Teraz jest 24 kwietnia 2024, o 09:19

FATASS STANCED Audi A3 | RWD | WORK WHEELS

 
Posty: 439
Dołączył(a): 27 maja 2011, o 19:09
Auto: VW Bora TDI+
GaduGadu: 15648984

Re: FATASS STANCED Audi A3

Post przez bako » 5 sierpnia 2015, o 23:07

grubo lecisz z tymi szerokościami 11j włozyc do budy a3 mega ciezko pewnie spore katy, odpowiednie et i sie da ;)
ile cali na przodzie bedzie ? jakide opony pakujesz na to?

Avatar użytkownika
 
Posty: 78
Dołączył(a): 4 kwietnia 2012, o 21:48

Re: FATASS STANCED Audi A3

Post przez igl » 5 sierpnia 2015, o 23:14

Z tyłem myślałem że będzie zabawa, kąty jak tamtego roku ;) 11,5j bez problemu tutaj wejdzie.
Na razie pakuje na tył 225/35 bo mi leży jeszcze z poprzedniego sezonu, a jak się dorobię to 235/30.
Z przodu ma być docelowo 10j, w najgorszym wypadku 9,5j.

 
Posty: 439
Dołączył(a): 27 maja 2011, o 19:09
Auto: VW Bora TDI+
GaduGadu: 15648984

Re: FATASS STANCED Audi A3

Post przez bako » 7 sierpnia 2015, o 23:38

Szacunek za to ze wkładasz takie szerokości i kombinujesz jak to spasować bo wiem jakie to są kombinacje, ale sam wzór koła jakoś mi nie odpowiada, nie wiem czy ten płaski rant czy rotor czy to że za bardzo świecące.. rotor jest w chromie?

Avatar użytkownika
 
Posty: 78
Dołączył(a): 4 kwietnia 2012, o 21:48

Re: FATASS STANCED Audi A3

Post przez igl » 9 sierpnia 2015, o 13:45

Rotor jest w chromie ale jak na razie w średnim stanie, na następny sezon chcę go położyć od nowa lub zrobić wariację z metalizacją ale i tak wszystko wyjdzie po czasie.

Avatar użytkownika
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16 sierpnia 2015, o 10:22

Re: FATASS STANCED Audi A3

Post przez Robson » 18 sierpnia 2015, o 22:16

Kvrwa jakie to jest wielkie :D

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Avatar użytkownika
 
Posty: 78
Dołączył(a): 4 kwietnia 2012, o 21:48

Re: FATASS STANCED Audi A3

Post przez igl » 26 października 2015, o 23:24

Wracam z placu boju z wieściami:

Pierwsze chwile w garażu na nowych błotnikach i chwila zwątpienia :roll:
Obrazek
Obrazek

Kilka chwil dalej i jakieś światełko w tunelu już było, zrolowanie błotnika i wsunięcie dolnego cambera na min. dało jakiś efekt:
Obrazek
Obrazek

Natomiast z lewej strony nie wyszło to najlepiej bo opona nie ma takiego niedociągu jak ta z prawej, w dodatku błotnik przy rolowaniu sobie pękł, tak drugi z kolei... mimo że prawy bez problemu się poddał rolce, tak jak kilkanaście innych błotników które już rolowałem :lol:
Obrazek

Efekt taki że z lewej strony jest koza i wystaje z 0,5cm za dużo, z prawej minimalna korekta żeby wszystko było SI.
Dziwne jest to że gleba jest teraz dużo większa, mimo kozy na spasie, nawet w porównaniu do Jacka i 205/35 na 9,5j gdzie ma niżej już na samym spasie, buda jest niżej :shock:

Będą zmieniał na dniach Camber Plates + trochę rzeźby i powinny wrócić kąty z przed walk.

Potem mała kiwka - 20km pokonane, przy czym o dziwo wszystko jakoś działa, tył nie dobija, co najwyżej po przypalałem błotniki ale przed lakiernikiem więc to nie problem. Komfort o dziwo bardzo duży i nawet bez zbieżności z chorymi kątami jeździ się dosyć fajnie, przedni wahacz teraz jest praktycznie w fabrycznym położeniu ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

https://instagram.com/p/9RWFdfqTw3/


Avatar użytkownika
 
Posty: 465
Dołączył(a): 17 stycznia 2011, o 00:32
Auto: Volkswagen Golf Mk3

Re: FATASS STANCED Audi A3

Post przez Kola » 27 października 2015, o 11:41

:D

Avatar użytkownika
 
Posty: 2285
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 09:55
Lokalizacja: Kalwaria Z.
GaduGadu: 1575204

Re: FATASS STANCED Audi A3

Post przez matash » 27 października 2015, o 19:14

ty chory pojebie ;)
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!

Avatar użytkownika
 
Posty: 8
Dołączył(a): 16 sierpnia 2015, o 10:22

Re: FATASS STANCED Audi A3

Post przez Robson » 29 października 2015, o 13:33

matash napisał(a):ty chory pojebie ;)

+1 :D

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Avatar użytkownika
 
Posty: 78
Dołączył(a): 4 kwietnia 2012, o 21:48

Re: FATASS STANCED Audi A3

Post przez igl » 7 grudnia 2015, o 23:33

Niewielki progres teoretycznie ale w końcu mogę powiedzieć że jestem zadowolony :D
Dotarły nowe camber plates - trochę modów + LCA wysunięte na maxa i kąty się teraz zgadzają przez co można było w końcu przód prawilnie pierdolnąć o ziemie.

Obrazek
PRAWIE

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Z gorszych rzeczy to do opony wbił mi się wkręt i następstwem tego było rozjebanie opony :/ Kupiłem taką samą w fajnym stanie ale musi się porozciągać bo nie chce dobrze na 11j wskoczyć...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dodatkowo plany trochę się pozmieniały. Przez to że wylał mi się gwint z prawej strony (Przelatane ok. 30tyś km AP) byłem zmuszony ogarnąć coś innego, w lutym wleci ISC w wersji Racing :P

Teraz będę miał czas żeby dopasować sobie swój stary zderzak do błotników tak żeby około marca mieć już wymalowane auto.
Nie wiem czy uda mi się pewien cel zrealizować przed eventem ale może bliżej połowy sezonu powinien wpaść mod którego nikt w a3 w dieslu nie powinien się spodziewać :lol: Czas pokaże...

Do eventu chciałbym jeszcze nabyć kierę z rodziny Grip Royal, stołki raczej nie ogarnę do tego momentu bo kasa niestety mocno ciśnie :evil:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości