MODEL / ROK PROD.: Vw Golf MK1 Cabrio Karmann ClassicLine 1992 r.
SILNIK: 1,8 2H , Obecnie 2.0 z Seata Toledo ( 115 km )
UKLAD DOLOTOWY:Seria
UKLAD WYDECHOWY:Seria
KOLA: Fondmetal
ZAWIESZENIE: Seria
UKLAD HAMULCOWY: Seria ( Tarcze wentylowane i nacinane ATS + Klocki EBC )
BODY-KIT: Karmann
ŚRODEK: Seria ( skóra w słabym stanie + grzane fotele)
CAR-AUDIO : Radio Pioneer, 4x hertz
CO ZROBIONE:
- Lekko ogarnięty jeżeli chodzi o sprawy podstawowe ( wymiana oleju, wszystkich filtrów, płynów,)
- Tarcze klocki i różne takie mało potrzebne rzeczy
- Grill z chromami, kierownica momo drewno, klamki chrom
PLANY :
- Szeroka stal już zakupiona, w czwartek ma być ( 8 i 8,5j / 15 )
Będzie malowana, w jakiś fajny kremowy kolorek.
- Gwint wleci przed wiosną
- Dozbieranie pakietu chrom, co wydaję się trudnym zadaniem !
- Renowacja i upiększanie środka ( czyszczenie, renowacja skóry, )
No i dużo więcej... Mam nadzieję że z tym co wyżej uwinę się do wiosny, trzymajcie kciuki żeby
hajs się zgadzał...
Dobra więc tak, samochód zakupiłem spontanicznie, nadarzyła się okazja więc ugryzłem, nie żałuję.
Nie ukrywam, że przygodę z samochodami zaczynam i dopiero wkręcam się w to wciągające hobby.
Nie można przejść obojętnie wobec historii golfika w muzycznym show business-ie
Wystąpił bowiem w teledysku zacnego Krakowskiego składu FIRMA - MO Faya ... mówcie co chcecie ale,
ja jestem z tego dumny
Z czasem będę budował temat i go aktualizował. Poniżej kilka zdjęć na początek !
Zastanawiam się w jaki kolor stalówki malnąć , jak macie jakieś propozycje to pisać, mi osobiście podoba się coś kremowego, ale nie wiem czy będzie to pasować do nadwozia.
Założyłem koła z oponkami toyo proxes t1r 195 45 15, teraz tylko czekać na gwint