Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 21:21

mk3 VR6

Avatar użytkownika
 
Posty: 1502
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 22:54
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf mk2 GTI
GaduGadu: 6067193

mk3 VR6

Post przez Jacek » 2 lutego 2010, o 23:51

Witam,

Moje drugie podejście do mk3 Vr6, tym razem 100% bezwypadkowy z ori lakierem w dosyc fajnym stanie...

Plan jest taki żeby doprowadzic go do stanu iglastego...

Rok. 1992
Silnik. 2.8 AAA
Zawias. Koni 60/40

Pare fotek.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

06.02.10r
Drobne poprawki środka.
Obrazek

17.03.10r
Ori grill.
Obrazek

18.04.10r
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Plany.
Zmiana gałki biegów na ori.
Gwint.
Ładne alu.
Ogólnie dopieszczenie wszystkiego...

Avatar użytkownika
 
Posty: 1502
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 22:54
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf mk2 GTI
GaduGadu: 6067193

Re: mk3 VR6

Post przez Jacek » 3 lutego 2010, o 00:11

Na f&i miałem kupca od grudnia ale niemogłem się zdecydowac a że w okolicy trafił się fajny Vr to mk2 poszło na sląsk a ja teraz jeżdze vr-em...

Avatar użytkownika
 
Posty: 1502
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 22:54
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf mk2 GTI
GaduGadu: 6067193

Re: mk3 VR6

Post przez Jacek » 3 lutego 2010, o 00:17

218tys i wygląda że nie kręcony bo naprawde wszystko fajnie utrzymane... w 2003r miał 140tys a rok póżniej przyjechał do pl i tutaj miał jednego właściciela, Jestem drugi w pl.

Avatar użytkownika
 
Posty: 540
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 21:43
Lokalizacja: WadoVWice
Auto: MK3 GT/
Jetta A1
GaduGadu: 775817

Re: mk3 VR6

Post przez MŁODY » 3 lutego 2010, o 09:27

JoNy napisał(a):218tys i wygląda że nie kręcony bo naprawde wszystko fajnie utrzymane... w 2003r miał 140tys a rok póżniej przyjechał do pl i tutaj miał jednego właściciela, Jestem drugi w pl.

no spoko tylko wymien tak klamke schowka tak jak piszesz...zamawiam jazde próbną :lol:
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
Loża szyderców:D:D:D
SWAG GARAGE

Avatar użytkownika
 
Posty: 2285
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 09:55
Lokalizacja: Kalwaria Z.
GaduGadu: 1575204

Re: mk3 VR6

Post przez matash » 3 lutego 2010, o 17:20

srodek granatowy czy mi sie wydaje?

zostaje na takim zawiasie i kolach?

szkoda ze kolor jak 99% golfow
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!

Avatar użytkownika
 
Posty: 540
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 21:43
Lokalizacja: WadoVWice
Auto: MK3 GT/
Jetta A1
GaduGadu: 775817

Re: mk3 VR6

Post przez MŁODY » 3 lutego 2010, o 17:24

matash napisał(a):srodek granatowy czy mi sie wydaje?

zostaje na takim zawiasie i kolach?

szkoda ze kolor jak 99% golfow


tragedi niema ale jak dla mnie to i tak zamienił stryjek...
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
Loża szyderców:D:D:D
SWAG GARAGE

Avatar użytkownika
 
Posty: 540
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 21:43
Lokalizacja: WadoVWice
Auto: MK3 GT/
Jetta A1
GaduGadu: 775817

Re: mk3 VR6

Post przez MŁODY » 3 lutego 2010, o 22:19

Piaseczeq napisał(a):kwestia gustu, a co do środka to chyba w każdym VR6 środek był granatowy

jest rakietą jechałem z wąskim to wiem :P:P w sumie po to się kupuje VR żeby zapier*****

Też zajmuje miejsce w kolejce na jazdę próbną LO:P

jak dla mnie Mk2 było niebo lepsze nawet z dieslem:P
nie wszystkie VR maja niebieski środek
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
Loża szyderców:D:D:D
SWAG GARAGE

Avatar użytkownika
 
Posty: 1502
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 22:54
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf mk2 GTI
GaduGadu: 6067193

Re: mk3 VR6

Post przez Jacek » 3 lutego 2010, o 22:52

Mk2 było lepsze bo było zrobione prawie na maxa, to jest początek, dopiero co auto kupiłem...

Kolor jest jaki jest ale głównie patrzyłem na to żeby auto było zadbane i bezwypadkowe bo już kiedyś miałem zajefajnego z wyglądu vr-a który miał kupe szpachli na sobie...

Młody już cię nie przewioze za to co piszesz 8-)

Myśle nad gwintem i kołem od XX jahre oraz dopieszczeniem auta . Mega gleby tu nie będzie bo nie po to kupowałem Vra żeby wolno jeżdzic i patrzec czy nie ma jakiegoś garba na drodze...

Dzwięk silnika i wrażenia z jazdy są 1000x lepsze niż klekot diesla w mk2...

Avatar użytkownika
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 23:01
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7 Variant

Re: mk3 VR6

Post przez WASKI1 » 4 lutego 2010, o 00:18

Dzwięk silnika i wrażenia z jazdy są 1000x lepsze niż klekot diesla w mk2..


Potwierdzam !!! Diesel ma taki charakterystyczny dzwiek nakretek na tloku !!! :lol: :lol: :lol:

Avatar użytkownika
 
Posty: 614
Dołączył(a): 7 stycznia 2010, o 16:00
Lokalizacja: Kraków
Auto: corrado g60
GaduGadu: 5477947

Re: mk3 VR6

Post przez marcin » 4 lutego 2010, o 11:52

JoNy napisał(a):Dzwięk silnika i wrażenia z jazdy są 1000x lepsze niż klekot diesla w mk2...

To jest napwno niezaprzeczalne tylko troche kieszeń "boli" na stacji,ale dzwięk odcinki bezcenny ;)
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."

Następna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości