Strona 5 z 6

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 21 czerwca 2017, o 13:47
przez forteller
Polo jeździ i ma się dobrze. G po ponownym poskładaniu ładowało przez chwilę 0,8 bar ale po zrobieniu 1000km znów jest 0,7 bar. Auto przechodzi na jakiś czas w stan spoczynku, a ja zaczynam zajmować się innymi sprawami :)

ObrazekObrazek

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 20 lipca 2017, o 21:56
przez forteller
Zastój, nic się nie dzieje, ale Polo jeździ tak:


Jak obronię w końcu magisterkę to może coś się więcej ruszy :)

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 21 lipca 2017, o 07:43
przez matash
ciekawy bylem czy sie w koncu oprze o ten bolec, film trzyma w napieciu ;)

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 21 lipca 2017, o 10:23
przez kamilzx
Zapierd*la nieziemsko :) A co jest z temperatura?

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 21 lipca 2017, o 13:54
przez Kola
Ładnie dodupca :)

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 21 lipca 2017, o 16:23
przez Jacek
Ostry dzik! A tak z ciekawości, opony masz przystosowane do takich prędkości ??? ;)

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 22 lipca 2017, o 15:42
przez forteller
Jacek - Continental ContiSportContact 195/40/14. Indeks prędkości V, produkcja koniec 2015.

kamilzx - cały czas nie mam chłodnicy oleju.

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 23 lipca 2017, o 10:37
przez kamilzx
może masz uwalony czujnik? bo to jest niemożliwe ze sie tak grzeje

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 24 lipca 2017, o 22:51
przez P3ntium
Mały ale wariat. Dobrze gniecie

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 25 lipca 2017, o 07:07
przez forteller
kamilzx napisał(a):może masz uwalony czujnik? bo to jest niemożliwe ze sie tak grzeje
Chłodnica jest taka jak w 1,0 (wolnossące 1,3 miało większą, diesel jeszcze większą). Większa się nie mieści, w 86c2f przemodelowali pas przedni tak że kompresor mija się z chłodnica.

Niestety raczej naprawdę się tak grzeje. Olej wskazywał wtedy na filmie 135°C.

Mam założony włącznik wentylatora który drugi bieg załącza przy 93°C i dopóki silnik chodzi, wentylator zawsze jest na drugim biegu.

Sent from Xperia Z5 Compact using Tapatalk