Troszkę się pozmieniały plany na auto wiec czas na mały update Najważniejszą sprawą jest chyba nowy silnik który na razie usilnie się buduje Jednostka podstawową jest znany dobrze 1,4 16v AFH Docelowo będzie to 1,6 16v o mocy ok 150 kuca Zmieniło sie też koło. Do wyboru ma 2 opcje: bbs mahle 15x6 i 15x7 et 13 lub le castelle 14x6 Oba komplety się obecnie polerują. Jak skończę zobaczę co będzie lepiej wyglądać
Wpadł mi również w ręce nie lada rarytas czyli dedykowane kieszenie głośnikowe
Lepszy tzn? Za te 2 komplety miał bym spokojnie rs'y do renowacji. Ja już sam nie wiem jakie koło wybrać. Jedni mówią że avus jest słaby inni że ładny Chciał bym mieć trochę szerzej i z parapetem
Ja tu widzę jakieś 13max 14 cali... Ats classic o fajnej szerokości lub jakieś Th line. Dużo jest ładnych, klasycznych i szerokich kół tylko wszystko zależy od kasy...