Passat B4 kombi
Napisane: 12 kwietnia 2010, o 18:17
Witam!
To i ja może przedstawie swojego szajswagena
po mk3 przyszła pora na zmiane maszyny na innego vaga tylko większego,najbardziej po głowie chodziło mi audi 80 b4 tdi z dobrymi wypasami ale wykluczyłem go ze względu na to że gwint do tego auta to naprawde mega rarytas a na punkcie gleby to mam naprawde hopla ,więc szukałem auta do którego zakup gwintu niebędzie problemem i planem nr 2 był pasek b4 tylko w kombi bo sedan mi sie niewidzi,musiał być obowiązkowo czarny,AFN,obowiązkowo elektryka i climatronic i fajnie by było jakby wersja była GT inne b4 z kołami na 4 śruby nie wchodziły w rachube.... Ogłoszenia przegląndołem długo nawet jak miałem mk3 jeszcze..Po sprzedaży mk3 pojawiło sie ogłoszenie w którym ukazał sie kąsek na który polowałem czyli czarne b4 afn w kombi!Obejrzałem auto spodobało mi sie bo jak na te lata niebyło drutowane i kombinowane u "pana Henia z podblokowego garażu" pozatym własciciel latał nim 4 lata i niebyło to auto od handlarza...!Poprzedni właściciel poczynił w nim tuningi typu felgi 15 made in taiwan oraz hlapacze na przód i tył oraz wywalił spryski reflektorów(: Przyszła kolej namnie trzeba było ogarnąć te badziewa które zainstalował poprzedni pan i realizować plan który w głowie miałem założony!Założenie było proste że będzie to seria na glebie ori kole bbs z frontem własnego pomysłu
MODEL- vw passat b4
ROK PRODUKCJI-1996
ŚILNIK-1.9tdi AFN w planach jest dorzucić troche koksu tak na 130ps
MOC-110Ps
ZAWIAS-była seria off road obecnie ,gwint TA TECHNIX
UKŁAD HAMULCOWY-seria 4 *tarcze przód wentylowane plus ABS
KOŁA-zima ori stal serduszka 15/6j w czarnym macie 15/195/55/15 lato ori BBS 15/6j et 35 dedykowany do B4 vr6 i afn opna 195/50/15 z rantem,plus dystans na tył h&R 10mm na strone
NADWOZIE- wersja GT TDI,halogeny,wszystkie listwy w kolorze nadwozia
WNĘTRZE-fotele GT,jasna tapicerka,skórzany ręczny i drążek zmiany biegów,reg wysokość kierownicy,roleta,tylny podłokietnik,ABS c.zamek z pilota.elektryczne szyby,podgrzewane elektryczne lusterka,podgrzewane spryski ,MFA,Climatronic,wspomaganie kier.,2razy poduszka,audio pioneer deh 7300
AUDIO-radio Pioneer deh 7300plus 8 głośników blaupunkt,w drzwiach i desce plus 4 sykacze,piecyk i skrzynia z głośnikiem magnata 30cm
ZMIANY PRZEPROWADZONE-gwint ,audio i tuning frontu:)reszta z czasem noi auto jest do turlania sie po dołkach na codzień i wszystko zrobiłem w nim sam, ogólnie boje sie panów"Marianów" mechaników i innych druciarzy bo wiem jacy to fachowcy:/
foto zaraz po zakupie jeszcze z ogłoszenia ,więcej nierobiłem bo niemoglem patrzeć na ten wygląd
RL=http://img130.imageshack.us/i/ssa44347.jpg/][/URL]
po ogarnięciu przezemnie wnętrza wyglondało tak
URL=http://img641.imageshack.us/i/ssa44569.jpg/][/URL]
URL=http://img28.imageshack.us/i/ssa44570.jpg/][/URL]
i obecny wygląd
Foty robione na szybkiego pod domem fajnie by było jakby passek doczekał sie konkretnej sesji konkretnym aparatem aha ta plama z przodu to sie zśikał ojca transit passek ma suchutko wszędzie
To i ja może przedstawie swojego szajswagena
po mk3 przyszła pora na zmiane maszyny na innego vaga tylko większego,najbardziej po głowie chodziło mi audi 80 b4 tdi z dobrymi wypasami ale wykluczyłem go ze względu na to że gwint do tego auta to naprawde mega rarytas a na punkcie gleby to mam naprawde hopla ,więc szukałem auta do którego zakup gwintu niebędzie problemem i planem nr 2 był pasek b4 tylko w kombi bo sedan mi sie niewidzi,musiał być obowiązkowo czarny,AFN,obowiązkowo elektryka i climatronic i fajnie by było jakby wersja była GT inne b4 z kołami na 4 śruby nie wchodziły w rachube.... Ogłoszenia przegląndołem długo nawet jak miałem mk3 jeszcze..Po sprzedaży mk3 pojawiło sie ogłoszenie w którym ukazał sie kąsek na który polowałem czyli czarne b4 afn w kombi!Obejrzałem auto spodobało mi sie bo jak na te lata niebyło drutowane i kombinowane u "pana Henia z podblokowego garażu" pozatym własciciel latał nim 4 lata i niebyło to auto od handlarza...!Poprzedni właściciel poczynił w nim tuningi typu felgi 15 made in taiwan oraz hlapacze na przód i tył oraz wywalił spryski reflektorów(: Przyszła kolej namnie trzeba było ogarnąć te badziewa które zainstalował poprzedni pan i realizować plan który w głowie miałem założony!Założenie było proste że będzie to seria na glebie ori kole bbs z frontem własnego pomysłu
MODEL- vw passat b4
ROK PRODUKCJI-1996
ŚILNIK-1.9tdi AFN w planach jest dorzucić troche koksu tak na 130ps
MOC-110Ps
ZAWIAS-była seria off road obecnie ,gwint TA TECHNIX
UKŁAD HAMULCOWY-seria 4 *tarcze przód wentylowane plus ABS
KOŁA-zima ori stal serduszka 15/6j w czarnym macie 15/195/55/15 lato ori BBS 15/6j et 35 dedykowany do B4 vr6 i afn opna 195/50/15 z rantem,plus dystans na tył h&R 10mm na strone
NADWOZIE- wersja GT TDI,halogeny,wszystkie listwy w kolorze nadwozia
WNĘTRZE-fotele GT,jasna tapicerka,skórzany ręczny i drążek zmiany biegów,reg wysokość kierownicy,roleta,tylny podłokietnik,ABS c.zamek z pilota.elektryczne szyby,podgrzewane elektryczne lusterka,podgrzewane spryski ,MFA,Climatronic,wspomaganie kier.,2razy poduszka,audio pioneer deh 7300
AUDIO-radio Pioneer deh 7300plus 8 głośników blaupunkt,w drzwiach i desce plus 4 sykacze,piecyk i skrzynia z głośnikiem magnata 30cm
ZMIANY PRZEPROWADZONE-gwint ,audio i tuning frontu:)reszta z czasem noi auto jest do turlania sie po dołkach na codzień i wszystko zrobiłem w nim sam, ogólnie boje sie panów"Marianów" mechaników i innych druciarzy bo wiem jacy to fachowcy:/
foto zaraz po zakupie jeszcze z ogłoszenia ,więcej nierobiłem bo niemoglem patrzeć na ten wygląd
RL=http://img130.imageshack.us/i/ssa44347.jpg/][/URL]
po ogarnięciu przezemnie wnętrza wyglondało tak
URL=http://img641.imageshack.us/i/ssa44569.jpg/][/URL]
URL=http://img28.imageshack.us/i/ssa44570.jpg/][/URL]
i obecny wygląd
Foty robione na szybkiego pod domem fajnie by było jakby passek doczekał sie konkretnej sesji konkretnym aparatem aha ta plama z przodu to sie zśikał ojca transit passek ma suchutko wszędzie