzenie go do stanu idealnego
kilka fotek dawcy
baza:
kilka fotek z rozbiórki, konserwacji, remontu silnika, zakładania wspomagania, tarcz ham na tylna oś i składania wszystkiego do kupy
lakier
tapicer
kilka w miare aktualnych fotek:
Nastepnie przyszedl czas na Corrado
MODEL: Typ 53i
SILNIK: 1.8 G60 (PG)
UKLAD DOLOTOWY: filtr K&N
UKLAD WYDECHOWY: kolektor Supersprint, strumienica zamiast katalizatora
KOLA: zima - sebring, aktualnie OZ Supreturismo 16x7'
ZAWIESZENIE: gwint Witec, poliuretany powerlex
UKLAD HAMULCOWY: tarcze hamulcowe Zimmermann
CAR-AUDIO Axton c502, Alpine z usb i głośniki Hertz
MODY POD MASKA:seria (160 KM), bylo: wałek schricka, chip, reg ciśnienia, rozwiert kompressora i mniejsze kółko (ok 220KM)
WNĘTRZE:
- skóra
- kierownica, gałka zmiany biegów, ręczny obszyte skórą
- klimatyzacja
- podgrzewane lusterka,
- podgrzewane fotele
- tempomat
- MFA
- ABS
- wspomaganie
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- szyberdach
- elektryczna regulacja wysokości świateł
kilka fotek po zakupie:
aktualnie:
pozdrawiam