Strona 38 z 44

Re: Corrado VR6 | KW Schmidt Bastuck

PostNapisane: 30 września 2018, o 03:08
przez Sebastian
w sam raz na koniec sezonu :lol:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Corrado VR6 | KW Schmidt Bastuck

PostNapisane: 1 października 2018, o 08:05
przez marcin
jest pizdeczka
super szerokości
kolor rotoru w stosunku do poprzedniego jest bez porównania lepszy
pięknie ;)

Re: Corrado VR6 | KW Schmidt Bastuck

PostNapisane: 13 stycznia 2019, o 21:16
przez Sebastian
Znalazlem chwile czasu, to napisze cos wiecej, bo troche sie jednak przez te dwa lata działo :D

Jakos w polowie wakacji 2016 sprawilem sobie drugiego corra, wlasciwie nie wiem po co, chyba mialem jakis pomysl ogarnąć lajtowy drugi projekt, ale zycie i fundusze zdecydowanie zweryfikowały te plany. Sprzedalem go chlopakowi w Małopolski, który w jedna zime dokonał takiej przemiany :o

Obrazek
Obrazek

Ojczulek zajawkowicz (stara gwardia kojarzy osobiscie) 3 lata bujał sie Passkiem B3 VR6 USA w dosc ciekawej specyfikacji :mrgreen:

Obrazek
Obrazek

Ja zmieniłem dupowóz z wysłuzonego Passata (który notabene po sprzedaży zakończyl żywot na jednym z zakrętów w Albanii) na Audi A4 B5 2.4 V6.
Potem sie zaczeły mody, gwint, 18", Recaro itp itd :roll:

Obrazek

To tak słowem wstepu, czemu mało było działane przy Corrku.
Ale do sedna.
Za granicą w Sosnowcu kupiłem Shara..... wróc miało juz nie byc o innych strupach
... ale kupilem Sharana z niespodzianką :mrgreen:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Szarańcza z motorem VR6 zrobionym przez ABT wg prospektów na 3.0 220PS. Wał z większym wykorbieniem, krótsze korby, ostre wałki 268 i program, Passata gnoilem z kazdych swiatel :mrgreen:
Motor wyjety narazie stoi w cieplym garazu i czeka na kompleksowy remont i swap do corra. Jest zdrowy, ale nie chce go wsadzac bez zaglądania do środka.

Trafiłem barany 6-2-1 Hartmanna dla zwieńczenia układu wydechowego

Obrazek

kaseta z linkami i wybierak z Golfa 4

Obrazek

powerrura Bonratha i rarytaśny dekiel

Obrazek

Nowe wygłuszenia maski

Obrazek

Stara kiera dostała nowy lakier i nowy mniejszy klakson
Do tego wpadła gała Kamei, ale dopiero jest ogarniana

Obrazek

Nowa wąska dokładka z Classica

Obrazek

Nowa tarczka dodatkowych zegarków aż z Pensylvanii

Obrazek

Zmodziłem sobie tylne lampki

Obrazek

No i najważniejsze.. Kupilem drugi komplet Schmidtów

Obrazek
Obrazek

Zamieszałem troche bębnami, ranty poszly do polerki do Authentic Cars i złozyłem sobie komplecik 9x16 i 9.5x16 a drugie jeżdża na MK3 w Opolu
Na przód naciągnałem nowe Toyo 195/40 a na tył nówki Hankooki 215/35

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Udało się zaliczyć jubileuszowy zlot, mianowicie 20 lecie Corrado Clubu i to właściwie on był największa motywacją do złożenia tego wszystkiego :)

Obrazek

Aktual dla wytrwałych, dziekuje za uwage, pozdrawiam :D

Re: Corrado VR6 | KW Schmidt Bastuck

PostNapisane: 13 stycznia 2019, o 22:19
przez 8_-Misiek-_8
Zajebiście, już się bałem że temat wzion i umar. Fajnie że dłubiesz :) Odnośnie kół to osobiście trochę bardziej mi się widziały złote rotory, ale na srebrnych też jest zajebiście :) dobrze byłoby zobaczyć na żywo na jakim spocie w końcu :)

Re: Corrado VR6 | KW Schmidt Bastuck

PostNapisane: 14 stycznia 2019, o 10:09
przez kyfy
No mega dobrze to wygląda. Plany zacne.

Re: Corrado VR6 | KW Schmidt Bastuck

PostNapisane: 15 stycznia 2019, o 00:43
przez Piter_NS
WoooW pięknie :)

Re: Corrado VR6 | KW Schmidt Bastuck

PostNapisane: 15 stycznia 2019, o 09:39
przez marcin
kawał dobrej roboty Młody ;)
czekam na przeszczep z ABT

Re: Corrado VR6 | KW Schmidt Bastuck

PostNapisane: 17 stycznia 2019, o 21:02
przez Mad Max
Zajebisty Corr...
Chętnie bym go odkupił.

Re: Corrado VR6 | KW Schmidt Bastuck

PostNapisane: 26 sierpnia 2019, o 20:22
przez Sebastian
7 miesięcy minęło i auto sobie smigalo od czasu do czasu w takiej formie

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Aż do dnia przed weselem Daniela, na które chciałem pojechac Correm, ale strzelil focha. Focha, który rozpoczyna nowy rozdział przygody a jednoczesnie zamyka juz ten sezon, stad wybaczcie brak mojej obecnosci na spocie.
Ogólnie silnik juz od jakiegos czasu mial kaprysy, to brakowalo mocy na cieplym, to cieklo paliwo z przewodow paliwowych, to coraz wieksze wycieki z simmeringa na wale, z miski oleju (wstyd by bylo tam stanac w światnikach), az w koncu rzeczonego dnia przestal chodzic na 2 cylindry.
Decyzja zapadla, corr pod koc i bierzemy sie za motor.

Troche więcej suchych danych o które ciężko, bo w internecie malo rzeczowych informacji.
Motor bazowo to 2.8 AAA, firma ABT zmieniła wał na taki ze skokiem 95.6mm (ori 90.3mm, R32 95.9mm), korbowody na krótsze, oraz tłoki na niższe i inaczej wyfrezowane pod zawory lecz przy zachowaniu seryjnej srednicy 81mm co dało pojemność 2954ccm.
Głowica ma poprawione kanały i zmienione wałki na ostrzejsze, cos tam pogrzebali przy kolektorze ssącym, usunęli oryginalne podgrzewanie przepustnicy do tego oczywiscie odpowiedni program do ecu.
ABT nazywa to Stage 3 i podaje moc 220PS i 279Nm i przyspieszenie do setki w 5.8 sekundy. Wg cennika z 2005 roku, usługa ta kosztowałą 5684 EUR brutto. :?
Stage 4 obejmowal jeszcze wieksze zawory w glowicy i sportowy układ wydechowy, co miało dodać kolejne 10PS
Tą ich katalogową moc traktuje z moooocnym przymruzeniem oka, po wsadzeniu do siebie, zakładam sobie max 210-215 koni, z których bede zadowolony.
Niemcy piszą na forach, że diametralnie zmienia sie specyfika vra w dolnej partii obrotow, moc rozkłada sie bardziej liniowo, wzrasta vmax, zmienia sie lekko dzwiek i w ogóle poezja :) Pozyjemy zobaczymy.
Motor trafił na stojak do czyszczenia i inspekcji z czym mamy do czynienia

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Więc tak, dół jest w idealnym stanie, gładzie cylindrów idealne, bez wyczuwalnego progu z widoczna choinką. Panewki bez śladów zużycia oryginalne vw, decyzja zapadla, dołu nie ruszamy. Głwoica poszla do roboty, wymienili co trzeba, splanowali i czeka juz na montaz. Od nastepnym tygodnia zaczynam skupowanie wszystkich uszczelek, simeringow, rozrzadu, sprzegla itp itd...

Obrazek

Blok jako, ze zostaje uzbrojony postanowilem na miare mozliwwosci samemu oczyscic i pomalowac farba vht

Obrazek

Wpadnie odelżone i wyważone koło zamachowe

Obrazek

Jak juz bedzie z grubsza wszystko zlozone, to corr zostanie rozdziewiczony z oryginalnego ABVa, przy okazji ogarnie sie komore zawias i wszystko co po drodze.. Juz sie boje :(

Ale nie samym silnikiem czlowiek zyje.
Oryginalne lusterko wsteczne w kolorze wnetrza, dosc ciezki rarytas, wpadl do srodka, razem z lampka sufitową rowniez w kolorze

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Gałeczka Kamei
Obrazek

Funkiel nowka szeroka dokładka
Obrazek

Funkiel nowka blenda tylna
Obrazek

Zregenerowane odblysniki, mimo ze moje i tak byly/są w bdb kondycji
Obrazek
Obrazek

Uzywany Gwincik KW V2 w rewelacyjnym stanie
Obrazek

No i kiedys zupelnym przypadkiem wpadły klapa i zderzak przedni USA
Obrazek

Zderzak na pewno nie wyladuje na moim, nad klapa rozmyślam :)

Pozdro, cdn...

Re: Corrado 3.0 VR6 | ABT KW Schmidt Bastuck

PostNapisane: 26 sierpnia 2019, o 20:34
przez 8_-Misiek-_8
Co tu dużo pisać, zajebiście ;) Fajna sprawa z motorem, dobre podejście - musi być sukces :)