Strona 1 z 29

el dorrado

PostNapisane: 21 września 2010, o 20:21
przez marcin
Obrazek

Witam w temacie poświęconym moim corrado :)

Nasza historia zaczęła się 7 marca 09roku i trwa do tej pory.Jest z 89 r z silnikiem g60,bez żadnych wypasów total golas.Kupiłem go zupełnie przypadkowo aczkolwiek bryła corrado podobała mi sie od zawsze :)

MODEL:VW CORRADO
SILNIK:1.8 PG G60
MOC:160+
MODY POD MASKA:kapitalny remont,obrobiona głowica,obrobione kolektory,sportowy wałek schrick asymetryczny 276-268+regulowane kolo rozrządu,ic+cały dolot z golfa g60 bez klimatyzacji,mniejsze koło kompresora(narazie 70mm),kolektor wydechowy supersprint owinięty bandażem,chłodnica oleju z golfa dx+podstawka ,odchudzone koło zamachowe+wyważone wraz z dociskiem,manualny regulator cisnienia paliwa weber(do 4 barów), wydech na 2 tłumikach rm motors 2, 5 cala, komputer AME
ZAWIESZENIE:gwintowane FK KONIGSPORT z zewnętrzną regulacją twardości,simerbloki poliuretanowe,wszystko wypiaskowane,ocynkowane pomalowane proszkowo, poźniej zmiana na nowy AP
UKLAD HAMULCOWY:przednie zaciski dwutłoczkowe z audi girling 60,tylne aluminiowe z golfa z golfa 4,wszystko zregenerowane,wypiaskowane pomalowane proszkowo,tarcze mikoda nawiercane,nacinane klocki trw,przewody w stalowym oplocie goodridge
KOLA:PLS SPORT4,szerokość 8 cali wielkość 15 et 11,opony toyo t1r-195,45->2,5 i3,5 cala rant 2013
aktualnie BBS RS 8/9 na 16 ->ranty 1,5 oraz 2 cale
NADWOZIE:usunięta wycieraczka oraz hak nowy lakier
WNETRZE:kierownica momo team 28cm,wskaźniki doładowania,cisnienia oleju,woltomierz, pół skóra Recaro, elektryka szyb
AUDIO:ori

Zmiany przeprowadzone:to co wyżej

Plany:są

Auto jak przedstawiają zdjęcia poniżej kupione jako zapuszczone a ja staram sie wskrzesić "drugie zycie" :) Wszyscy wiemy z czym jest to związane,więc ogarniam go jak pozwalają finanse oraz czas :)

Mysle,ze auto kupiłem sercem a nie rozumem ale nie żałuje :P
noo trzeba przyznać,ze wow to on nie robił :-D

Obrazek Obrazek Obrazek

pod maską było porównywalnie :cfaniak:

Obrazek

W aucie siedział pg z utopionym tłokiem i postanowiłem,że jak było G to niech będzie.
Kupiłem inny silnik z kompresorem od kolesia,który twierdził,ze wszystko jest idealne :ok: i tak sobie robiłem ciesząc sie jak dziecko zabawką :)

Obrazek Obrazek Obrazek

Dodam tylko,że wcześniej umiałem zmieniać tylko koła albo dolewać płynu do spryskiwaczy a tu przekładka silnika :o ale jakoś sie udało,muszę też dodać,że pomógł Człowiek,którego poznałem przez kora a dziś mogę nazwać swoim przyjacielem :)
Kor w każdym razie palił i jeździł ale to nie było to kopcił przy tym jak stara lokomotywa....diagnoza pokazała,że kompresor pluje olejem.....ale nie załamałem sie bo z autem dostałem dwa od właścicielki i czego jeden był po regeneracji :-D
Po przekładce auto szłooo jak wysiadłem i pierwszych testach to ręce drżały pamiętam :serce:
no cóż ale kor dalej kopcił.... :] mimo to tak sobie jeździłem "po wsi" z bananem od ucha do ucha.Wiedziałem jednak,ze to okres przejściowy i chciałem zrobić mechanikę na"raz".
Wtedy auto stało na bbs rm,które zostały mi z poprzedniego auto jakim była skodzina :-D
Obrazek

zamieniłem sie nimi za kw turbo bo bardziej pasowały mi parametry 9 i 7,5 na 16 dokupiłem opony
195,40 dunlopa na przód a później to juz poleciało :)

Obrazek Obrazek

ale później trafiły mi sie inne koła :cfaniak:

Obrazek
i pierwsze przymiary
Obrazek

Obrazek
parametry to 15 na 8 szerokie do kora niby mało ale ma moje potrzeby było spoko :)

do pełni szcześcia brakowało wiadomo czego
Obrazek

ale ja postanowiłem,ze razem z zawiasem zrobie silnik na "cacy".Do garaży wjechałem jakoś w październiku 2011 a wyjechałem chyba w maju/czerwcu 2012 ale euforia była mega :$
w tym czasie fotki pokażą co narobiłem :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
:serce:
Obrazek


i mozolne wkładanie wszystkiego...

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

i tu w zasadzie zdjęcia jak auto wyglądało w sezonie 2012

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

później postanowiłem zrobic clean look'a w garażu i tu porównanie
Obrazek
(nie zwracajcie uwagi na to co w nim stoi :) )
Obrazek

pod koniec sezonu 2012 kupiłem "dawcy" na ranty oraz recaro
Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

po pierwszych przymiarkach koła wystawały,że ho ho :o

Obrazek Obrazek

kolejny etap z pls'ami to standardowa renowacja czyli: polerka, malowanie proszkowe bębnów, chromowanie śrub
efekt był już całkiem ładny

Obrazek
Obrazek

ale koła dalej wystawały za dużo..
Obrazek
zawiozłem czopy, rotory oraz tarcze do tokarza i dzięki temu koła an tylnej osi schowały sie ok 1 cm szerokości felg to 8,5 oraz 9,5
tak auto wyglądało pod koniec 2013 roku
Obrazek
Obrazek
Obrazek

jednym z najbardziej widocznych mankamentów tego auta był lakier, więc w zimie 2013/2014 miałem uzgodnione terminy z blacharzem oraz lakiernikiem
po ok 3 miesiącach auto odebrałem ori kolorze ;)
Obrazek
Obrazek

po tym okresie auto długo stało i tylko mnie denerwowało
od czasu do czasu coś tam robiłem, cos kupiłem jak było w dobrej cenie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

bywała na nim centymetrowa warstwa kurzu ;)
Obrazek

po sprzedaży plsów kupiłem pierwszy kpl wymarzonych rs'ów
Obrazek
jego widok od razu wywołał usmiech na mojej twarzy ;)

niestety stałem słabo finansowo wtedy i podjąłem decyzje o sprzedaży bbs ale w głębi wiedziałem ze kiedyś wrócę do nich
na chwile kupiłem power techy 9/16 i nowymi oponami dunlop oraz używkami w fajnym stanie conti 195/40
ale nie założyłem, stwierdziłem ze to nie to ;)
Obrazek

i docelowo stałem sie właścicielem drugiego kpl ( a tak naprawdę miałem trzy i zrobiłem jeden właściwy dla mnie)
Obrazek

pozdrawiam :)

Re: elDorrado

PostNapisane: 21 września 2010, o 20:25
przez DanielG60
corrado to zło w czystej postaci :lol: pozbądź się tego sqrwysyństwa jak najszybciej :D

Re: el dorrado

PostNapisane: 21 września 2010, o 20:27
przez marcin
tylko jaki frajer teraz to kupi.... :lol:

Re: el dorrado

PostNapisane: 21 września 2010, o 20:29
przez DanielG60
nikt normalny tego nie kupi :lol:

Re: el dorrado

PostNapisane: 21 września 2010, o 20:32
przez Sebastian
Fajny, jak kazdy :mrgreen:
Grono sie powieksza :P

Re: el dorrado

PostNapisane: 21 września 2010, o 21:21
przez marcin
Lecimy dalej
Silnik kupiłem razem z kopresorem lecz tamten pluł olejem dość mocno,więc wymieniłem na jeden z dwóch,których dostalem razem z autem.Właścicielka twierdziła,ze jest on po regeneracji i wszystko jest z nim ok.Pośmigałem na nim chwile ale po jakimś czasie zobaczyłem,że w dolocie dalej jest olej.Przypuszczałem,że trzeba wymienić uszczelniacze i będzię git ale nie było.....po rozłożeniu moim uczą ukazał sie taki widok:
Obrazek



Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

tu już docelowy komp
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

wiec kupiłem cały zestaw do regeneracji
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

i mam nadzieje,ze bedzie ok
ostatnio kupiłem sobie takie koła mam nadzieje,ze bedzie ok przynajmniej narazie

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

felgi to KW model turbo 16 i szerokość 9 na tył 7,5 na przód

narazie to chyba tyle
jak coś sobie przypomnę to dopisze
pozdro

Re: el dorrado

PostNapisane: 21 września 2010, o 22:09
przez matash
te kw to bardzo fajne i nietypowe kola, pg to samo zlo a corr bedzie dobry, ogladalem go przed kupnem przez Ciebie i buda jest ok poza wgniotkami

Re: el dorrado

PostNapisane: 21 września 2010, o 22:40
przez marcin
Dzięki za miłe słowo,za kołem przez moment przestałem się rozglądać jak się wszystko ogarnie to może sie zmieni,czas pokaże.Co do budy to masz racje ma całą masę rys i wgnieceń ale wydaje mi się,ze jest ok .Z drzwiami pasażera jest cos nie teges ale to nić powarznego.Miał być w tym roku malowany ale chyba nie będzie...trzeba zrobić z silnikiem bo najprawdopodobniej puszczają uszczelniacze w głowicy...G60 to zło ale zawsze chciałem mieć ten motor i to on zawsze dla mnie szedł w parze z corrado.Wiadomo,ze na tych kołach bez zawiasu będzie wyglądał jak pedał ale chciał bym kupić cos z regulacją twardości,starzeje sie chyba :)

Re: el dorrado

PostNapisane: 21 września 2010, o 22:48
przez matash
ja tez bo mi sie air ostatnio podoba ;) :lol: daj foty na tych kw

Re: el dorrado

PostNapisane: 21 września 2010, o 23:03
przez marcin
na razie nie mogę ich założyć bo nie mam dystansu..te kw maja fajne et rzędu 45 i 55.Opony na przodzie są przydarte od zbieżności to sie zmieni na 195/40(jak bedzie $$$) bo są przez 45 ale narazie muszę "wytoczyć"dystanse,gdzieś 20mm na przód 30mm na tył
mam tylko takie:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

a co do air to pamiętając auto dugiego z cs to dobrze leżała szmata :)