Teraz jest 23 kwietnia 2024, o 19:58

[mk4 GTI] VW Golf IV 1.8 GTI Turbo.

Avatar użytkownika
 
Posty: 504
Dołączył(a): 6 stycznia 2010, o 15:19

[mk4 GTI] VW Golf IV 1.8 GTI Turbo.

Post przez kyfy » 6 stycznia 2010, o 15:38

Golf kupiony w Niemczech w sierpniu 2007 jako odtuningowana i troszkę zaniedbana seria. Prace nad autem trwają od września 2007 z różnymi przerwami.

MODEL: mk4 3D GTI Exclusive

SILNIK: 1.8T ARZ

MOC: 150KM w serii, obecnie 367KM, 458Nm

KOLOR: Black Magic z Golfa 20jahre , kod LC9Z



MODY POD MASKĄ

obecny setup to : turbosprężarka TD05 z Lancer'a Evo X GSR,wałki ADR, DV Turbosmart,wtryski 440cc przy 3 bar, 4-barowy FPR, kolektor wydechowy baran DIGITUN , FMIC APEXI "chinol", przepływka 3",filtr suchy Fujita, dolot DIGITUN, tip DIGITUN, Liqui Moly 10w60,świece NGK, oil catch tank Properfekt,termostat NEUSPEED,N75 z S2,cewki TFSI. Wydech : downpipe 3" DIGITUN , przelot 2.5" custom, tłumik końcowy custom, końcówka wydechu schowana. Zestrojony przez GTO - Digitun.PL. Olej w skrzyni biegów Motul + Liqui Moly. Skrzynia ENJ.

Obrazek


Zakupione auto legitymowało się mocą 194PS, program był robiony w Niemczech. Ta moc na chwilę wystarczyła i zapadła decyzja o wymianie turbinki K03s na K04-023. Udało mi się zakupić hybrydę z wirnikami RS6. Montaż nowego turbo wymusił także instalację FMIC, wtrysków 380cc, zmianę dolotu na ten z TT 225PS oraz przelotowego wydechu 2.5" z downpipe 3".
Tu auto legitymowało się mocą 280KM.

Ciągle było mało , nadszedł czas na ATP GTRS Eliminator - tu było ~313KM. Ale że ta turbina to nieudana konstrukcja to nadszedł czas na :


Turbo z Evo X, TD05h-152G6-12T wersja na japonię :

Obrazek

tytanowe wirniki , twinscroll. Wstaje idealnie i boost do odcinki.





ZAWIESZENIE

Auto przyjechało na gwincie Supersport'a , na moc 190KM to wystarczało, ale po wsadzeniu większej suszarki , podczas przyspieszania z autem działy się dziwne rzeczy. Nadszedł czas na zawieszenie z prawdziwego zdarzenia :
gwint KW V1 Inox Line , skręcony praktycznie na max. Większa gleba wymusiła montaż stabilizatora przedniego firmy FK oraz łączników stabilizatora FK - seryjny tarł o półośki, stabilizator tył NEUSPEED.

Golf to wersja GTI Exclusive czyli posiada : system ABS, elektr. blokada mech. różn. EDS, regul napędu ASR, ukł. stab. ESP

UKLAD HAMULCOWY

Zaciski 4 tłoczki Porsche 911 i tarcze 312mm przód , tył z Audi S3 256mm. Przewody Goodridge w oplocie.

KOŁA

Lato :

BBS LM 8,5x19" oraz 10x19" , 215/35/19 i 225/35/19

Zima :

BBS CH SatinBlack 8.5x19" , 215/35/19



NADWOZIE OEM+

- karbonowa maska,
- karbonowe obudowy lusterek,
- karbonowy daszek na tyle,
- pakiet 25 Jahre (progi i zderzaki),
- reflektory z wersji 25 Jahre,
- znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre
- zderzaki w kolorze nadwozia,
- lampy z tyłu Hella R32 US,
- blendy kierunków Wolfsburg Edition,
- listwy drzwi w kolorze,
- przebudowana klapa: usunięta wycieraczka, spryskiwacz. Czarny znaczek VW, znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre.
- małe lusterko kierowcy z wersji japońskiej. Obecnie jest zachowana symetria.

WNĘTRZE

- kierownica R32,
- dekory R32,
- kratki R32,
- zegary i lampka z PASSATA W8,
- fotele i kanapa RECARO,
- gałka zmiany biegów z wersji 25 Jahre
- kremowa podsufitka,
- podstopnica oraz pedały Audi TT,
- elektryczne szyby i lusterka,
- turbotimer Autogauge,


AUDIO

W zasadzie brak :) Brzęczy raz za czas Sony XAV-65 poprzez głośniki PYLE.



FOTY


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



BBS CH :



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Foty ze starego albumu :) :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 30 lipca 2018, o 14:57 przez kyfy, łącznie edytowano 55 razy
Corrado

Avatar użytkownika
 
Posty: 540
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 21:43
Lokalizacja: WadoVWice
Auto: MK3 GT/
Jetta A1
GaduGadu: 775817

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

Post przez MŁODY » 6 stycznia 2010, o 15:44

No witamy serdecznie :D to mk4 miażdży co tu dużo pisać jest pieknie
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
Loża szyderców:D:D:D
SWAG GARAGE

Avatar użytkownika
 
Posty: 995
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 22:30
Lokalizacja: Sucha Beskidzka (okolice)
Auto: VW Corrado G60
GaduGadu: 10369155

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

Post przez DanielG60 » 6 stycznia 2010, o 15:48

przekocur :D :)
Opel Corsa 1,0 :D lol
CS

Avatar użytkownika
 
Posty: 2285
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 09:55
Lokalizacja: Kalwaria Z.
GaduGadu: 1575204

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

Post przez matash » 6 stycznia 2010, o 15:50

poezja panie :D nie pochwaliles sie chyba nowymi kolami?
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!

Avatar użytkownika
 
Posty: 504
Dołączył(a): 6 stycznia 2010, o 15:19

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

Post przez kyfy » 6 stycznia 2010, o 15:56

matash napisał(a):poezja panie :D nie pochwaliles sie chyba nowymi kolami?


Proszę bardzo :

LM po polerce rancików :

Obrazek Obrazek

8.5x19" , 225/35/19
Corrado

Avatar użytkownika
 
Posty: 38
Dołączył(a): 6 stycznia 2010, o 14:42
Lokalizacja: Wadowice
Auto: Golf MK2 GT

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

Post przez ttygrys5 » 6 stycznia 2010, o 16:24

Gratz ,Golfik prezentuje się wyśmienicie :P
Pod maską widzę ,że grube mody poszły :)
Mój WolF -> Aktualizacja 01.10.2010 <-
Obrazek
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki,
gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"

 
Posty: 40
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 22:46
Lokalizacja: krk
Auto: Golf 4
GaduGadu: 1150891

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

Post przez saduwa » 6 stycznia 2010, o 17:03

no jedna z moich ulubionych mk4 8-)
nowe fele fajne 8-)
a co robisz z plsami?

Avatar użytkownika
 
Posty: 504
Dołączył(a): 6 stycznia 2010, o 15:19

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

Post przez kyfy » 6 stycznia 2010, o 18:53

saduwa napisał(a):no jedna z moich ulubionych mk4 8-)
nowe fele fajne 8-)
a co robisz z plsami?


PLSy na gumie 215/40/17 będą na zloty , BBS na codzień :mrgreen:
Corrado

Avatar użytkownika
 
Posty: 114
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 22:26
Lokalizacja: Okolice Kęt, Bielska -> PisarzoVWice
Auto: Passat b5 1.9TDI

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

Post przez Maciek » 6 stycznia 2010, o 18:55

Piękna czwóreczka :) Tylko pozazdrościć takiej furki :)
Patrz w lusterka - motocykle są wszędzie

Avatar użytkownika
 
Posty: 7
Dołączył(a): 6 stycznia 2010, o 01:12
Lokalizacja: Kraków

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

Post przez szkodnik » 6 stycznia 2010, o 20:25

Ta 4 to mistrzostwo ! kolejne zacne auto ;)

Następna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości